Inge op hipiade in de Z2 *goede kwaliteit foto's*

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 20:40

haha ja sorry.. over smaak valt niet te twisten he Knipoog

mss dat ik m in t echt helemaal geweldig zou vinden hoor!
alleen de foto's geven voor mij die indruk niet..

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 20:48

Ik vind het er netjes uitzien hoor Lachen

De kwaliteit van de foto's ziet er ook goed uit. Mooi scherp. Leuke pony rijd je

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 21:14

BailyKarlos schreef:
Leuke pony!!! Geweldig beenwerk!!!

Over dat Z2 gedoe:
Waar denken jullie dat Anky met Salinero was toen die 6/7 was?
Die liep vanaf ze 10e (mischien wel 9e dat weet ik niet zeker) Grand Prix.
Dus reken maar uit.

Laten we even vooropstellen dat deze amazone GÉÉN anky is.
Deze vergelijking kan dus ook absoluut niet gemaakt worden.
Begrijp me niet verkeerd ik vind het knap dat ze zo'n jonge pony
al op niveau heeft, maar anky heeft denk ik toch wel eventjes wat
meer verstand van zaken.Het wil dus absoluut niet zeggen dat omdat anky salinero op 9-jarige leeftijd grand-prix klaar had dat iedereen zijn of haar 4-5jarige dan maar de zwaarste oefeningen er in kan gaan proppen.
Daar is verstand voor nodig en mensen die precies weten wat ze doen.
Ik vind het een mooie combinatie maar die vergelijking kan gewoon niet
gemaakt worden.Laat je paard gewoon lekker paard zijn de eerste jaren!
Het zou toch absurd zijn als iedereen die onvolgroeide dieren maar
eventjes snel door trekt en schopt naar het Z.Dan houden we dadelijk
geen EK team meer over

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 21:24

kadans16 schreef:
meer verstand van zaken.Het wil dus absoluut niet zeggen dat omdat anky salinero op 9-jarige leeftijd grand-prix klaar had dat iedereen zijn of haar 4-5jarige dan maar de zwaarste oefeningen er in kan gaan proppen.
geen EK team meer over

jezus!!!!! wat denken jullie van mij zeg
ik heb er best verstand van en heb er samen met mijn instructrice die warendorf afgestudeerd is,, hem helemaal naar het Z2 gereden,, dit is de grootste onzin die ik ooit op bokt gelezen heb ik weet niet waar jullie op uit zijn maar,, ik trek niet en ik schop hem absoluut de oefeningen er niet in dat gaat allemaal met een hoop werk en onwys veel trainen hoe wil je anders dat ik zover al ben gekomen ik vin dit egt te erg voor woorden dat jullie zo over bokkers praten,, wat een k**t discussie denk even wat beter na voordat je wat zegt Ach gut

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 21:30

Ik denk dat Kadans het niet zo verkeerd bedoeld Inge, maar het staat er idd wel een beetje krom,...

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 21:43

commentaar kan ik eigenlijk niet geven(aangezien ik zelf nog maar B ben)
maar ik vind het er netjes uitzien,knap dat je pony op zo'n leeftijd al zo loopt

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 21:45

de fokker van Royal ken ik *LOL* volghens mij heb ik de pony als veulentje al gezien,wel gaaf als je ziet hoe ze nu is als super sportpony Haha!

Kimpjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 21:50

inkiepinkie schreef:
ik heb er best verstand van en heb er samen met mijn instructrice die warendorf afgestudeerd is,, hem helemaal naar het Z2 gereden,, dit is de grootste onzin die ik ooit op bokt gelezen heb ik weet niet waar jullie op uit zijn maar,, ik trek niet en ik schop hem absoluut de oefeningen er niet in dat gaat allemaal met een hoop werk en onwys veel trainen hoe wil je anders dat ik zover al ben gekomen ik vin dit egt te erg voor woorden dat jullie zo over bokkers praten,, wat een k**t discussie denk even wat beter na voordat je wat zegt Ach gut

ik geef je helemaal gelijk, je pony loopt super, laat ze niet zeiken, er zijn er bij die er nikske van kennen! commentaar geven terwijl ze er geen knijt van kennen
doe gewoon verder, je bent goed bezig.PRACHTIG beestje heb je, je mag er fier op zijn! Vingers aflikken
waarom toch altijd anky zien als het voorbeeld Verward ze is niet heilig ofzo hoor
nee inge doe gewoon verder, ze zeiken hier maar wat Ach gut
succes, ik hoop dat ik je ooit zal kunnen zien rijden in het "echt" Lachen

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 21:56

kadans16 schreef:
geen EK team meer over

wat heeft dit bericht nu weer met de pony en inge te maken Verward
reageer dan NIET als je niks nuttigs te melden hebt....

