Jus_dOrange schreef:Sorry hoor, maar ik heb dus geen verstand van paarden? Ik zei in die pb's dat het er goed uit zag, maar niet denderend. Daarom heb je dit topic toch geopend? Als je reacties krijgt die je niet zinnen dan is het "van mensen met meer verstand heb ik anders gehoord"...
Hier zitten heus wel mensen met verstand, en zolang jij blij bent met je pony (alhoewel, ik betwijfel het of je deze pony nog houdt als je geen "wow" reacties krijgt) is het goed. Maar als je een topic opent waarin je vraagt wat ze van hem vinden, dan kan je niet alleen positieve reacties verwachten, als je een beetje positief reageerd op andermans paarden (dus niet "Goh, die Harry van jou ziet er goed uit voor een onderkruipsel") krijg je misschien wat aardigere reacties...
Sorry, tuurlijk doe ik hem nu niet weg!!!
Hallo ik hou heel veel van hem hoor!!!
En als hij weg gaat dan vind ik dat absoluut niet leuk!!!

Ik ben persoonlijk van mening dat je meer leert - ook zelf, dus niet alleen je pony - als je er zelf opzit dan als iemand anders het doet. Naja, bij mij is mijn band met mijn pony iig beter geworden door lekker veel rijden en met hem omgaan. Als je band beter wordt met hem, dan zal het rijden in het algemeen denk ik ook beter worden, zo ging het met mij iig wel... Dan heeft je pony ook steeds meer voor je over!

hij basculeerd niet echt trekt wel goed zijn beentjes in.
Wat een lekker ding!
.