Pipo schreef:Dat is meer omdat ik zelf vind dat ik haar liever onder een goede ruiter in de sport zou zien dan onder mijzelf.
Waarom, als jij er toch plezier in hebt moet je dat gewoon lekker zelf doen! Duurt misschien iets langer, maar boeien!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
fabienne schreef:Maar ik herken jou bijna niet op de foto's
Heb even opheldering gevraagt aan een andere bokker die altijd recht voor zijn raap is. Die zei: Ja je ziet er uit als een boerin daar en normaal als een Gooische kakker
Dat zal de reden waarschijnlijk ook wel zijn.

. Goed beschouwd kan niemand ooit echt goed paardrijden want daar heb je meer dan een mensenleven voor nodig
.astridh schreef:Ik vind het een beetje valse bescheidenheid, dat gezeur over dat je 'geen goede ruiter' bent. Zo te zien kan je een paard prima aan het lopen krijgen, en daar gaat het toch om. Goed beschouwd kan niemand ooit echt goed paardrijden want daar heb je meer dan een mensenleven voor nodig
.
On topic: wat een ontzettend leuke merrie.
Pipo schreef:Ik heb het meer gehoord Fab, dat ik onherkenbaar benHeb even opheldering gevraagt aan een andere bokker die altijd recht voor zijn raap is. Die zei: Ja je ziet er uit als een boerin daar en normaal als een Gooische kakker
![]()
Dat zal de reden waarschijnlijk ook wel zijn.
Dit is mijn thuis met de paardenbezig outfit. Zit heerlijk trouwens![]()
:D:D kadans16 schreef:Zelf rijd je hem veel beter.Fantastisch mooi paard om te zien.
Hebbe..hebbe...hebbe..
Als ik wat meer de boel bevestigd heb dan zal ze er makkelijker mee weg rijden. Al was ik nu al heel tevreden! fabienne schreef:Gadver, waarom zitten jullie nou altijd allemaal zo ver weg........
Boxen vrij, super bak.....................
Als ik dichter bij had gewoond had ik haar graag bij jou ondergebracht Fab! Je hebt de boel heel fijn voorelkaar en de paarden zagen er erg "gezond"
uit
:D:D