Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
MiiGurl schreef:kheb geen pb gehad
maar ja dat zal ik ook wel weer te boven komen.
of niet soms MiiGurl schreef:ik mag toch zeggen wat ik wilof niet soms
Maar zoals ik al eerder zij, ik ben gewoon nieuwsgierig. lailapri schreef:Nee en ik heb er een goede reden voor. maargoed ik ga niet alles open en bloot op bokt zetten, want jullie geloven het toch niet, en ik heb dus les, dit was voor centered riding les, en tja nu kom ik nooit meer op de manege... Ik heb wel heel veel spring foto's, wil ik ook wel plaatsen hoor, als jullie wat te zeuren willen hebben, want ik hem noig maar 2x springles gehad...
) Ik geef alleen mijn mening over het trek en ruk werk op een aantal foto's waarmee het topic werd geopent. MiiGurl schreef:staan daarom je duck voeten zo
MiiGurl schreef:ik zoek geen ruzie hoor
MiiGurl schreef:ik kan heel netjes rijden hoor
Ik ben wel benieuwd... Illyria schreef:misschien moet ik mij er niet in mengen, maar volgens mij lezen jullie niet helemaal wat jullie typen. jullie zeggen dat Miigurl ruzie zoekt, maar jullie moeten eens gewoon lezen wat jullie nou zelf hebben getypt. jullie kraken de hele manege af. ik vind het best zielig. als je zelf niet op die manege rijdt, hoe kun je dan weten hoe er les word gegeven en hoe die paarden zijn. die vos en haf zijn niet zoals gewone manegepaarden heel lief en doorsnee beginnerspony's. het zijn hele ondeugende paarden die niet luisteren. en het zijn geen stakers omdat er getrokken word aan de teugels maar er word aan de teugels getrokken omdat ze staken. en dan kun je niks beginnen met beenhulpen of een tikje. dan gaan ze gewoon een andere kant op. als hij dan een andere kant op moet kun je beenhulpen geven wat je wilt maar als hij vingers zou hebben dan zou hij zijn middelvinger opsteken en zeggen f*ck you! ik doe lekker waar ik zin in heb. dan kun je niet zomaar even een tikje geven want dan denkt ie, oew dat kriebelt en loopt hij gewoon door naar de kant waar hij heen wil. het is dus niet altijd een staker die denkt, ik ga zomaar ff stilstaan, maar ook een pony met een eigen willetje waar een beetje beenhulp of een tikje met de zweep niet bij helpt.