Ik heb respect voor dit meisje, want er zijn niet veel jonge/ kleine meiden die een snelle pony durven te rijden. Ik wens haar niets naars toe, helemaal niet, want as er werkelijk ietsnaars zou gebeuren zou dat waarschijnlijk betenen dat sunday terug komt naar ons. Nouw, het is een superfijne pony,. maar ik heb liever dat hij ergens blijft staan waar hij vooruit komt. Bij ons is het al zo druk dus dat zou niet het geval zijn.
En voor nameless, Jah, ik val ook wel eens van een pony, de pony's gaan met mij ervandoor, ze bokken, steigeren en alles wat je van een jong diwer kunt verwachten. Ik ben niet bang, ik kan boos worden, maar over het algemeen heb ik grote hulp aan Woodstock, die de pony straft , bij zich neemt, en mij weer op laat stappen.
Dus voor duidelijkheid: Mensen zonder sarcasme kunnen mijn berichten met een flinke korrel zout nemen. Ik ben NIET jaloers, en *nameless* ik heb ook ruim voldoende ervaring met jonge paarden, dus graag geen commentaar meer hierover zonder mijn profiel te hebben bekeken*hier staat dit nl vermeld*
En daan, ik weet dat je heel ver kunt komen met deze pony.
Ik ben benieuw naar nieuwe foto's! Ik vind t heel leuk om op deze manier te kunne zien hoe het met een pony gaat die bij ons weg is:)
Ze is overtuigd genoeg van zichzelf. En dit is *voor duielijkheid* POSITIEF!!!!!! 
) 
(eigenaar is Daanboy hier op bokt hé