Summy&Dinky rij foto's

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 18:24

Kellebel88 schreef:
Ik ben niet Penny achtig bezig. Ik ga niet met mn veel te lange lijf op een shet zitten, vervolgens zelf een hulpteugel aan het beest hangen "omdat ze te snel gaat" en maar roepen dat je alleen leuke dingen wilt horen. Dit soort foto's vragen om dit soort commentaar, als je daar niet tegen kunt moet je die foto's er niet opzetten, of ze misschien alleen maar aan mensen laten zien waarvan je weet dat ze niets beters te zeggen hebben dan: goh, wat een leuk paardje.

Ik heb nu vaak meerdere keren op een normale manier gezegd wat ik ervan vond, en aangezien zij blijft ontkennen dat ze hem in een krul trekt, weet ik het ook niet meer. Maar ik blijf bij mn mening, en tsja, ze moet zelf maar lekker weten wat ze er mee doet. Ik zou toch eens na gaan denken als meerdere mensen hetzelfde zeggen

dat vind jij en andere ook..!
Maar dan hoef je het niet op zo'n manier te
uiten..! Vind het wel penny achtig.. *LOL*
Meschien moet je het iets rustiger zeggen
dan komt het ook niet zo kattig over(geld ook voor andere)

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 18:25

LovesSaartje schreef:
Nederlands is ook een vak...

idd

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 18:25

xxjamiexx schreef:
dat vind jij en andere ook..!
Maar dan hoef je het niet op zo'n manier te
uiten..! Vind het wel penny achtig.. *LOL*

Rolleyes dan weet jij echt niet wat penny-achtig betekend...

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 18:27

LovesSaartje schreef:
:roll: dan weet jij echt niet wat penny-achtig betekend...

je bergrijpt me toch..?
Zeur er dan niet over
En er staat IK vindt het wel penny achtig
dat betekent niet dat voor andere dat het zelfde gelden

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 18:28

xxjamiexx schreef:
je bergrijpt me toch..?
Zeur er dan niet over
En er staat IK vindt het wel penny achtig
dat betekent niet dat voor andere dat het zelfde gelden

ik? zeuren?

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 18:45

Kellebel88 schreef:
Sorry, ik ben het wel met Irish_Lady eens. Er wordt niet gezegt dat je niet goed voor je paardjes zorgt, maar dat jullie er gewoon te groot voor zijn. Dat heeft niets te maken met het feit of je hem nu 1 peentje geeft of 1000, dat heeft te maken met dat je ze stoort in hun bewegingen.

Ook snap ik de bedoeling van je 'hulpteugel' niet zo. Ik kan niet goed zien hoe het vast zit, dus misschien zie ik het verkeerd, maar in mijn ogen zit erg strak en wordt het beestje in een krul getrokken Scheve mond

Dus niet gelijk op je achterste benen gaan staan, er wordt hier alleen gezegt dat jullie er te groot voor zijn. Qua gewicht zou het vast wel kunnen, shetjes kunnen een hoop hebben. En ook bedoelen we (ik tenminste) er echt niet mee dat er niet goed voor de beestjes gezorgd wordt.

En wat betreft commentaar: je vraagt er zelf om als je foto's neerzet. Die roepen nu eenmaal reacties op, positief of negatief. Ik kan wel gaan lopen huichelen dat het er zo fantastisch uitziet, maar dan lieg ik. Je hebt meer aan een eerlijk antwoord als in mijn ogen. In dat opzicht vindt ik dat je dit best met school/werk kunt vergelijken. Door meningen en inzichten van anderen leer je alleen maar, dat is in de hele maatschappij van toepassing

Sorry, maar wat is hier Pennyachtig aan? Ik zeg op een heel rustige manier wat ik ervan vindt, ik leg nog uit dat ik het verkeerd kan hebben, dat je niet meteen op je achterste benen moet gaan staan. Kijk, dat jíj dan wel op je achterste benen gaat staan, kan ik niet helpen. Het ligt niet aan mij dat je niet tegen kritiek kunt en elke vorm van commentaar dat je niet aanstaat in de wind slaat. Ik zeg het heus niet om je te pesten, maar omdat je zélf foto's plaatst en dus om reacties vraagt.
En dat mijn reactie niet naar jou zin is, is dan heel jammer. Je moet ook niet verwachten dat ik op mn knieeën ga ofzo Verward Je hoort mij niet zeggen dat het geen leuke paardjes zijn of dat je niet goed voor ze zorgt. Ik ben het alleen niet eens met jou manier van rijden, en het is mn goed recht om dat ze zeggen Schijnheilig

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 18:47

nee helemaal niet
maar zeg het wel even wat aardiger
Dan zou ik het volledig met je eens zijn

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 18:49

ALs ik de fotos zie komen er maar twee woorden in mijn op... "Ahhhh" en "Penny..."

