Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
v0sj schreef:maar ik vind wel dat je niet moet dwingen opm een Shet over een hindernis te laten gaan , maar ja dat is mijn mening

LuckyandMiej schreef:Owja nog iets.. Er staat hier nog ergens een topic boven van een andere springende shet(Z springen met shet), Maar je ziet dat die shet super goed springt, en daar word niks over gezegt.. En een shet die op een foto niet zo hoog springt zeggen er wel 70 mensen wat over dat het zielig is! Vaag is dat!
Niet dat het zielig is voor die shet hoor! Springt super goed!:P en het is helemaal niet zielig!
tirana_nr1 schreef:HALLO... ik had het niet over dierenmishandeling.. kheb ook niet gezegd dat het een lelijke shet is.. ik vind het een leuke shet.. maar ik vind dat je met een shet niet moet springen.. ze zijn er niet egt voor gebouwd.. en wat dan nog.. het is mijn mening!!! iedereen verschilt.. ik vind niet dat je zo dom en achtelijk antwoord op me had moeten geven..![]()
LuckyandMiej schreef:Ze is wel een beetje te groot maar zeker niet te zwaar! Maar dat ze te groot is heeft hij geen last, dus dat vind ik geen probleem, Voor Sommige van jullie schijnbaar wel.
Dat jullie deze shet lelijk vinden heb ik eigenlijk nooit gelezen,Maar ik vind hem wel mooi en dat jullie hem lelijk vinden moet je zelf weten, Je Kan het trouwens niet eens zo goed zien maar goed. Maar dat het zielig snap ik eigenlijk niet, Maarja het is jullie mening! Maar dan kan ik het nog wel raar vinden, want deze shet vind springen Super leuk.
Goooooooo LuckyandMiej!!