trisje filmpjes van springen en dressuur

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 19:37

Geplaatst: 13-01-05 21:01 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Bah, ik word er helemaal naar van als ik zie hoe jij dat arme beestje behandelt. Dat arme ding loopt daar met veel te veel gewicht en helemaal in de krul door die *piep*touwtjes, en toch blijft 'ie dapper doorgaan, en wat krijgt dat arme schaap: een klap! Je bent echt fout bezig, als ik dat shetje was had ik je er met een flinke bok afgegooid, of nee, hij kan niet eens bokken, want hij is zo zwaar beladen. Als ik erbij was geweest had ik jou wel met je zweep willen slaan, met 100 kilo op je rug, en vastgebonden over een hindernis laten springen. Kijken hoe leuk je dat vind..

Getverdemme, hoe kun je?!

HELEMAAL MEE EENS! zielige pony met een domme ruiter

Leoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 20:16

Ah dat arme shetje Boos!
Over de lengte van jou zeg ik niks..maar die touwtjes.. Dat vind ik echt niet kunnen hoor!! Boos! Dat arme beestje wordt omlaaggetrokken terwijl ie omhoog moet komen.. Dat kan toch niet Boos! Hij belandt nog een keer midden in de hindernis, en kan zich dan nog verwonden ook! En jij.. ach je staat dan toch zo op de grond..

Ik vind het echt zielig gewoon! En dan die zweep ook nog.. Hij doet hartstikke zijn best om te lopen (wat heel moeilijk voor hem zal zijn met die touwtjes ) en dan krijgt ie nog een mep ook..

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 20:49

Jammer van wat er op de filmpjes staat, maar je zal zelf ook wel doorhebben dat je fout was Lachen.

Verder wel een leuk shetje hoor, ik hoop dat je inziet dat je fout was en dat jullie nog wel SAMEN plezier kunnen belevn;).

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 21:34

Ik ga mee met bovenstaande reacties. En hoop dat je nog veel plezier van deze pony mag hebben, wandelen en misschien aangespannen rijden kan ook erg leuk zijn.
Ik vind het een erg lieve pony, mijn paardje had dit soort gedrag van de ruiter echt wel afgestraft. En gelijk heeft ze, een ferme tik op z´n tijd kan verhelderend werken bij een paard, maar doelloos slaan op een paard kan en zal nooit goed zijn.

Ro0sj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 22:03

uhm...kan iemand mij helpen filmpje doet het niej

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 10:07

Je moet heel nag wachten dan doet ie het. Knipoog

Ik vind het gewoon ronduit zielig en meer ga ik er niet eens meer over zeggen. Hier zijn geen woorden voor.

XxXLienkeXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 16:17

tsss die spoort niet... Arm beesje zeg...

ga lekker wandelen met dat beesje en niet meer rijden je bent gewoon veeelste groot

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 17:12

ze kan best erop rijden maar niet te vaak maar, met een halstertouw aan bit en singel gaat me iets te ver
en dan ook nog verwachten dat hij springt? schaam je Boos!
en iets minder met die zweep mag ook wel

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 19:58

dat meisje heeft het nu wel door...

Kim_Aran

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 20:59

Ik hoop het... Scheve mond

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 21:11

...

Ik krijg medelijden met het shetje... Ik ga niet miepen omdat je te groot bent, een shet kan dat best houden, al zit je hem mischien bij het springen wat in de weg. Ik ga niet miepen om de zweep... Een tik bij ben ik niet vies van, al vind ik het gebruik op het filmpje niet correct, maar dat even terzijde...

Maar hoe het dierjte loopt, vooral op het tweede filmpje, ziet er niet best uit... Hij loopt alles behalve lekker, maar dat komt waarschijnlijk door die blauwe dinge????

Meis, ik zou eens les gaan nemen.
Haal die touwtjes eraf, stop met 'dresuur' rijden (of eerder het in de krul trekken) en laat het diertje wat 'vrijer' zodat het beter kan bewegen.

....

milou83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 21:25

Goh wat een variatie toch weer, ik denk dat ze de hint (?) wel doorheeft...

_Wieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 21:26

Waarom doen die 2 filmpjes het bij mij niet?!

Amon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 21:31

PinkyPower schreef:
Waarom doen die 2 filmpjes het bij mij niet?!

Je moet even langer geduld hebben, ze starten vanzelf. Duurt gewoon wat langer als normaal.

Ik ga hier verder geen reactie op geven, dat is al genoeg gedaan, zou alleen graag willen zien dat je dat arme shetje morgen eens heel lang knuffelt, knuffelt en nog eens knuffelt, want dat verdient hij wel, zo braaf als hij dit allemaal van je heeft geacepteerd, een pony met een wat minder aardige inborst had zich allang tegen je gekeerd.

Kim_Aran

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 21:38

Mee eens Morgannah

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 21:46

lieve meid,

het is een heel leuke shet(haarbal Tong uitsteken )
Maar als je al 2 dingen zou willen doen, dan zou het filmpje er tien keer beter uitzien.
Ten eerste die twee strotouwtjes weghalen.Denk eraan dat je pony tijdens het springen zijn hals graag naar voren wil strekken, en die touwtjes zitten dan vervelend in de weg. Verder vraag ik mij ook wel af met welk nut je ze hebt aangedaan, je kan veel beter zonder rijden Lachen

En probeer niet zo gretig met je zweep te zijn. Ik zie op het filmpje dat je pony weer door de touwtjes aardig belemmerd wordt vanvoor, ze daarna terug in draf overgaat en dan klappen krijgt(waarom eigenlijk?) . Zulke klappen zou je enkel mogen geven als ze iets heel gemeen heeft gedaan, en dat heeft ze op het filmpje zeker niet. Probeer anders je benen te gebruiken, of een subtiele tik met je zweep.

Als laatste lijkt het mij voor de pony ook prettiger als je op zoek gaat naar een fijn passend zadeltje. Veel succes verder, en ik hoop dat de volgende keer dat je een filmpje plaatst iedereen kan zeggen dat je er veel beter uitziet Lachen

lizzY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 16:49

loop dat meisje niet heletijd afte kraken jullie zijn ook allemaal zo jong geweest en heb je ook vast dingen uitgeprobeerd.. en met die sweep moet je is opletten ziet dr helemaal niet zo hard uit Scheve mond

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 17:36

Volgens mij heeft iedereen zijn zegje wel kunnen doen.
Omdat alles zo ongeveer wel gezegd is en de sfeer er niet bepaald beter op wordt, krijgt dit topic een slotje.