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 18:52

Nogal een onzinnig argument: als je het aardig zegt, ben ik het met je eens. In mijn ogen nogal meelooppolitiek. "Als jij lief doet, ben ik voor jou". Je bent het met mee eens of niet. Ik vindt dat ik mijn mening duidelijk onderbouwd heb met argumenten, en ik blijf natuurlijk niet bezig met uitleggen hoe ik erover denk. Je hóeft het niet met me eens te zijn, daar is het een mening voor, die iedereen mag hebben

En nu hou ik erover op want ik heb geen zin in een ellenlange discussie die toch nergens toe leidt. Ik heb gezegd wat ik ervan vond, de ts moet maar zelf weten wat ze ermee doet

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 18:57

Kellebel88 schreef:
Nogal een onzinnig argument: als je het aardig zegt, ben ik het met je eens. In mijn ogen nogal meelooppolitiek. "Als jij lief doet, ben ik voor jou". Je bent het met mee eens of niet. Ik vindt dat ik mijn mening duidelijk onderbouwd heb met argumenten, en ik blijf natuurlijk niet bezig met uitleggen hoe ik erover denk. Je hóeft het niet met me eens te zijn, daar is het een mening voor, die iedereen mag hebben

En nu hou ik erover op want ik heb geen zin in een ellenlange discussie die toch nergens toe leidt. Ik heb gezegd wat ik ervan vond, de ts moet maar zelf weten wat ze ermee doet

nou en ik ook
Trouwens dat bedoel ik niet met dat politieke bedoeling
ik vind dat je het wel wat aardiger mag zeggen
So Wat ik ben het er gewoon mee eens als je het
wat aardiger zegt en niet dat afgekatte gedoe en het
is wat je zegt ik stop ermee want dit verpest het topic(ook al is
dat al gebeurt)

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 18:57

xxjamiexx schreef:
nee helemaal niet
maar zeg het wel even wat aardiger
Dan zou ik het volledig met je eens zijn

aardiger kan haast niet, ik vind dat kellebel88 t heel volwassen heeft uit gelegd! OK dan!

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-04 18:57

gilian schreef:
ik ken shir heel goed en ze gaat heel oed met haar paarden om Schijnheilig

indd! Haha!
he saron laat die domme.. grrrr mensen maar Boos! wij hebben lekker lol met onze leuke shetjes Haha! enne we zijn super lief voor ze
.. we kopen zelfs van ons zakgeld ook een liksteen voor dinky onze verzorg shet en voor sum natuurlijk ook

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-04 19:00

Kellebel88 schreef:

jeetje zeg hoe oud ben je nou 16???
[in je profiel gelezen]
en dan ga je zo kinderachtich doen tegen meisjes van 11,12 Verward

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 19:01

xxsummyxx schreef:
indd! Haha!
he saron laat die domme.. grrrr mensen maar Boos! wij hebben lekker lol met onze leuke shetjes Haha! enne we zijn super lief voor ze
.. we kopen zelfs van ons zakgeld ook een liksteen voor dinky onze verzorg shet en voor sum natuurlijk ook

Rolleyes domme grrr mensen Rolleyes denk even na zeg. en dat je zelfs van je zakgeld een liksteen voor ze koopt Rolleyes ik koop ook dingen van m'n zakgeld voor mijn verzorgpony, en? Verward

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-04 19:02

Tancreda4 schreef:
ALs ik de fotos zie komen er maar twee woorden in mijn op... "Ahhhh" en "Penny..."