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 21:56

Kimpjeuh schreef:
ik geef je helemaal gelijk, je pony loopt super, laat ze niet zeiken, er zijn er bij die er nikske van kennen! commentaar geven terwijl ze er geen knijt van kennen
doe gewoon verder, je bent goed bezig.PRACHTIG beestje heb je, je mag er fier op zijn! Vingers aflikken
waarom toch altijd anky zien als het voorbeeld Verward ze is niet heilig ofzo hoor
nee inge doe gewoon verder, ze zeiken hier maar wat Ach gut
succes, ik hoop dat ik je ooit zal kunnen zien rijden in het "echt" Lachen

thanks toch nog mensen die Realistisch kunnen denken,, dank je! *LOL*

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 21:57

meiske16 schreef:
de fokker van Royal ken ik *LOL* volghens mij heb ik de pony als veulentje al gezien,wel gaaf als je ziet hoe ze nu is als super sportpony Haha!

owh egt?? wat gaaf vertel eens iets meer dat vink wel heel gaaf,, anders PB me maar xtje,, ik wil wel graag meer weten!! leuk! *LOL*

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:07

Nimmedor schreef:
Inge met haar 6 jarige pony royal design, commetaar geeft ze er straks zelf wel bij *LOL*

Wat is het ook een stoer ding he Haha!

[image]
[image]
[image]

hey schat hijs 7 *LOL* *LOL*

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:08

pyrrhus schreef:
Ik zat net de lijst door te lezen van de rabobanktrainingen, en jaja ik zit samen met inge in de groep.

Volgende week dinsdag de eerste training bij annemiek.

hey leuk dat ik je hier al tref
ik heb er wel zin aan jij ook?? al eerder bij Annemiek getraint??
wat heb je voor pony/ paard....... groetjes Knipoog

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:18

inkiepinkie schreef:

Als je even rustiger leest dan zie je dat ik niet jou persoonlijk bedoel.
Ik bedoel het in het algemeen.Ik zeg ook dat ik jullie een mooie combinatie vind.Dus lees het nog maar een keer en dan begrijp je dat ik die vergelijking niet goed vind omdat we over een heel ander soort iets praten dan.Je zal ook echt wel hele goede begeleidimg hebben met
je pony daar twijfel ik ook niet aan en anders zou jou pony ook niet zo presteren dan had ie allang de handdoek in de ring gegooid.
Maar je bent toch met me eens dat er een heleboel vern**kte jonge
beesten rondlopen..........
Ik bedoelde dit in het algemeen dus je hoeft je niet aangevallen te voelen.
Dit was een reactie op wat Bailykarlos schreef.Het heeft niks met inge en haar pony te maken.
Dus jongens alsjeblieft begrijp me niet verkeerd en lees mijn reactie nog een keer Knipoog

mikolaiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:34

hey inge gave foto`s ...en ik vind dat je een hartstikke leuke pony hebt!
ik wil je nou wel eens een keertje zien rijden hoor Tong uitsteken
enne niks van al dat stomme commentaar aantrekken he Knipoog
het ziet er gewoon super goed uit!
veel succes verder! groetjes catherine Lachen

joop007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:42

Typisch weer zo'n bokt discussie over dat veel pony's / paarden op te jonge leeftijd teveel moeten doen ..... Ik heb zelf EK gereden met een 6jr pony en op zijn 9-de had hij er zelfs al 3 gelopen.Die pony heeft nooit gestaakt, kreupel geweest of wat dan ook. En nee ook echt niet ieder weekend gestart maar een beestje wat goed loopt en er knap uitziet hoeft niet zoveel wedstrijden te lopen om snel punten te halen . Pony's zijn slim zat, ze geven zelf wel aan hoe ver je kunt gaan. Ik denk altijd een 3jr loopt B een 4jr L een 5jr M en een 6jr loopt Z. Dan heb je een jaar per klasse. Dat valt toch wel mee.....

joop007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:43

ps Inge je hebt een gave pony!! Zet hem op laat iedereen maar banketstaaf hier en lekker doortrainen voor je eraf gegroeid bent! groetjes

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:44

Ik vind het een net beeld: de amazone zit netjes rechtop, de armen mooi in een lijn naar de mond. Het vertekend wellicht een beetje alsof er spanning op het bit staat, maar dat komt omdat de handen vrij dicht bij het lichaam staan (wat ik niet zo verwonderlijk vind,want een pony heeft een kortere hals, waarbij je gauw het gevoel krijgt dat je handen te ver naar voren geplaatst worden).

