Annemarie87 schreef:Bij mij doetie het ook al niet
Same here
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

callippo schreef:Sorry voor degenen die het filmpje ff niet konden zien.
Mn server is opnieuw geinstalleerd en blijkbaar heeft 1 map een andere naam gekregen.
Hier is het filmpje weer:
http://137.224.239.17/nh/forum/files/shafai.wmvfilmpje grondwerk at liberty en rijden zonder teugels [/url]
Als je hem wel kunt downloaden (save target as), maar niet kunt bekijken, dan ligt dat waarschijnlijk aan je eigen pc. Filmpje draait onder windows media player en je hebt er bepaalde codecs voor nodig, die WMP zelf zou moeten vinden op het net.
Want het stond verkeerd en ik ga nu hopen dat het filmpje het wel doet!
] 
Roskur schreef:Gaaf hoor!Dat stuk waar je er niet op zit doet me denken aan een demo van een meneer op de IJslanderdag in oktober.
Die deed ook veel van dat soort commando's enz alleen dan wat uitgebreider (en hij klom er niet op
).
Citaat:Ik ben zelf wel van mening dat niet elk paard ervoor geschikt is...
Ik rij wel vaak zonder zadel met mijn IJslander, maar helaas heeft hij een nogal harde ruggengraat.

Citaat:. Maar zo gauw ik er zonder hoofdstel op ga zitten krijgen we vooral ruzie over waar we heen gaan. En stilstaan dat heeft ie nooit leuk gevonden.
)Citaat:Halthouden valt nog aan te werken, maar als je nieteens een normale volte kan sturen (of juist wel terwijl je hoefslag wil volgen) omdat je paard persé de andere kant op wil als jou...
Met zweepje boven z'n hoofd heb ik nog nooit geprobeerd, maar erg veel maakt zo'n zweep hem niet uit dus ik vraag me af of 't zou helpen. Het zal vast wel te leren zijn met intensief trainen maar ik denk dat het ERG lang zou duren met mijn eigenwijze IJslander.

Citaat:Zoals je misschien wel kunt lezen heb ik iig bewondering voor de mensen die dit WEL met hun knollies kunnen.
'