manege paarden maken plezier

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MiiGurl

Re: manege paarden maken plezier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 20:23

kheb geen pb gehad

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-05 20:25

Aangezien jullie graag willen zien hoe ik rijdt (als ik dat goed begreep). Hier een paar foto's van mij op de manege.
Afbeelding
rechts
Afbeelding
Afbeelding
En hier op mijn geschifte oudje:
Afbeelding
de rechtse (bruine)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

MiiGurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 20:26

lailapri ooit weleens gedacht dat die pony's hetzelfde kunnen zijn als die janneke???

wil je donald duck na doen ofzo??

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 20:27

MiiGurl schreef:
kheb geen pb gehad

Ik heb er al 2 verstuurt. Je moet kijken bij berichten, staat naast de plek waar je kunt inloggen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 20:29

En MiiGurl een ding: Ik vind dat je vrij beledigend over komt. Het is maar een idee Knipoog

MiiGurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 20:30

capopjekop staat niks hoor

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 20:32

Uhm, apart.
Nou ja, dan laat maar. Dan zal ik helaas nooit weten waarom ik dunk gevonden word Huilen maar ja dat zal ik ook wel weer te boven komen.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-05 20:34

Nee en ik heb er een goede reden voor. maargoed ik ga niet alles open en bloot op bokt zetten, want jullie geloven het toch niet, en ik heb dus les, dit was voor centered riding les, en tja nu kom ik nooit meer op de manege... Ik heb wel heel veel spring foto's, wil ik ook wel plaatsen hoor, als jullie wat te zeuren willen hebben, want ik hem noig maar 2x springles gehad...

MiiGurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 20:35

ik mag toch zeggen wat ik wil Vork of niet soms

MiiGurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 20:36

staan daarom je duck voeten zo

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 20:37

MiiGurl schreef:
ik mag toch zeggen wat ik wil Vork of niet soms

Van mij wel, als je mensen niet persoonlijk aanvalt of ermee kwets Knipoog Maar zoals ik al eerder zij, ik ben gewoon nieuwsgierig.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 20:39

lailapri schreef:
Nee en ik heb er een goede reden voor. maargoed ik ga niet alles open en bloot op bokt zetten, want jullie geloven het toch niet, en ik heb dus les, dit was voor centered riding les, en tja nu kom ik nooit meer op de manege... Ik heb wel heel veel spring foto's, wil ik ook wel plaatsen hoor, als jullie wat te zeuren willen hebben, want ik hem noig maar 2x springles gehad...

Hoeft van mij niet. Ik ga me verder niet over jou rijstijl uitlaten (heb ook niet iets negatiefs te melden Knipoog ) Ik geef alleen mijn mening over het trek en ruk werk op een aantal foto's waarmee het topic werd geopent.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-05 20:44

MiiGurl schreef:
staan daarom je duck voeten zo

ik zal het even samenvatten, want zo te zien probeert iemand ruzzie te zoeken, ik heb speciale zooltjes, en loop bij een voetendokter zegmaar, maar die zooltjes passen niet in mijn laarzen. Ik heb dus x benen en als je je benen niet naar binnen kan draaien zegmaar draaien je tenen naar buiten, als ik 5 min goed rij krijg ik gelijk kramp, maar ik oefen het wel, ik oefen het vooral zonder zadel omdat er dan geen druk op mijn voeten komt....

MiiGurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 20:45

ik zoek geen ruzie hoor

MiiGurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 20:46

ik heb ook zooltjes maar ik heb geen duck voeten hoor
ik heb ook wel eens kramp Vingers aflikken Tong uitsteken

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-05 20:49

maar je kunt dus zooltjes hebben voor heel veel dingen, ik heb dus door mijn voeten (staan verkeerd) x-benen zeure knieën enkels en heupen en bovenrug... Dat kan heel verschillend zijn... Maar goed, waarom kom je niet eens op rambo rijden (zie onderscrift voor foto's) als je hem kunt rijden of laila kun je rijden vind ik..... (als je ze tenminste netjes rijdt....)

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 20:51

MiiGurl schreef:
ik zoek geen ruzie hoor

zo kom je imo wel over.. Knipoog

MiiGurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 20:52

ik kan heel netjes rijden hoor Haha!

MiiGurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 20:53

femkjuh wat kom je praten tegen mij Slapen

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-05 20:54

ik snap trouwens niet waarom de foto's het hier nog doen, ik heb ze toch echt van mijn site verwijdert, en ze zijn van mijn site af hierheen gelinkt Verward

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-05 20:55

MiiGurl schreef:
ik kan heel netjes rijden hoor Haha!

Waarneer kom je? Tong uitsteken Ik ben wel benieuwd...

MiiGurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 20:56

tja.....je ne le saurais pas

Illyria

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 20:58

misschien moet ik mij er niet in mengen, maar volgens mij lezen jullie niet helemaal wat jullie typen. jullie zeggen dat Miigurl ruzie zoekt, maar jullie moeten eens gewoon lezen wat jullie nou zelf hebben getypt. jullie kraken de hele manege af. ik vind het best zielig. als je zelf niet op die manege rijdt, hoe kun je dan weten hoe er les word gegeven en hoe die paarden zijn. die vos en haf zijn niet zoals gewone manegepaarden heel lief en doorsnee beginnerspony's. het zijn hele ondeugende paarden die niet luisteren. en het zijn geen stakers omdat er getrokken word aan de teugels maar er word aan de teugels getrokken omdat ze staken. en dan kun je niks beginnen met beenhulpen of een tikje. dan gaan ze gewoon een andere kant op. als hij dan een andere kant op moet kun je beenhulpen geven wat je wilt maar als hij vingers zou hebben dan zou hij zijn middelvinger opsteken en zeggen f*ck you! ik doe lekker waar ik zin in heb. dan kun je niet zomaar even een tikje geven want dan denkt ie, oew dat kriebelt en loopt hij gewoon door naar de kant waar hij heen wil. het is dus niet altijd een staker die denkt, ik ga zomaar ff stilstaan, maar ook een pony met een eigen willetje waar een beetje beenhulp of een tikje met de zweep niet bij helpt.

MiiGurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 20:59

ik zou zeggen kom maar een keer kijken op vrijdag avond van half 8 tot half 9
en dan zullen we ook laten zien dat we kunnen rijden en ook carrousel kunnen rijden

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 21:01

Illyria schreef:
misschien moet ik mij er niet in mengen, maar volgens mij lezen jullie niet helemaal wat jullie typen. jullie zeggen dat Miigurl ruzie zoekt, maar jullie moeten eens gewoon lezen wat jullie nou zelf hebben getypt. jullie kraken de hele manege af. ik vind het best zielig. als je zelf niet op die manege rijdt, hoe kun je dan weten hoe er les word gegeven en hoe die paarden zijn. die vos en haf zijn niet zoals gewone manegepaarden heel lief en doorsnee beginnerspony's. het zijn hele ondeugende paarden die niet luisteren. en het zijn geen stakers omdat er getrokken word aan de teugels maar er word aan de teugels getrokken omdat ze staken. en dan kun je niks beginnen met beenhulpen of een tikje. dan gaan ze gewoon een andere kant op. als hij dan een andere kant op moet kun je beenhulpen geven wat je wilt maar als hij vingers zou hebben dan zou hij zijn middelvinger opsteken en zeggen f*ck you! ik doe lekker waar ik zin in heb. dan kun je niet zomaar even een tikje geven want dan denkt ie, oew dat kriebelt en loopt hij gewoon door naar de kant waar hij heen wil. het is dus niet altijd een staker die denkt, ik ga zomaar ff stilstaan, maar ook een pony met een eigen willetje waar een beetje beenhulp of een tikje met de zweep niet bij helpt.

Punt 1: Wij kraken niet de hele manege af. Ik heb zelfs nog gezegt dat ik de paarden er gezond uit vind zien. Ik zal voor mezelf spreken. Ik zeg alleen dat ik de ruiters grof vind en dat er op de manege waar ik reed, dat niet gepikt werd. En ik heb het ook niet over de mep gehad, want ik weet dat pony's soms niet de makkelijkste zijn. Maar ik (en andere) hebben het over de ruk in de mond.