Verward dan weet jij ook niet van penny is..

pff ik heb 3 paarden
dan penny..?
nou nee

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 19:02

xxsummyxx schreef:
jeetje zeg hoe oud ben je nou 16???
[in je profiel gelezen]
en dan ga je zo kinderachtich doen tegen meisjes van 11,12 Verward

misschien moet je t eens van de andere kant bekijken, JIJ doet kinderachtig, maar dat begrijp je vast niet, want je bent pas 12 Rolleyes

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 19:03

xxsummyxx schreef:
:? dan weet jij ook niet van penny is..

pff ik heb 3 paarden
dan penny..?
nou nee

ga dan maar eens bij de Penny-Patrouille kijken, dan zie je wat WEL penny is.

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-04 19:03

LovesSaartje schreef:
:roll: domme grrr mensen Rolleyes denk even na zeg. en dat je zelfs van je zakgeld een liksteen voor ze koopt Rolleyes ik koop ook dingen van m'n zakgeld voor mijn verzorgpony, en? Verward

Bloos ik heb nagedacht so what?
sommige bokkers zijn egt kinder achtich
sommige zijn 16 en lijken wel 12

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 19:03

LovesSaartje schreef:
aardiger kan haast niet, ik vind dat kellebel88 t heel volwassen heeft uit gelegd! OK dan!

0kee meschien ben ik dan wel een beetje overdreven Bloos

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 19:04

xxsummyxx schreef:
:o ik heb nagedacht so what?
sommige bokkers zijn egt kinder achtich
sommige zijn 16 en lijken wel 12

sommige zijn 12, en lijken wel 8...

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-04 19:04

LovesSaartje schreef:
misschien moet je t eens van de andere kant bekijken, JIJ doet kinderachtig, maar dat begrijp je vast niet, want je bent pas 12 Rolleyes

dit pas bij mij leeftijd wat ik zeg hun zijn kinderachticher want hun gaan meisjes van 11/12 jaar afkraken dan ben je erg triest

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 19:06

xxsummyxx schreef:
dit pas bij mij leeftijd wat ik zeg hun zijn kinderachticher want hun gaan meisjes van 11/12 jaar afkraken dan ben je erg triest

moet ik dan ook zo kinderachtig gaan doen, omdat ik maar 1 jaar ouder ben als jouw? Verward

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 19:07

Ik zei dat ik erover op wilde houden, maar aangezien er nu de domste dingen worden gezegt voel ik mij geroepen toch weer even te reageren Haha!

Ja, ik ben idd 16, goed gelezen OK dan! Ik wíst niet eens dat ze 11,12 jaar was, daar kijk ik niet naar, ik behandel mensen gewoon op wie ze zijn en niet op hun leeftijd. Ik gedraag me niet kinderachtig, ik leg op een normale manier uit wat ik vindt. En als er dan zo gereageerd wordt, dat we domme...grrr mensen zijn, tsja, misschien tóch de leeftijd Rolleyes >;)

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-04 19:09

Kellebel88 schreef:
Ik zei dat ik erover op wilde houden, maar aangezien er nu de domste dingen worden gezegt voel ik mij geroepen toch weer even te reageren Haha!

Ja, ik ben idd 16, goed gelezen OK dan! Ik wíst niet eens dat ze 11,12 jaar was, daar kijk ik niet naar, ik behandel mensen gewoon op wie ze zijn en niet op hun leeftijd. Ik gedraag me niet kinderachtig, ik leg op een normale manier uit wat ik vindt. En als er dan zo gereageerd wordt, dat we domme...grrr mensen zijn, tsja, misschien tóch de leeftijd Rolleyes >;)

vindt je het gek dat ik zeg grrr sommige domme mensen Verward
als er zo gereageert wordt en in me andere oude wedstrijd topic foto's ook al
dan is het best logish

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 19:13

xxsummyxx schreef:
vindt je het gek dat ik zeg grrr sommige domme mensen Verward
als er zo gereageert wordt en in me andere oude wedstrijd topic foto's ook al
dan is het best logish

Ja, ik vind het heel gek dat je dit zegt.
Want niet zíj, maar JIJ bent dom bezig!!
Om niks aan te nemen van anderen, en je pony zo te behandelen!!

Wanneer dringt het eens tot je door dat ze misschien gelijk hebben? Scheve mond

Verder opzich wel leuke foto's hoor Lachen