Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Liezel1 schreef:weet je wat ik niet snap aan jou??? de ene keer doe je heel arrogant, de andere keer alsof je ervan wil leren, (de houding die de meesten hier hebben, en tevens de juiste..) en daarna sla je wéér volledig om.. is er iets aande hand wat wij niet weten ofzo dat je zo op die foto's reageert...
Gaaf jo..
Super zeg
Echt een lieverdje
En dan nog in Anky niet bot
*
ramgad schreef:ik ken kais heel erg goed, en dat paard loopt heel erg goed dressuur en melanie ook!! zo zal je er niet veel zien rijden!!! Ze rijden bij george en die zegt dat ze het heel goed doen! En ze kan elk paard op een diervriendelijke manier goed doen lopen, dus waarom hebben jullie daar nog commentaar op????
Over het muildier met een slof: hij rijdt zelden met een slof en dat mag best. Ik weet zeker dat hier veel mensen zijn die nog nooit een muildier van dichtbij gezien hebben, laat staan er op gereden!!
Citaat:de eigenaar ga ik mee op wandeling da slof is goed voor hem dan gaat gaan nek moi buigen
Citaat:mijn beestjes hebben dat niet nodig , ik nem elke zaterdag een dressuur les prive en de instructuer zegt dat hij mij niets meer kan bijleren
Citaat:het spijt me moest ik bot overkomen maar dat is een kenmerk van goede ruiters

Citaat:en moei u ni

kaiske schreef:over anky , ik vind poker een super mooi paard ....
Snel een nieuwe zoeken!!
ilufprincess schreef:¨*Penny's aan de top ,niemand kan er tegen op*¨

gijsenkim schreef:Ik zie er weinig verkeerds aan. Sorrie dames!!
Het muildier met slof.......... beessie loopt alsnog met zn neus in de lucht........ ik zie geen ineengetrokken muildier.... Daar kan dus niemand iets op aan te merken hebben.
Binnenhand op bovenbeen moet ik ook wel eens doen van mn juf, mag ook best zolang je maar geen spanning in armen, handen en schouders heb. Ze werkt haar hand niet terug..... haar hand gaat opzij en omlaag........ Terugwerken is je hand omhoog en naar je lichaam toe.
De tweede rijfoto vind ik zelf een best plaatje om te zien.........
Ik vind dat jullie erg lopen te miepen!