Shet hengst in actie..!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 15:28

Ik vind het super dat jullie je shet voor dit soort dingen gebruiken..
Ik doe het zelf ook, mijn shethengst is 3 (ik hoor het commentaar al aankomen) en die springt alsof zijn leven er vanaf hangt...en dat helemaal vrijwillig..

Ik sta gewoon te kijken aan te bakrand hoe het een zelf bedacht pacoursje aflegt....echt fantasisch!

LoverBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 16:42

vroeger sprong ik ook vaak met mijn verzorgshetje, iedereen zei dat het zielig was, maar zij zelf vond het leuk, ze sprong ruim over de hindernis heen en altijd was ze erg vrolijk. omdat veel zeiden dat het zielig was zocht ik op verschillende paardensites info, ze zeiden daar dat een pony van 1 meter 50 kilo kon dragen en tussen de 90 en 1meter 45 kilo, ik weet niet hoe groot deze is,maar deze kan het echt wel dragen. de meeste shetjes vinden het juist leuk om bereden te worden, nu ik te groot voor mijne ben is die vaker shagerijnig. we springen nu vaak met haar aan het halstertouw ,maar dat vind ze een stuk minder leuk

scoebje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 18:41

leuke shet
zielig Verward neeeeeee

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 19:00

Ik ga niet eens de moeite nemen om dit allemaal door te lezen. Maar zo te zien is er weer een flinke discussie geweest. Volgens mij moeten we het shetlander stamboek eens gaan bellen, en zeggen dat shetlanders geen werkpony's meer zijn, maar pony's voor in een glazen kast Nagelbijten / Gniffelen.

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 19:12

Maarja als de Shet het maar leuk vind ik vond het ook zielig hoor, maar ja als de shet er maar plezier inheeft , maar ik vind wel dat je niet moet dwingen opm een Shet over een hindernis te laten gaan , maar ja dat is mijn mening

mii_soof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 19:18

je moet meedoen aan jumping amsterdam Knipoog
ik vind het helemaal niet zielig, volgens mij vind hij het nog
leuk ook...!!! Shetlanders kunnen ook volwassen mensen houden dus..
kuss sofie

LuckyandMiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 19:41

v0sj schreef:
maar ik vind wel dat je niet moet dwingen opm een Shet over een hindernis te laten gaan , maar ja dat is mijn mening

Maar wij dwingen hem niet, Hij vind het zelf leuk!
Deze foto is van een tijd geleden dus ik weet het niet meer zo goed, Maar als hij niet er over heen wou, kon hij er makkelijk langs, want ze stonden er een stuk vanaf. En als hij niet wou doe ik het ook niet! Maar hij vind het leuk!

2 weken geleden sprongen we ook nog met hem, Hij vind het erg leuk. Hij stond samen met een geit op een stuk land met een bak en stallen. Hij vind het altijd super leuk als we naar hem toe komen en wat met hem gaan doen.. Hij kwam in galop naar ons toe. Nou staat hij helaas ergens anders.

Yvette90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 19:44

Hier opbokt heeft altijd weliemand wat te zeiken als er een shet onder hetzadel komt Verward Je bent er niet eens bij geweest dus oordeel er dan niet over, toch? Laat haar trots zijn opdr pony Lachen Hij is ook vett gaaf!!

LuckyandMiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 19:50

Owja nog iets.. Er staat hier nog ergens een topic boven van een andere springende shet(Z springen met shet), Maar je ziet dat die shet super goed springt, en daar word niks over gezegt.. En een shet die op een foto niet zo hoog springt zeggen er wel 70 mensen wat over dat het zielig is! Vaag is dat!

Niet dat het zielig is voor die shet hoor! Springt super goed!:P en het is helemaal niet zielig!
Laatst bijgewerkt door LuckyandMiej op 26-12-04 20:20, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 19:57

Gaaaf! Inderdaad lol met je knol!! en helemaal niet zielig! Scheve mond met een paard van 1.70 springen die er helemaal geen lol in heeft vind ik dan persoonlijk toch wat zieliger dan dit!!

LoverBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 20:17

idd ik ben het met haar eens. ik denk dat ze mijn verzorgshet bedoeld. toen ik nog iets jonger was en die shet nog 3,5 was sprong ze met gemak 60 cm en ze vond het egt super, ik vind het egt niet zielig

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 20:52

LuckyandMiej schreef:
Owja nog iets.. Er staat hier nog ergens een topic boven van een andere springende shet(Z springen met shet), Maar je ziet dat die shet super goed springt, en daar word niks over gezegt.. En een shet die op een foto niet zo hoog springt zeggen er wel 70 mensen wat over dat het zielig is! Vaag is dat!

Niet dat het zielig is voor die shet hoor! Springt super goed!:P en het is helemaal niet zielig!

ach ja, sommige hebben nou eenmaal geluk dat de "afzeikers" niet in hun toppic reageerd.. en soms ben je met je toppic de pineut...

SuuZzZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 21:17

tirana_nr1 schreef:
HALLO... ik had het niet over dierenmishandeling.. kheb ook niet gezegd dat het een lelijke shet is.. ik vind het een leuke shet.. maar ik vind dat je met een shet niet moet springen.. ze zijn er niet egt voor gebouwd.. en wat dan nog.. het is mijn mening!!! iedereen verschilt.. ik vind niet dat je zo dom en achtelijk antwoord op me had moeten geven.. Verward Schijnheilig

Maar WildWings zei toch ook niet dat jij die Shet lelijk vind?? Of heb ik iets gemist??

chanouklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 21:21

ben je niet een beetje groot?

chanouklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 21:30

maar ik vind het neit zielig hoorz Haha!
Shetlander kan het makkelijk aan!!
Dus veel plezier er nog mee *LOL*
leuke foto touwens Knipoog

littlegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 21:35

maar ik vind het neit zielig hoorz
Shetlander kan het makkelijk aan!!
Dus veel plezier er nog mee
leuke foto touwens

idd een shet kan het wel hebben hoor Knipoog

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 21:41

Aaah wat een lieffie zeg! Haha! Haha, zulk hindernis matteriaal hadden wij eerst ook bij mijn verzorgshetlander, super handig! Tong uitsteken

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 22:04

wel cool idd Cool maar ben je niet wat té groot? of is et uit een verkeerde hoek genomen, de foto Scheve mond

LuckyandMiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 22:23

Ze is wel een beetje te groot maar zeker niet te zwaar! Maar dat ze te groot is heeft hij geen last, dus dat vind ik geen probleem, Voor Sommige van jullie schijnbaar wel.

Dat jullie deze shet lelijk vinden heb ik eigenlijk nooit gelezen,Maar ik vind hem wel mooi en dat jullie hem lelijk vinden moet je zelf weten, Je Kan het trouwens niet eens zo goed zien maar goed. Maar dat het zielig snap ik eigenlijk niet, Maarja het is jullie mening! Maar dan kan ik het nog wel raar vinden, want deze shet vind springen Super leuk.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 22:40

leuke foto
leuk ponytje!!
en idd creatieve hindernis

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 23:35

horsyandmiej schreef:
Jah shet hengst he:P

geen exsuus vind ik

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 23:42

Tjoh, ik vind het wel grappig Lachen

LuckyandMiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 01:24

yvotje14 schreef:
geen exsuus vind ik

Goh het was ook niet als exsuus bedoelt! Was maar een grapje

SuuZzZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 10:11

LuckyandMiej schreef:
Ze is wel een beetje te groot maar zeker niet te zwaar! Maar dat ze te groot is heeft hij geen last, dus dat vind ik geen probleem, Voor Sommige van jullie schijnbaar wel.

Dat jullie deze shet lelijk vinden heb ik eigenlijk nooit gelezen,Maar ik vind hem wel mooi en dat jullie hem lelijk vinden moet je zelf weten, Je Kan het trouwens niet eens zo goed zien maar goed. Maar dat het zielig snap ik eigenlijk niet, Maarja het is jullie mening! Maar dan kan ik het nog wel raar vinden, want deze shet vind springen Super leuk.

Go jij! Go jij! Goooooooo LuckyandMiej!! Go jij! Go jij!

SuuZzZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 10:15

Trouwens coole foto, cool paardje en vooral coole hindernis!!

Was ik toch bijna vergeten... Bloos