leuke zomer foto's

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

loveramona

Re: leuke zomer foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 21:13

sorry hoor maar sommige reacties zijn echt achterlijk Boos!
ik rijd zelf ook een shetje en ben ook iets aan de grote kant
maar hij heeft er nog wel lol in omdat hij altijd blij is als ik kom
en me na gaat hinniken als ik wegga en als we aan het rijden zijn
dan doet die ook zijn best
foto's:
Afbeelding
voor het karretje ( vind die hartstikke leuk maar kan niet zo vaak omdat ik niet alleen kan/mag en er wonen hier vlakbij niet zo veel paardengekken)
Afbeelding
beetje vage foto omdat ik net wilde gaan staan (we gingen draven maar ziet er raar uit mogli kan namelijk erg langzaam draven dan lijkt het op stap)

maar ik vind de reacties die de mensen geven echt gewoon belachelijk
ik bedoel dit is een foto van 1 moment jullie zien het geheel niet en het kan nog makkelijk want shetlanders zijn sterke dieren en kleine kinderen
kunnen op velen niet rijden omdat shetlanders heel eigenwijs kunnen
zijn en ook ze kunnen 65 dragen want mijn zus gaat soms voor de grap er nog weleens opzitten en dat kan nog makkelijk ( geen heel uur ofzo maar 5 minuten ofzo en dan ook nog galopje voor de grap ofzo maar niet intensief rijden dat is ong tot 50 kg zoveel weeg ik en ik rijd serieus met mogli oke soms weleens dollen maar tjaa.....altijd serieus rijden is ook niet altijd leuk vind ik maar oke de 1e + 2e foto zien er wel maf uit ze zit niet echt goed op de shet maar MENSEN JULLIE ONDERSCHATTEN DE KRACHTEN VAN EEN SHETLANDER het plaatje is misschien niet mooi als er een groot iemand op zit maar kleine kinderen kunnen ze vaak niet aan je kan je shet niet zomaar stil laten staan Knipoog

maja het is ook zo iedereen zijn eigen mening

xxx charlotte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 21:17

loveramona schreef:
foto's:
Afbeelding
voor het karretje ( vind die hartstikke leuk maar kan niet zo vaak omdat ik niet alleen kan/mag en er wonen hier vlakbij niet zo veel paardengekken)
Afbeelding
beetje vage foto omdat ik net wilde gaan staan (we gingen draven maar ziet er raar uit mogli kan namelijk erg langzaam draven dan lijkt het op stap)

ik bedoel dit is een foto van 1 moment jullie zien het geheel niet en het kan nog makkelijk want shetlanders zijn sterke dieren en kleine kinderen
zijn en ook ze kunnen 65 dragen want mijn zus gaat soms voor de grap er nog weleens opzitten en dat kan nog makkelijk ( geen heel uur ofzo maar 5 minuten ofzo en dan ook nog galopje voor de grap ofzo maar niet intensief rijden dat is ong tot 50 kg zoveel weeg ik en ik rijd serieus met mogli oke soms weleens dollen maar tjaa.....altijd serieus rijden is ook niet altijd leuk vind ik maar oke de 1e + 2e foto zien er wel maf uit ze zit niet echt goed op de shet maar MENSEN JULLIE ONDERSCHATTEN DE KRACHTEN VAN EEN SHETLANDER het plaatje is misschien niet mooi als er een groot iemand op zit maar kleine kinderen kunnen ze vaak niet aan je kan je shet niet zomaar stil laten staan Knipoog

xxx charlotte

Het gaat mij ook helemaal niet om het plaatje maar op de manier waarop die beesten gereden worden..Als jij netjes meezit en je pony niet hindert heb ik er totaal geen problemen mee.
Maar zoals die meiden op de foto zitten scroll ik snel door..Verder ga ik nu stoppen met dit topic ieders mening verschilt en ben bang dat we er niet uitkomen..

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 21:22

ja dat is ook waar maar sommige mensen reageren wel een beetje bot je kan het ook iets anders zeggen Knipoog maar ik ben ook redelijk groot voor mogli (zie foto Tong uitsteken ) maar hij heeft wel lol in het rijden (weet je natuurlijk nooit zeker want hij zegt het niet maar hij staakt niet en werkt hard voor je als je het vraagt ) maar het is idd zo iederene heeft een andere mening Knipoog
maar ik vind het gewoon iedereen moet zelf weten wat die doet en alleen bij shetlanders en grote kinderen vind ik het zo het plaatje wordt iets minder maar dan moet je wel een goede houding hebben en je pony niet hinderen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 21:27

loveramona schreef:
ja dat is ook waar maar sommige mensen reageren wel een beetje bot je kan het ook iets anders zeggen Knipoog maar ik ben ook redelijk groot voor mogli (zie foto Tong uitsteken ) maar hij heeft wel lol in het rijden (weet je natuurlijk nooit zeker want hij zegt het niet maar hij staakt niet en werkt hard voor je als je het vraagt ) maar het is idd zo iederene heeft een andere mening Knipoog
maar ik vind het gewoon iedereen moet zelf weten wat die doet en alleen bij shetlanders en grote kinderen vind ik het zo het plaatje wordt iets minder maar dan moet je wel een goede houding hebben en je pony niet hinderen

reageer ik toch maar weer

Het komt voor andere veel botter over dan ze het bedoelen Knipoog Verder zijn wij het denk ik wel eens..

