Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sarajevotje schreef:Nou, volgens mij kan een klein stukje op verharde weg galloperen echt geen kwaad hoor !
het ziet er mij een vrij grote en goed gebouwde shet uit dus het meisje is echt niet te groot of te zwaar hoor![]()
overigens vind ik het een super stoere shet
En tips geven we je! Maar je walst er weer eigenwijs overheen met hoe sterk je pony wel niet is. Nu nog wel.. straks niet meer als je zo doorgaat!
Ik wou bijna wat zeggen maarja ik denk dat je inmiddels al weet wat dat is
Malibu schreef:Dat je andere mening heb is prima, maar waar is die dan op gebaseerd?
Medische dingen moet je altijd met feiten vergelijken. Als jij gevallen ben en je arm doet zeer ga je toch ook niet op bokt vragen of ie gebroken is, dat kan alleen de huisarts vertellen...
Doe me een lol, en bel 3 aparte veeartsen. Vraag om hun mening over het galloperen op asfalt...
Deze mensen hebben een jarenlange studie achter de rug en weten of het schadelijk kan zijn, of niet...
Ik heb het zelf niet nagevraagd, dus ik kan je niet vertellen of het wel of niet slecht is.
(maar ik denk altijd 'beter voorkomen dan genezen', dus uitproberen zal ik het nooit doen!)
Frannie schreef:ja een mening hebben is echt nie verkeerd, maar liever 'met de massa' meelopen dan je pony 'verslijten'. Wij mogen dan wel allemaal dezelfde saaie mening hebben, maar het is niet voor niks dat 99% van de ruiters deze mening heeft... ik denk eerder dat die 99% gelijk heeft hoor... en trouwens je bent bezig over mening, mening, mening, maar dit gaat niet over een mening maar over een FEIT: er zijn al genoeg mensen die hebben meegemaakt dat pezen van pony's slijten, ontsteken, scheuren door ovver een harde weg te scheren, mijn vriendin heeft het ook meegemaakt... en dan zal je niet meer zeggen: ow hij galoppeert o zo graag, nee hoor, je pony moet weken op stal rusten! dus denk niet altijd aan je eigen belang...
helemaal mee eens IvoIce schreef:Echt commentaar vind ik het niet.. Dit is blijven doorgaan over iets waarvan ik heb gezegd dat ik er een andere mening over heb.
Kom op zeg, het enige wat er gebeurd is dat er af en toe een stukje op het asfalt wordt gegallopeerd.. Jullie doen allemaal als of ik hem zwaar mishandel.Had wel wat commentaar verwacht, maar ik vind dit wel wat veel van het goede.
IvoIce schreef:Ik weet het, het was ook niet de bedoeling om die galopfoto's erbij te zetten, maar ik heb dus niet goed gekeken bij het plaatsen.. Daar baal ik nu ook wel van ja! Maar goed, dank je, het is inderdaad een schat van een shet..