Gastruiter op TACO!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 22:48

Veronique schreef:
Ha ha lach me krom hier! Makkelijk oordelen vanaf je stoel achter de computer. Ga maar eens op een paard rijden waar je nog nooit op gezeten hebt en die anders bereden wordt dan je zelf rijdt. Ik zeg niet dat het er super uit ziet en idd mag wel wat rechterop zitten op Taco, heb ik iig wat om aan te werken, haha.

Ik trek m echt niet in zn mond, als ik dat had gedaan had Kelly er echt wel wat van gezegd. En over het niveau, ik heb mn eigen fjordje ook zelf tot M2 startgerechtigd opgeleid dus dat zal ook wel meevallen.

Maar laat me nog ff lachen en kom maar op met dat commentaar!

toppie dat je zo open staat voor kritiek OK dan! Scheve mond

Hoewel je anderzijds hier op bokt ook wel een anky-salinero combinatie moet zijn om geen gezever te krijgen, mierengeneuk Ziek En dan niet één keer, nee liefst zoveel mogelijk pagina's vol.. (niet dat ik beweer dat ze er mooi op zit maar toch)

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 10:23

Ach maar denk maar zo, nu ben ik wel aan de 5 pagina's gekomen en 101 antwoorden Knipoog

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 11:51

haha en een hoop profielviews ook nog s waarschijnlijk Knipoog

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 12:10

wow, wat een superrrrrrr mooie fjord en de coolste zowat! Cheese! Cheese! Cheese! Cheese! Schijnheilig
leuk dekje enzo staat er mooi bij.
Ziet er goed uit samen (ruiter en fjordie)

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 12:30

Lenn schreef:
haha en een hoop profielviews ook nog s waarschijnlijk Knipoog

Ja wie weet Knipoog

Melanievs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 12:34

Ik snap echt niet als 1 bokker zegt, wat zit je belabberd, dat meteen 100 bokkers volgen.. Als 1 het zegt lijkt het mij al voldoende. ik vind het er netjes uitzien

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 12:34

fjordyloverr schreef:
Ik snap echt niet als 1 bokker zegt, wat zit je belabberd, dat meteen 100 bokkers volgen.. Als 1 het zegt lijkt het mij al voldoende. ik vind het er netjes uitzien

Dan zouden het wel een stuk minder reacties zijn Knipoog.

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 12:44

vind het goed dat het er zo mooi en netjes uit ziet enz Lachen
leuke fjord is taco

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 13:36

manzano schreef:
Dan zouden het wel een stuk minder reacties zijn Knipoog.

Ach ik vind best dat iedere bokker zijn mening mag geven
Alleen meestal gaat het van kwaad tot erger tot ronduit overdreven
Maar goed, ze zijn het er in ieder geval allemaal overeens dat Taco wel mooi is Tong uitsteken Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 13:58

Ik vind het er wel goed uitzien.. Natuurlijk niet zo perfect als dat je er zelf op zit.. Maar voor een eerste keer dat ze erop zit vind ik dit super

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 16:20

Ziet er opzich wel goed uit .
Maar de ruiter zit wel erg moeilijk Bloos!

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 17:24

claudia23 schreef:
soory voor het meisje wat erop zit, maar ik vind haar echt belabberd rijden....Haar zit...haar benen...haar houding....neej ik vind het er niet mooi uit zien... sorry

**edit**ik bedoel dit echt absoluut niet aanvallend voor deze meid die rijd hoor, maar ik zou haar taco niet laten berijden. Het niveau wat jij rijd met hem haalt zij lange na niet. Ik denk niet dat Taco er niet veel beter van word. Ik spreek namelijk uit ervaring..Sjors liep verschrikkelijk na een periode van 2 maand toen iemand er op reed..
Mara goed ik begrijp jouw ook wel want Taco moet beweging hebben...Ik zou zeggen zoek iemand die ook op jouwn niveau rijd..
ben benieuwd wat voor een reacties mijn eerlijkheid weer met zich mee brengt Clown

sorry maar hier ben ik het ook een beetje mee eens Bloos!

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 17:25

vind tace een leuke fjord ! wat fijn dat hij toch gereden word !!

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 19:26

het is een schitterende fjord ,en de eigenaresse is blij met een invaller voor haarzelf.
voor ieder is een hoop te zeggen voor verbetering,ik vind het zelf ook verdomd moeilijk om op een vreemd paard iets te kunnen laten zien de eerste keer.

ze heeft genoeg commentaar om aan te werken en ze vat het ook nog eens goed op!

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 21:07

Pfff waar maken jullie je druk om! Ik vind het er leuk uit zien. Ziet er zeker niet uit of Taac gehinderd wordt. Verder is het maar voor 1a 2 weken zie ik... Who cares? Is ook wel is goed voor je paardje om door iemand anders gereden te worden.. Zie zat paarden die veel slechter worden gereden en dan wordt er nog steeds gezegt dat het er leuk uit ziet Verward

En uhww die gene die kritiek geven die wil ik ook wel is zien zitten... Nagelbijten / Gniffelen

Veel plezier met het rijden van Taac! en aan de eigenaresse beterschap Lachen

Fannytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 21:25

Citaat:
Ach ik vind best dat iedere bokker zijn mening mag geven

Dat zijn geen meningen dat is gewoon meeloperij Schijnheilig

Volgens mij komt het veelal door haar jas dat je denkt dat ze zo zit, maar valt best wel mee hoor. Ik vind het er goed uit zien hoor en zeker voor de eerste keer op een vreemde pony, ik bedoel maar ik zou het niet na kunnen doen. Mooie fjord trouwens OK dan!

mmeerreell

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 21:31

parouscha schreef:
Ziet er opzich wel goed uit .
Maar de ruiter zit wel erg moeilijk Bloos!

idd maar verder loopt hij erg mooi!

