@ work op de Hengstenkeuring!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 19:55

Jus_dOrange schreef:
Sorry hoor, maar ik heb dus geen verstand van paarden? Ik zei in die pb's dat het er goed uit zag, maar niet denderend. Daarom heb je dit topic toch geopend? Als je reacties krijgt die je niet zinnen dan is het "van mensen met meer verstand heb ik anders gehoord"...

Hier zitten heus wel mensen met verstand, en zolang jij blij bent met je pony (alhoewel, ik betwijfel het of je deze pony nog houdt als je geen "wow" reacties krijgt) is het goed. Maar als je een topic opent waarin je vraagt wat ze van hem vinden, dan kan je niet alleen positieve reacties verwachten, als je een beetje positief reageerd op andermans paarden (dus niet "Goh, die Harry van jou ziet er goed uit voor een onderkruipsel") krijg je misschien wat aardigere reacties... Scheve mond

Sorry, tuurlijk doe ik hem nu niet weg!!!
Hallo ik hou heel veel van hem hoor!!!
En als hij weg gaat dan vind ik dat absoluut niet leuk!!! Huilen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 20:05

Dan maakt het toch niet uit wat anderen van hem vinden? Zolang jij hem maar leuk vind toch? Haha!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 20:09

Jus_dOrange schreef:
Dan maakt het toch niet uit wat anderen van hem vinden? Zolang jij hem maar leuk vind toch? Haha!

Tuurlijk wel!!! Ik wil weten wat jullie mening is.

Enne oke ik zal jullie niet meer afkraken!!!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 21:31

Ja, inderdaad. Het komt inderdaad erg over alsof je hem weg doet als andere mensen hem niet ook een super pony vinden. Met mijn eigenwijze koudbloed gaat het ook nog niet altijd even voorspoedig, maar we beginnen elkaar al beter te begrijpen. *LOL* Ik ben persoonlijk van mening dat je meer leert - ook zelf, dus niet alleen je pony - als je er zelf opzit dan als iemand anders het doet. Naja, bij mij is mijn band met mijn pony iig beter geworden door lekker veel rijden en met hem omgaan. Als je band beter wordt met hem, dan zal het rijden in het algemeen denk ik ook beter worden, zo ging het met mij iig wel... Dan heeft je pony ook steeds meer voor je over! OK dan! Veel succes nog met hem, blij dat je er iets van geleerd hebt. Schijnheilig

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 21:56

Leuke pony hoor!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 22:35

Bedankt Roskur.

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 23:05

MissSisa schreef:
Niet denderend???
Ineens geeft iemand zijn mening daarover en iedereen neemt het over Verward
Beetje raar. Hij kan namenlijk heel goed springen. Foto's van andere hengsten die bij hem in de groep zaten gezien??? Die zijn echt niet beter.

Hij springt goed omdat de andere minder sprongen? Verward Ahum, volgens mij wordt dat per paard/pony beoordeeld, niet in vergelijking met andere paarden..

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 00:35

Op stand vind ik je pony wel heel mooi, maar met springen hij basculeerd niet echt trekt wel goed zijn beentjes in.

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 05:19

mmm hoe lang gaan jullie nog door met het afzeiken van deze pony? dat er andere zijn die een beter ,mooiere techniek hebben, oke dat zal best, maar kom op zeg... en mevrouw jus d'orange? wil jij beweren dat je verstand hebt van paarden? laat me niet lachen zeg....

miss sisa: laat je niet zo op de kast jagen, kritisch zijn mag, en dat mag jezelf ook zijn....je hebt een mooie pony, ik hoop dat jullie een goed team kunnen zijn succes...

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 10:39

Je hebt een leuke pony die best leuk kan springen.
Als dekhengst niet goed genoeg, maar als springpony prima toch. Daar hoef je je echt niet om te verdedigen.