*nu stop ik echt*

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 21:34

loveramona schreef:
foto's:
Afbeelding
Afbeelding

xxx charlotte

Nu in het Nederlands graag...

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 21:35

hoezo staat er al :S

Lisanne_Kees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 21:36

Ze bedoeld beetje vertaald Clown de tekst is nogal uhm,, irritant om te lezen en dus niet te begrijpen Knipoog

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 21:36

loveramona schreef:
hoezo staat er al :S

laat ik het anders zeggen: met hoofdletters en punten kom je al een heel eind...

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 21:37

Lisanne_Kees schreef:
Ze bedoeld beetje vertaald Clown de tekst is nogal uhm,, irritant om te lezen en dus niet te begrijpen Knipoog

Dat bedoelde ik inderdaad Haha!

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 21:40

ja ik typ niet echt met komma's en punten enzo Tong uitsteken

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 21:41

loveramona schreef:
ja ik typ niet echt met komma's en punten enzo Tong uitsteken

nee, en dat is nogal irritant om te lezen Knipoog

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 21:47

Haha, ik zal proberen het voortaan wel te doen.
Oke???? Knipoog

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 21:48

Lol is oké, maar dit is gewoon geen rijden meer...

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 21:49

Van die eerste foto's of die beetje op het laatst???

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 21:51

Ja denk je dat ik op andermans foto's ga reageren in iemands topic? De foto's uit 't eerste bericht natuurlijk!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 21:54

loveramona schreef:
Van die eerste foto's of die beetje op het laatst???

Jij zit er nog normaal op, die van de 1e foto's niet

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 21:57

oke ......

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 22:15

"MENSEN JULLIE ONDERSCHATTEN DE KRACHTEN VAN EEN SHETLANDER"

en ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die de kracht van een shetje overschatten!!!!!!! kijk als er iemand op zit voor even een foto or whatever, okeej maar ga dan in godsnaam normaal zitten!!!! je gaat me niet vertellen dat een paardje het lekker vind als er lekker iemand helemaal naar rechts zit... of zijn handen op de meest onmogelijke manier heeft... en idd shetjes zullen voor je door het vuur gaan. en dat betekent dat het heel erg ver moet gaan willen zij een keer laten merken dat ze pijn hebben!!!!!!!!!!!! een lolletje is leuk maar het moet niet ten koste gaan van je paardje!!!

Lisanne_Kees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 22:26

patries_kjp schreef:

en ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die de kracht van een shetje overschatten!!!!!!! kijk als er iemand op zit voor even een foto or whatever, okeej maar ga dan in godsnaam normaal zitten!!!! je gaat me niet vertellen dat een paardje het lekker vind als er lekker iemand helemaal naar rechts zit... of zijn handen op de meest onmogelijke manier heeft... en idd shetjes zullen voor je door het vuur gaan. en dat betekent dat het heel erg ver moet gaan willen zij een keer laten merken dat ze pijn hebben!!!!!!!!!!!! een lolletje is leuk maar het moet niet ten koste gaan van je paardje!!!

Helemaal mee eens Pling

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 22:53

Lisanne_Kees schreef:
patries_kjp schreef:

Helemaal mee eens Pling

HALELUJA Knipoog

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 12:46

Ja, oke ... sommige mensen overschatten het ook wel

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 12:54

waarom had ik nou het gevoel toen ik dit aanklikte dat het om een bereden shet ging Scheve mond ?

ze zegt toch dat ALS ze rijd het niet serieus is..
ja kan ook 3x in de week op een pony rijden en dan niet serieus rijden Scheve mond

ik snap niet dat mensen gelijk een streep zetten door het feit dat shetlanders bereden worden.

voor degenen die ze liever dik en rond op wei zien staan
alle respect...

maar het is toch niet leuk om zulke reacties te krijgen ?

en nu niet komen van:
DIT IS BOKT MET ZULKE FOTOS KUN JE HET VERWACHTEN
want dat is helemaal onzin
je kan het idd verwachten omdat
sommige bokkers graag de lol van anderen verpesten

ooit zei iemand eens tegen mij:
Citaat:
als je geen comentaar op je shet wilt zet je toch geen fotos op bokt?

niet wetend dat ze zegt dat ik geen fotos met anderen mag delen om dat anderen er liever niet naar kijken...

zoals al gezegt werd ik ík scroll het liefst zo snel mogenlijk door'
neem geen moeite om te scrollen klik toch een pagina terug Rolleyes

sorry hoor maar ik vind het echt belachenlijk en kinderachtig Rolleyes

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 12:57

loveramona schreef:

waar zie jij hier dat de shetten last hebben van de ruiter..
oren naar voren en gaan... Rolleyes

er zijn grenzen..
maar hier ligt de grens niet

Lisanne_Kees

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 12:59

Cloverdale schreef:
loveramona schreef:

waar zie jij hier dat de shetten last hebben van de ruiter..
oren naar voren en gaan... Rolleyes

er zijn grenzen..
maar hier ligt de grens niet

Waar zie jij dat ze het over deze mensen heeft Rolleyes

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 13:02

Lisanne_Kees schreef:
Lisanne_Kees schreef:

Waar zie jij dat ze het over deze mensen heeft Rolleyes

in dit topic... Nagelbijten / Gniffelen Rolleyes