Daanboy voor het eerst op Sunday!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PingWing

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 14:16

*zucht* mensen hebben er hier blijkbaar af entoe problemen mee om sarcasme van serieus te onderscheiden...:S Iedreen weet dat een jonge pony wel eens een sprintje trekt. Zo ook deze. Dat wist daan voordat ze hem kocht en ze kan er mee omgaan. Dat vind ik knap van zoown jonge meid. Ik ben verre van jaloers, integendeel. Ik ben heel erg blij dat sunday bij iemand terecht is gekomen die ermee vooruit kan en hem zeker niet naar de klote zal rijden*wat wel vaak gebeurt* Daarnaast hebben we nog 6 pony's op stal staan waar ik mee vooruit kan en dan heb ik nog mijn eigen.
Ik heb respect voor dit meisje, want er zijn niet veel jonge/ kleine meiden die een snelle pony durven te rijden. Ik wens haar niets naars toe, helemaal niet, want as er werkelijk ietsnaars zou gebeuren zou dat waarschijnlijk betenen dat sunday terug komt naar ons. Nouw, het is een superfijne pony,. maar ik heb liever dat hij ergens blijft staan waar hij vooruit komt. Bij ons is het al zo druk dus dat zou niet het geval zijn.
En voor nameless, Jah, ik val ook wel eens van een pony, de pony's gaan met mij ervandoor, ze bokken, steigeren en alles wat je van een jong diwer kunt verwachten. Ik ben niet bang, ik kan boos worden, maar over het algemeen heb ik grote hulp aan Woodstock, die de pony straft , bij zich neemt, en mij weer op laat stappen.
Dus voor duidelijkheid: Mensen zonder sarcasme kunnen mijn berichten met een flinke korrel zout nemen. Ik ben NIET jaloers, en *nameless* ik heb ook ruim voldoende ervaring met jonge paarden, dus graag geen commentaar meer hierover zonder mijn profiel te hebben bekeken*hier staat dit nl vermeld*

En daan, ik weet dat je heel ver kunt komen met deze pony.Haha! Ik ben benieuw naar nieuwe foto's! Ik vind t heel leuk om op deze manier te kunne zien hoe het met een pony gaat die bij ons weg is:)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 14:28

PingWing schreef:
*zucht* mensen hebben er hier blijkbaar af entoe problemen mee om sarcasme van serieus te onderscheiden...:S

Ja wel als het om een 12jarig meisje gaat.
Die kent waarschijnlijk de betekenis nog niet eens van sarcasme..

PingWing

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 15:49

okeejs, voor de 12 jarige onder ons: sarcasme: spot. Word dus niet gemeend. Ik zal me vanaf nu maar richten op mensen van mijn leeftijd.

Naar mijn idee was de uitspraak voor daan bedoelt, en dus is zei ook degen die hier op moet reageren als ze er moete mee zou hebben. Blijkbaar is dat "12jarig"meisje zelf al volwassener en verstandiger dan menigeen op dit forum Tong uitsteken Ze is overtuigd genoeg van zichzelf. En dit is *voor duielijkheid* POSITIEF!!!!!!

spike_trudt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 18:34

leuke foto's vooral de 6de Tong uitsteken

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 18:39

PingWing schreef:
Blijkbaar is dat "12jarig"meisje zelf al volwassener en verstandiger dan menigeen op dit forum Tong uitsteken Ze is overtuigd genoeg van zichzelf!

*grijns*

Woodstock

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 20:50

PingWing schreef:
* maar over het algemeen heb ik grote hulp aan Woodstock, die de pony straft , bij zich neemt, en mij weer op laat stappen.

Haha de pony voor t jou deraf werke of jou voor t deraf valle Tong uitsteken

PingWing

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 21:53

Beide! Haha!

PingWing

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 21:53

en af en toe mij ook nog.... :@

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 22:28

Het is erg jammer dat meiden, die af en toe op een manegeknol hobbelen (want rijden wil ik het niet noemen) tegen mensen die wel verstand en ervaring hebben, gaan zeggen hoe die het moeten doen...
Als jullie de reacties van PingWing goed lezen, lees je dat ze het tegen mij heeft en niets slechts aan de Ts wenst. Eerst lezen dan commentaar!

PingWing

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 22:37

*amen*

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 11:55

Idd. waar maken sommige zich druk om!
Sunday is een super gave pony, die het vast ver gaat schoppen!
(neem aan dat ze er ooit wel mee gaat starten! Lachen )

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 11:59

die 4de van onder is echt lief.
En da dekje is wel heeeeeel lief

PingWing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 20:59

maare, tobilover, we wachten nog steeds met smart op nieuwe foto's Lachen En hou ons eens op de hoogte over de vooruitgang. Ik hoop m echt nog s op concours terug te zien! Kweet zeker dat dat gaat lukken! Haha!

xXDjuukiejXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 21:09

Oud Topic Knipoog

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-05 14:09

PingWing schreef:
maare, tobilover, we wachten nog steeds met smart op nieuwe foto's Lachen En hou ons eens op de hoogte over de vooruitgang. Ik hoop m echt nog s op concours terug te zien! Kweet zeker dat dat gaat lukken! Haha!

Zal ik doen (eigenaar is Daanboy hier op bokt hé Knipoog )

love_britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 14:13

ik wacht op de volgende foto's Lachen

Woodstock

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 22:55

PingWing schreef:

Hihi zul je wel naar ridderkerk moete! Maar k wil ook wel weer s nieuwe foto's zien hoor

PingWing

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 11:21

eej woodstock, ooit van de nederlandse kampioen schappen gehoort Knipoog
Jah, dat daanboy eigenaar is wist ik, en ik kan het haar ook wel vragen, maar t lijkt me zo moeilijk foto's te maken van jezelf terwijl je rijdt Knipoog
En anders kom ik wel n keer naar ridderkerk als ze op wedstrijd mag :p

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:13

wauw vet leuk paardje
knap van dat meisje dat erop rijd !! echt super knap !!

* vind het stom dat sommige topics overbodig worden belaad met stomme reacties als je ergens op tegen bent pb dan of reageer niet ?

en indd Lachen ik wacht op meer foto´s Lachen Lachen