Denk er trouwens wel eens aan om te waarderen wat je hebt en er ook werkelijk blij mee te zijn. Je hebt al een voorrecht dat je een eigen pony hebt. Maar verder ben je echt niets beter en ook niets minder dan ons en dan is het verstandig om je ook niet zo voor te doen.
De één heeft een verzorgpony, de ander krijgt van pappie de beste pony's maar dat maakt echt geen verschil tussen beide mensen.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 13:54

Sorry hoor maar wat een topic is dit Verward
Dit gaat toch helemaal nergens over...iedere keer dat prutsmuts !!!!!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 14:47

Flower: Het ging er vooral om hoe ze tegenover anderen reageerde over hun pony's, vandaar dat er mensen waren, die kritischer tegenover haar pony reageerden. Misschien in het vervolg even het hele topic lezen ipv de laatste 3 reacties? >;)

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 14:53

Leuk dier hoor! Wees er maar zuinig op!!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 15:54

Roskur schreef:
Flower: Het ging er vooral om hoe ze tegenover anderen reageerde over hun pony's, vandaar dat er mensen waren, die kritischer tegenover haar pony reageerden. Misschien in het vervolg even het hele topic lezen ipv de laatste 3 reacties? >;)

Ik weet dondersgoed wat er aan de hand is
Maar dan nog bereik je er niets mee, want doordat zij anderen afkraakt, doen zij dat ook weer bij haar en dat blijft zich dan herhalen...of zie ik dat verkeerd ?

ZabaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 17:09

mooie foto's lijkt erop dat ie heel graag springt.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 17:26

Kwijl Wat een lekker ding!
Echt een toppertje OK dan!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 17:42

Flower schreef:
Maar dan nog bereik je er niets mee, want doordat zij anderen afkraakt, doen zij dat ook weer bij haar en dat blijft zich dan herhalen...of zie ik dat verkeerd ?

Nee hoor, zoals je misschien ziet heeft ze sorry gezegd, ik denk dat ze zich zelf nu ook realiseert hoe het overkomt op andere mensen. Dat vind ik heel goed van d'r, want dat kan ook niet iedereen zeggen. OK dan! Dus blijkbaar heeft het wel nut gehad om er wat van te zeggen. Naja, zo kunnen we ook wel de hele tijd welles-nietes gaan spelen, ik blijf in ieder geval bij mijn mening, en vind het goed dat MissSisa het zich nu realiseert en zal proberen wat aardiger te zijn! OK dan!

Daarom vond ik het een beetje raar dat er nu wéér mensen over begonnen, ik had juist het idee dat het nu opgelost was. Clown

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 17:46

marije1987 schreef:
Hij springt goed omdat de andere minder sprongen? Verward Ahum, volgens mij wordt dat per paard/pony beoordeeld, niet in vergelijking met andere paarden..

Ja en??? Ik gaf aleen effe een voorbeeld. Hou maar gewoon over op.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 17:49

Flower schreef:

Nee dat zag je niet verkeerd. Maar ik hou er al mee op en ga niet meer in discuccie(zit op VWO maar weet niet hoe je dit woorde moet schrijven Verward Het gaat lekker). En ik kraak mensen niet af(oke sommige). Maar geef mijn mening. :0

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 18:09

MissSisa schreef:
Ja en??? Ik gaf aleen effe een voorbeeld. Hou maar gewoon over op.

Ja ik hou al op, jij kan blijkbaar niks hebben van anderen die er blijkbaar tohc allemaal geen verstand van hebben, dus ik hou me wel stil(maar bedenk dan goede argumenten, als je je goed wil verdedigen.. en niet van die slappe excuses.. Scheve mond )

Jouw paardje is niet mijn favoriet en die van mij de jouwe niet.. 1-1, Einde discussie! Clown

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 19:21

leuk beestje, leuk kort paard hou ik wel van. vind alleen zn hals neit zo mooi !

missboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 19:50

leuk beestje!! lijkt echt op Isarco!!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 19:56

Kan er nog normaal gepraat worden

Vind het een leuk beesje!!!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 20:38

Weetje wat het is,alles was net opgelost tussen de TS en de andere reacties en dan zijn er nieuwe mensen die zeggen: ga niet zo stoken.Dan denk ik,hou die reactie voor je,het is toch net opgelost.Nu is de hele discussie dus weer opnieuw gestart,nergens voor nodig,de TS is tof geweest in haar laatste reacties en zoals zij het nu aan mij heeft verteld zie ik in dat ze haar paard echt lief vind en het niet zo'n kapsones kind is als ik dacht Lachen .

XkootjuhX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 20:53

woh wat een verschijning zeg!!!!!