Dat er enigzins druk op het bit staat komt door de drang naar voren van de pony. Hij wordt door de amazone opgesloten. Maar nogmaals vind ik het beeld niet storend.

Complimenten voor je mooie pony Knipoog

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:47

Tyrza schreef:
Ik vind het een net beeld: de amazone zit netjes rechtop, de armen mooi in een lijn naar de mond. Het vertekend wellicht een beetje alsof er spanning op het bit staat, maar dat komt omdat de handen vrij dicht bij het lichaam staan (wat ik niet zo verwonderlijk vind,want een pony heeft een kortere hals, waarbij je gauw het gevoel krijgt dat je handen te ver naar voren geplaatst worden).

Dat er enigzins druk op het bit staat komt door de drang naar voren van de pony. Hij wordt door de amazone opgesloten. Maar nogmaals vind ik het beeld niet storend.

precies,daar ben ik het helemaal mee eens!!! OK dan!

enne tja...het is al wel 7 jaar geleden,maar die fokker kennen we persoonlijk wel heel goed(Fa. Obbink) en toen heb ik idd Royal als veulentje gezien

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:48

hey Inge,

ik moet eerlijk zeggen dat ik vind dat de foto's op verkeerde momenten zijn genomen want ik heb je in het echt ook zien rijden (ik reed tegen je op sommige wedstrijden (CHIO etc.))en dat vond ik er beter uitzien dan deze foto's maar ja foto's zijn maar moment opnames.

maar om een lang verhaal samen te vatten, Ik vind dat je je pony super goed rijd en dat jullie samen veel talend hebben, ik hoop dat je nog een lange poos zo door kan gaan SUC6 verder OK dan!

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:51

Tyrza schreef:

Bedankt voor je commentaar,, hopelijk nemen de meeste mensen op deze topic het van jou wel aan,, want ik vin het zelf ook niet helemaal waar maarja,, eigen mening hebben mag en het zeggen ook maar onzin haha dat vind ik niet egt kunnen ,, bedankt voor je leuke commentaar OK dan!

LittleKathy

Wat een mooie pony, hij glimt mooi!
Er zijn zat pony's/paarden die op die leeftijd al veeeeeel ergere dingen hebben meegemaakt hebben als rijden op dat niveau Verward . Mijn eigen pony is als veulen opgegroeid in een vrachtwagen Verdrietig Werd nog geslagen ook...

Ik vind het top dat je zoiets bereikt en met zón jong dier! Dat wil toch wel wat zeggen over jullie tweetjes OK dan!

inkiepinkie

joop007 schreef:
ps Inge je hebt een gave pony!! Zet hem op laat iedereen maar banketstaaflen hier en lekker doortrainen voor je eraf gegroeid bent! groetjes

Zou ik zeker doen,, Bedank! OK dan!

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:58

Ik vind het ook een hele mooie pony hoor!! Lachen prachtig! (ik ben zelfs wel een klein beetje jaloers Bloos ) en ik vind ook dat je er netjes op zit en hem goed rijdt. Misschien dat er wat spanning is, maar dat vind ik niet meer dan normaal op een wedstrijd en ook helemaal niet erg.
Verder ben ik het met Tyrza eens .
Dus ga zo door en veel succes!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:08

leuke pony, hoofd had ietsje kleiner gemogen Tong uitsteken maar het totaal is wel mooi
ik vind de foto's niet de allerbeste, jammer dat ie achter te weinig doet, in je profiel staan betere foto's waarbij die meer over de rug loopt, en er duidelijker ontspanning heerst
wat anoukie geloof ik al zei, je cap zou wat rechter mogen, nu lijkt het net alsof je heel verwaand bent, omdat je je hoofd zo omhoog houd, waarschijnlijk vanwege je cap die dus iets tever naar voren hangt
heel veel succes in je verdere sportcarriere!