mss dat ik m in t echt helemaal geweldig zou vinden hoor!
alleen de foto's geven voor mij die indruk niet..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
BailyKarlos schreef:Leuke pony!!! Geweldig beenwerk!!!
Over dat Z2 gedoe:
Waar denken jullie dat Anky met Salinero was toen die 6/7 was?
Die liep vanaf ze 10e (mischien wel 9e dat weet ik niet zeker) Grand Prix.
Dus reken maar uit.
kadans16 schreef:Laten we even vooropstellen dat deze amazone GÉÉN anky is.
Deze vergelijking kan dus ook absoluut niet gemaakt worden.
Begrijp me niet verkeerd ik vind het knap dat ze zo'n jonge pony
al op niveau heeft, maar anky heeft denk ik toch wel eventjes wat
meer verstand van zaken.Het wil dus absoluut niet zeggen dat omdat anky salinero op 9-jarige leeftijd grand-prix klaar had dat iedereen zijn of haar 4-5jarige dan maar de zwaarste oefeningen er in kan gaan proppen.
Daar is verstand voor nodig en mensen die precies weten wat ze doen.
Ik vind het een mooie combinatie maar die vergelijking kan gewoon niet
gemaakt worden.Laat je paard gewoon lekker paard zijn de eerste jaren!
Het zou toch absurd zijn als iedereen die onvolgroeide dieren maar
eventjes snel door trekt en schopt naar het Z.Dan houden we dadelijk
geen EK team meer over
inkiepinkie schreef:jezus!!!!! wat denken jullie van mij zeg![]()
ik heb er best verstand van en heb er samen met mijn instructrice die warendorf afgestudeerd is,, hem helemaal naar het Z2 gereden,, dit is de grootste onzin die ik ooit op bokt gelezen heb ik weet niet waar jullie op uit zijn maar,, ik trek niet en ik schop hem absoluut de oefeningen er niet in dat gaat allemaal met een hoop werk en onwys veel trainen hoe wil je anders dat ik zover al ben gekomen ik vin dit egt te erg voor woorden dat jullie zo over bokkers praten,, wat een k**t discussie denk even wat beter na voordat je wat zegt
ze is niet heilig ofzo hoor
kadans16 schreef:Laten we even vooropstellen dat deze amazone GÉÉN anky is.
Deze vergelijking kan dus ook absoluut niet gemaakt worden.
Begrijp me niet verkeerd ik vind het knap dat ze zo'n jonge pony
al op niveau heeft, maar anky heeft denk ik toch wel eventjes wat
meer verstand van zaken.Het wil dus absoluut niet zeggen dat omdat anky salinero op 9-jarige leeftijd grand-prix klaar had dat iedereen zijn of haar 4-5jarige dan maar de zwaarste oefeningen er in kan gaan proppen.
Daar is verstand voor nodig en mensen die precies weten wat ze doen.
Ik vind het een mooie combinatie maar die vergelijking kan gewoon niet
gemaakt worden.Laat je paard gewoon lekker paard zijn de eerste jaren!
Het zou toch absurd zijn als iedereen die onvolgroeide dieren maar
eventjes snel door trekt en schopt naar het Z.Dan houden we dadelijk
geen EK team meer over

Kimpjeuh schreef:ik geef je helemaal gelijk, je pony loopt super, laat ze niet zeiken, er zijn er bij die er nikske van kennen! commentaar geven terwijl ze er geen knijt van kennen
doe gewoon verder, je bent goed bezig.PRACHTIG beestje heb je, je mag er fier op zijn!![]()
waarom toch altijd anky zien als het voorbeeldze is niet heilig ofzo hoor
![]()
nee inge doe gewoon verder, ze zeiken hier maar wat![]()
succes, ik hoop dat ik je ooit zal kunnen zien rijden in het "echt"
pyrrhus schreef:Ik zat net de lijst door te lezen van de rabobanktrainingen, en jaja ik zit samen met inge in de groep.
Volgende week dinsdag de eerste training bij annemiek.
inkiepinkie schreef:jezus!!!!! wat denken jullie van mij zeg![]()
ik heb er best verstand van en heb er samen met mijn instructrice die warendorf afgestudeerd is,, hem helemaal naar het Z2 gereden,, dit is de grootste onzin die ik ooit op bokt gelezen heb ik weet niet waar jullie op uit zijn maar,, ik trek niet en ik schop hem absoluut de oefeningen er niet in dat gaat allemaal met een hoop werk en onwys veel trainen hoe wil je anders dat ik zover al ben gekomen ik vin dit egt te erg voor woorden dat jullie zo over bokkers praten,, wat een k**t discussie denk even wat beter na voordat je wat zegt
..... Ik heb zelf EK gereden met een 6jr pony en op zijn 9-de had hij er zelfs al 3 gelopen.Die pony heeft nooit gestaakt, kreupel geweest of wat dan ook. En nee ook echt niet ieder weekend gestart maar een beestje wat goed loopt en er knap uitziet hoeft niet zoveel wedstrijden te lopen om snel punten te halen
. Pony's zijn slim zat, ze geven zelf wel aan hoe ver je kunt gaan. Ik denk altijd een 3jr loopt B een 4jr L een 5jr M en een 6jr loopt Z. Dan heb je een jaar per klasse. Dat valt toch wel mee.....
Tyrza schreef:Ik vind het een net beeld: de amazone zit netjes rechtop, de armen mooi in een lijn naar de mond. Het vertekend wellicht een beetje alsof er spanning op het bit staat, maar dat komt omdat de handen vrij dicht bij het lichaam staan (wat ik niet zo verwonderlijk vind,want een pony heeft een kortere hals, waarbij je gauw het gevoel krijgt dat je handen te ver naar voren geplaatst worden).
Dat er enigzins druk op het bit staat komt door de drang naar voren van de pony. Hij wordt door de amazone opgesloten. Maar nogmaals vind ik het beeld niet storend.
Complimenten voor je mooie pony
Tyrza schreef:Ik vind het een net beeld: de amazone zit netjes rechtop, de armen mooi in een lijn naar de mond. Het vertekend wellicht een beetje alsof er spanning op het bit staat, maar dat komt omdat de handen vrij dicht bij het lichaam staan (wat ik niet zo verwonderlijk vind,want een pony heeft een kortere hals, waarbij je gauw het gevoel krijgt dat je handen te ver naar voren geplaatst worden).
Dat er enigzins druk op het bit staat komt door de drang naar voren van de pony. Hij wordt door de amazone opgesloten. Maar nogmaals vind ik het beeld niet storend.
Complimenten voor je mooie pony
. Mijn eigen pony is als veulen opgegroeid in een vrachtwagen
Werd nog geslagen ook...
prachtig! (ik ben zelfs wel een klein beetje jaloers
) en ik vind ook dat je er netjes op zit en hem goed rijdt. Misschien dat er wat spanning is, maar dat vind ik niet meer dan normaal op een wedstrijd en ook helemaal niet erg.
.
maar het totaal is wel mooi