ik rijd zelf ook een shetje en ben ook iets aan de grote kant
maar hij heeft er nog wel lol in omdat hij altijd blij is als ik kom
en me na gaat hinniken als ik wegga en als we aan het rijden zijn
dan doet die ook zijn best
foto's:
voor het karretje ( vind die hartstikke leuk maar kan niet zo vaak omdat ik niet alleen kan/mag en er wonen hier vlakbij niet zo veel paardengekken)
beetje vage foto omdat ik net wilde gaan staan (we gingen draven maar ziet er raar uit mogli kan namelijk erg langzaam draven dan lijkt het op stap)
maar ik vind de reacties die de mensen geven echt gewoon belachelijk
ik bedoel dit is een foto van 1 moment jullie zien het geheel niet en het kan nog makkelijk want shetlanders zijn sterke dieren en kleine kinderen
kunnen op velen niet rijden omdat shetlanders heel eigenwijs kunnen
zijn en ook ze kunnen 65 dragen want mijn zus gaat soms voor de grap er nog weleens opzitten en dat kan nog makkelijk ( geen heel uur ofzo maar 5 minuten ofzo en dan ook nog galopje voor de grap ofzo maar niet intensief rijden dat is ong tot 50 kg zoveel weeg ik en ik rijd serieus met mogli oke soms weleens dollen maar tjaa.....altijd serieus rijden is ook niet altijd leuk vind ik maar oke de 1e + 2e foto zien er wel maf uit ze zit niet echt goed op de shet maar MENSEN JULLIE ONDERSCHATTEN DE KRACHTEN VAN EEN SHETLANDER het plaatje is misschien niet mooi als er een groot iemand op zit maar kleine kinderen kunnen ze vaak niet aan je kan je shet niet zomaar stil laten staan
maja het is ook zo iedereen zijn eigen mening
xxx charlotte
) maar hij heeft wel lol in het rijden (weet je natuurlijk nooit zeker want hij zegt het niet maar hij staakt niet en werkt hard voor je als je het vraagt ) maar het is idd zo iederene heeft een andere mening
de tekst is nogal uhm,, irritant om te lezen en dus niet te begrijpen

?