Ricky!! m'n stoere fjord *D [Jasper]

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kablom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 11:33

eh meisie zet er ff een slotje op en plaats over een paar wekes weer nieuwe foto's misschien leren mensen van hun fouten. En zien ze dat jij het verschil wel kan maken. Ik hoop dat iedereen zo verstandig is om het dan niet te verzieken. pf en voor mensen die persee hun gelijk willen hebben. ga niet meer in discusie maar zeg ja en amen. laat ze maar. dus niet meer op die discusie in gaan. het heeft toch geen nut.
nou ik ben hele erg benieuwd naar de nieuwe foto's als je ze er nog op durf te zetten nat dit commetaar. en nog maals heel erg veel plezier

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 11:58

Tjaa heb even het hele topic doorgelezen en vind eigenlijk dat er wel overdreven word gereageerd tegen ShannaY, want k heb haar profiel bekeken en dat laat zien dat ze wel degelijk kan rijden. Misschien had ze op een andere manier haar commentaar kunnen melden maar ik vind het een beetje onzinnig dat mensen dan haar paard en rijstijl af gaan kraken.
Voor de rest een ontzettend leuk beestje en je komt er vast wel uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 12:12

windhond schreef:
ik word een beetje moe van sommige mensen die denken dat ze alles beter weten.tja en wat die banketstaaflige opmerking van promessa betreft :promessa heeft gelijk wie kaatst kan de bal verwachten.rijden jullie zelf grand prix of zo? denk het niet

Quote jij mij even waar ik heb gezegd dat zij niet kan rijden, de helft die hier commentaar leverd weet nu nog steeds niet waar het mij daadwerkelijk om ging. Niet omdat het een fjord is, niet dat zij niet kan rijden, maar om het feit dat natascha zei dat dit niet achter de teugel lopen is, en dat is het wel. Dat heeft niks met mijn rij nivo te maken, niks met mijn paard, maar met de feiten in het ruiter-paard verhoudingen.

Dus ik heb geen bal gekaast, dus ik hoef hem ook niet terug.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 13:04

Zo, ik heb dit topic al even gevolgd met de hoop dat het niet nodig zou zijn om weer eens in te grijpen.
Een soort expiriment om te kijken of er ook een soort 'zelfoplossend' vermogen is Knipoog
Maar helaas

In plaats van een zinvolle discussie zie ik hier een heleboel mensen die hun mening als waarheid presenteren.
Zodra dat gebeurt, is dat het einde van de discussie.
Waarom immers een discussie voeren over de enige echte waarheid ?
Bovendien worden er allerlei dingen bijgehaald die totaal niet relevant zijn.
Bijv. of iemand die commentaar geeft zelf wel of niet goed kan rijden (wie bepaalt dat eigenlijk ? Knipoog)

Ik had het vooral voor de topicstarter erg fijn gevonden als hier verder op een normale manier discussie gevoerd werd.
Of misschien nog wel beter: op het moment dat een topic overspoeld dreigt te worden door diverse meningen, eigen waarheden en allerlei onderling geneuzel, waarom dan niet een nieuw topic openen op bijv. Rijtechnisch over dit specifieke onderwerp ?