Richtje, Pipo en Sil de Gribaldi @ work!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 22:05

Pipo schreef:
Dat is meer omdat ik zelf vind dat ik haar liever onder een goede ruiter in de sport zou zien dan onder mijzelf.

Waarom, als jij er toch plezier in hebt moet je dat gewoon lekker zelf doen! Duurt misschien iets langer, maar boeien!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 22:16

Idd, ben ik het mee eens.
Gewoon doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 22:18

Ja Dames,

Maar ik heb helemaal geen zin om op zondag nog eens te "moeten" presteren op een wedstrijdje! Soms heb ik er wel zin in, soms niet.....

Ik wil gewoon lekker rijden en dat paard fijn proberen af te richten. Wat de rest daarvan vind maakt mij echt geen zak uit!

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 23:26

Pipo ik ken het gevoel Haha!:D:D

Sil ziet er goed uit!!! En wat een kont zit erin zeg!!! Mooi merrie!
Maar ik herken jou bijna niet op de foto's Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 23:35

fabienne schreef:
Maar ik herken jou bijna niet op de foto's Verward

Ik heb het meer gehoord Fab, dat ik onherkenbaar ben Haha! Heb even opheldering gevraagt aan een andere bokker die altijd recht voor zijn raap is. Die zei: Ja je ziet er uit als een boerin daar en normaal als een Gooische kakker *LOL* *LOL* Dat zal de reden waarschijnlijk ook wel zijn.

Dit is mijn thuis met de paardenbezig outfit. Zit heerlijk trouwens Haha! Knipoog

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 08:33

Richtje schreef:
Pipo heeft geen foto's gemaakt toen ik aan het rijden was.... Dat was Dynamiek Knipoog
Maar het is natuurlijk ook mijn toestel... dat scheelt een hoop denk ik.

Toestel was een beetje traag! *LOL*

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 08:45

Ik vind het een beetje valse bescheidenheid, dat gezeur over dat je 'geen goede ruiter' bent. Zo te zien kan je een paard prima aan het lopen krijgen, en daar gaat het toch om Verward . Goed beschouwd kan niemand ooit echt goed paardrijden want daar heb je meer dan een mensenleven voor nodig *LOL* .

On topic: wat een ontzettend leuke merrie.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 08:56

Heerlijk paard, en wat een verademing eens een keer zonder blabla setjes en een gewoon praktisch zadel erop. De spullen maken het paard niet, maar aanleg en een goede ruiter Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 10:30

astridh schreef:
Ik vind het een beetje valse bescheidenheid, dat gezeur over dat je 'geen goede ruiter' bent. Zo te zien kan je een paard prima aan het lopen krijgen, en daar gaat het toch om Verward . Goed beschouwd kan niemand ooit echt goed paardrijden want daar heb je meer dan een mensenleven voor nodig *LOL* .

On topic: wat een ontzettend leuke merrie.

Heeft niets met valse bescheidenheid te maken Astrid. Ik vind het gewoon leuker om met een paar borstels in de hand op wedstrijd te lopen dan zelf mij in een apepakkie te moeten wurmen.

Ieder zijn hobby he

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 10:51

dynamiek schreef:
Toestel was een beetje traag! *LOL*

Geef het toestel maar weer de schuld Haha!
Maar klopt ik had even moeten vertellen dat je 'm ergens anders op in moest stellen. Het was ook helemaal niet de bedoeling dat IK vastgelegd werd Knipoog

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 10:54

Vraag ik me nog steeds af welke pensionstal je nu op het oog hebt Schijnheilig Knipoog...

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 18:41

Over de pensionstal gesproken.... als je daar staat kom ik nog eens foto's maken in een goede bak

zijn we gelijk weer even van de tweede pagina af

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 19:43

Anoukie schreef:
Vraag ik me nog steeds af welke pensionstal je nu op het oog hebt Schijnheilig Knipoog...

Misschien zie ik je dan nog eens Pipo Knipoog

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 20:54

Geweldig paard! Ziet er goed uit!

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 20:58

Pipo schreef:
Ik heb het meer gehoord Fab, dat ik onherkenbaar ben Haha! Heb even opheldering gevraagt aan een andere bokker die altijd recht voor zijn raap is. Die zei: Ja je ziet er uit als een boerin daar en normaal als een Gooische kakker *LOL* *LOL* Dat zal de reden waarschijnlijk ook wel zijn.

Dit is mijn thuis met de paardenbezig outfit. Zit heerlijk trouwens Haha! Knipoog

LOL Pipo, ik ken je niet anders dan in je paardrij-outfit....dus das geen verklaring Haha!:D:D

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:00

Zelf rijd je hem veel beter.Fantastisch mooi paard om te zien.
Hebbe..hebbe...hebbe.. Haha!

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:24

fabienne schreef:
LOL Pipo, ik ken je niet anders dan in je paardrij-outfit....dus das geen verklaring Haha!:D:D

Mijn verklaring was dat haar gezicht op deze foto's niet te herkennen is Knipoog

Ikje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:38

Ik ben het helemaal eens met promptertje..die setjes zijn natuurlijk hardstikke leuk, maaar laat dan ook eens wat leuks qua rijden zien! Jij doet t net andersom, en dat vink super! ( bedoel er niet mee dat wat jij op je paard hebt liggen verkeerd is btw!)

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 22:56

Ik moest ook even goed naar je kijken, je ziet er hier namelijk heel anders uit dan op Michele's verjaardag.Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 23:52

kadans16 schreef:
Zelf rijd je hem veel beter.Fantastisch mooi paard om te zien.
Hebbe..hebbe...hebbe.. Haha!

Richtje zat er voor de allereerste keer op. En heeft heel wat minder vlieguren erop zitten dan ik. Dus het is te begrijpen dat ze de merrie niet hetzelfde rijd Knipoog Als ik wat meer de boel bevestigd heb dan zal ze er makkelijker mee weg rijden. Al was ik nu al heel tevreden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 23:54

Anoukie schreef:

Dat weet ik nog niet Anouk, ik ben met 3 pensionstallen in gesprek. Alledrie gaan ze kijken op welke termijn ze een box vrij kunnen maken.

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 23:56

Gadver, waarom zitten jullie nou altijd allemaal zo ver weg........

Boxen vrij, super bak.....................

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 23:59

fabienne schreef:
Gadver, waarom zitten jullie nou altijd allemaal zo ver weg........

Boxen vrij, super bak.....................

Haha! Als ik dichter bij had gewoond had ik haar graag bij jou ondergebracht Fab! Je hebt de boel heel fijn voorelkaar en de paarden zagen er erg "gezond" Knipoog uit Haha!:D:D

Nee grapje, ze hebben het super bij je!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 00:14

Wat een geweldig beest zeg! Probeer alleen niet je tenen naar voren te steken, maar volgens mij komt dat ook voor dat zadel.

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 12:12

liza van loon schreef:
Wat een geweldig beest zeg! Probeer alleen niet je tenen naar voren te steken, maar volgens mij komt dat ook voor dat zadel.

Welke kant moet je ze dan op steken Verward Haha!
K ben niet meer origineel, maar erg gaaf paard!