Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Soda schreef:Ik ben bang dat ik in mijn toekomstige carrière (:D) nog genoeg van dit soort grietjes tegen ga komen, om te kijken wat er allemaal mis is gegaan in hun hoofd...![]()
Iedereen roept wel "cap is eigen verantwoordelijkheid!" dus ik denk dat ik al mijn aanstaande hersenletselpatiëntjes die geen zin hadden om hun capje op te doen dat ook maar ga vertellen. "jaja, cap was eigen verantwoordelijkheid, ik behandel je lekker niet, tot ziens!". Want dat vind ik zo krom aan de wel-niet-cap-discussie, het is zogenaamd je eigen verantwoordelijkheid, maar je verwacht wel dat er meteen 100 artsen/verpleegkundigen/ambulancemedewerkers/psychologen enzovoorts enzovoorts voor je klaar staan om je te helpen als het eventjes misgaat....
MissSisa schreef:Ik hoop dat ze hard gepleurt is en zich goed pijn heeft gedaan. Zoadat ze volgende keer met cap rijdt. DIE DINGEN BESTAAN NIET VOOR DE GRAP, HOOR!!!

Jus_dOrange schreef:Man zeik niet over die cap en dat zadel, ze mag het toch zelf weten? Als ze valt en in het ziekenhuis beland is het toch haar schuld, wij hebbn daar niks mee te maken...
.
. MissSisa schreef:Louskeh(zij opende deze topic)zei:
Dat ze geen angst kent... Dat weet ik![]()
Jaja zoals ik al zei angst kent ze niet
Nou en dat vind je zeker stoer???
Zonder cap om stoer te lijken!!!
Zonder zadel durf ik ook nog wel te springen.
Maar zonder cap???
Nee leiver een mietje en mijn hoofd voor de rest van mijn leven nog heel.
Das veel belangrijker!!! Dan om stoer te lijken.
OOOOOOOOOOOoHHHHHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ike erger me zo aan die stomme **** mensen die dit soort dingen neer zetten. !!!!!!!!!!!!1![]()
![]()
maartjuh schreef:En weetje, zolang jij hier al op bokt zit, zolang erger ik me al aan jouw. Als de TS een topic hierover wil starten, is dat toch haar zaak. Idd de cap is niet slim, maar dat is eigen verantwoordelijkheid. Weet zeker dat jij ook soms stomme dingen doet, waarvan je achteraf ook denkt, dat was gevaarlijk. Mensen maken nu eenmaal ook fouten.
MissSisa schreef:Oke, dat si ook zo. Maar het kwam er effe uit. Inderdaad ik heb ook wel eens fouetn gemaakt waarvan ik dacht: Dat had ik niet moeten doen. Dat zeg ik ook eerlijk hoor. Waarom niet???