Ray_Ninja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 21:41

mooie fjord hoor!
ik vind haar rijstijl ook niet echt super ik kan me voorstellen dat het anders rijd dan je normale pony. ze zit een beetje onderuit geschoven en daardoor met (bijna rechte armen) ...en ze zou wel iets meer dr hakken omlaag kunnen houden al is t wel een moment opname hea!...nja tis geen commentaar alleen aanwijzingen want vind het heel knap dat jullie M2 rijden met je fjord Lachen

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 21:41

chickey schreef:
Pfff waar maken jullie je druk om! Ik vind het er leuk uit zien. Ziet er zeker niet uit of Taac gehinderd wordt. Verder is het maar voor 1a 2 weken zie ik... Who cares? Is ook wel is goed voor je paardje om door iemand anders gereden te worden.. Zie zat paarden die veel slechter worden gereden en dan wordt er nog steeds gezegt dat het er leuk uit ziet Verward

En uhww die gene die kritiek geven die wil ik ook wel is zien zitten... Nagelbijten / Gniffelen

Veel plezier met het rijden van Taac! en aan de eigenaresse beterschap Lachen

Het was zelfs maar voor 1x Haha!
Kan je nagaan hihi.
Al dat gezeur voor 1x rijden Scheve mond

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 21:46

claudia23 schreef:
**edit**ik bedoel dit echt absoluut niet aanvallend voor deze meid die rijd hoor, maar ik zou haar taco niet laten berijden. Het niveau wat jij rijd met hem haalt zij lange na niet. Ik denk niet dat Taco er niet veel beter van word. Ik spreek namelijk uit ervaring..Sjors liep verschrikkelijk na een periode van 2 maand toen iemand er op reed..
Mara goed ik begrijp jouw ook wel want Taco moet beweging hebben...Ik zou zeggen zoek iemand die ook op jouwn niveau rijd..
ben benieuwd wat voor een reacties mijn eerlijkheid weer met zich mee brengt Clown

Ze rijdt zelf ook M2 met haar fjord, nou ja ze is M2 startgerechtigd dus ze rijdt hetzelfde nivo.
Alleen is de combi dan nog altijd moeilijk.
Mijn zus haar paard is Z2 maar ik kan daar echt geen M2 proef mee rijden Bloos
Maar dit was maar voor 1 keer.
Het is ook helemaal niet de bedoeling dat ze Taco iets bijleert of in die richting, dat doe ik zelf wel Haha!
Het was gewoon een keer voor de leuk en het kwam nu helemaal goed uit omdat ikzelf niet kan rijden.

Overigens heeft meneer zijn ijzer vandaag in tweeen gebroken dus hij kan nu nog niet eens meer gereden worden, de sukkel

Mayraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 22:18

Ziet er leuk uit! OK dan! nog beterschap he kel! nu maar hopen dat we je snel zelf weer zien rond hupse op taco Haha!

Livado

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 23:31

leuk beestje,wel dun halsje voor een fjord....

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 00:47

Ze zit echt veel te veel op haar kont, een betje zakkerig. maargoed, dat kan ik me voorstellen als je op een totaal ander paard rijd dan je gewend bent...

Taco is en blijft een supergave fjord!! Haha!

Dominque

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 02:18

Veronique´s benen zijn idd storend (knieen opgetrokken, dus erg klemmend), op alle foto´s, dus dat zijn wel heel veel foute momentopnames. Dat het de eerste keer op taco was vind ik geen goed excuus, als je echt goed kan zitten zit je op ieder paard goed. Echt lekker zitten doet ze dus niet, maar daar kan altijd aan gewerkt worden !

Ik zat vroeger als een stuiterbal op mn paard, maar met veel zitlessen aan de longe zonder zadel is het toch aardig goed gekomen (zie profiel als bewijs, dat moet schijnbaar hier in dit topic Haha! ) en als ik merk dat ik niet fijn meer zit, op welk paard dan ook, ga ik weer zonder zadel aan de longe, ook in draf zonder handjes Tong uitsteken Soms pijnlijk, vaak lachwekkend maar zeker effectief voor je zit en langere benen op je paard! Dus doe eens gek, gooi je zadel los, je wordt er altijd beter van !!!

Ro0sj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 04:04

Ik vind de houding ook niet bepaald denderend, en ik ben het er niet mee eens dat wanneer je voor het eerst op een ander paard zit je wel zo zou mogen zitten, je moet toch altijd netjes zitten.

En het feit dat je M2 startgerechtig bent vind ik niet zoveel zeggen, aangezien M2 stargerechtig nog niet hoeft te zeggen dat die de m2 oefeningen vlekkeloos doet, en opzich in 3,5 jaar tijd kan het ook wel M2 startgerechtig.

Verder vind ik het een hele leuke fjord (ook een hele leuke website), en vind ik vero ook netjes rijden op haar eigen fjord, opde foto te zien dan.