Rijfoto's van sammy

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ancy_is_cool

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 17:50

Ik vind trouwens wel.. dat je kan verwachten als je deze foto's er op zet,
dat je dan ook commentaar krijgt.. i kvind niet datt je nu heel erg kan gaan zeuren enzoo..

Maargoed das mijn mening..
Wel veel plezier met ze!!

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 18:40

Ik zeg maar niks want ik rijd zelf ook nog op een Shet....

Leuk beestje trouwens! Lachen

bloetoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 19:52

ancy_is_cool schreef:
Ik vind trouwens wel.. dat je kan verwachten als je deze foto's er op zet,
dat je dan ook commentaar krijgt.. i kvind niet datt je nu heel erg kan gaan zeuren enzoo..

Maargoed das mijn mening..
Wel veel plezier met ze!!

ik zeur toch niet dacht ik?!!!!

Miekwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 19:56

ik vind het wel leuke fotows.. en zolang het beestje het houd en leuk vind zie ik het niet als probleem...

paardjuhsz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 20:04

Zijn leuke fotos hoor Lachen
zolang die het maar houd..Tong uitsteken;)

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 20:09

Ik vind dat dit gemakkelijk nog gaat, en ben het volledig eens met Vikki. Van een keertje springen gaat die shet écht niet dood! En nee, het moet niet persé een groot iemand zijn om hem in te rijden, maar als er geen kleine meisjes in de buurt zijn die de goede hulpen kunnen geven, niet bang aangelegd zijn, hun ouders ook nog eens meehebben, consequent zijn enz. Zo simpel zijn deze meisjes(of jongetjes) niet echt te vinden.

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 20:20

Sorry dt ik er ook nog is boven op ga.. Maar zn kleine uk red het niet zo goed hoor!! En dn zijn ze sterk.. ze kunnen veel trekken ja. Maar zo als jij op zn rug.. Is niet goed!! Hij kan dan wel zn oortjes naar vooren doen.. Maar nee... Dit is echt Te zielig..!!!! Ik denk dat het zadeltje wat er op ligt een 15" is en jou kont komt er over heen dus betekend het dat je best wel een beetje aan de zware kant bent...* niet banketstaaf bedoeld* maar voor zn pony ben je te zwaar.. en veels te groot... Ook je rij style ziet er niet uit.. Sorry hoor..!! Maar dit zat me even dwars.. nog wel meer.. maar dat word te erg Bloos! Ciao!!

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 20:28

Waarom altijd zoveel commentaar als er op shetlanders gereden word?
Ik rijd ook nog op een shetje, altijd zonder zadel en ook geen wedstrijden.
Ik ben zeer zeker te groot en het is geen gezicht. Maar ze kan het prima dragen en we hebben er lol in!
Laat iedereen in gewoon in zijn waarde, de TS heeft duidelijk aangegeven dat er niet altijd een groot kind op blijft rijden..
Maar ik ben het er wel mee eens dat er te vroeg word begonnen met springen, daarvoor is hij nog niet ver genoeg volgroeid(kromme zin)

Leuke foto's!

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 20:28

strakke reactie missdonna, ben het er mee eens!

Jeannet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 20:51

Heejj k kom er missgien btje laat meej! MAar Leuke ftoows hoor!! Haha! Leuk Beesiee!:))

kylie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 21:30

dit wil ik even kwijt hoor:
het zadel is zeker niet te klein, ik verzorg sammy ook en ik pas makelijk in het zadel (mandy ook makkelijk!!!)
de foto is wat raar genomen, dus dat lijkt net zo.
onze voeten hangen niet op de grond, ongeveer zonder zadel 15/20 cm erboven.
En ik hoorde dat shetjes makkelijk 1x hun gewicht kunnen hebben, nou dat vind ik zelf ook een beetje raar...maar wij wegen ongeveer 47 kg....
en springen doen we verder ook niet vaak, alleen voor de foto...
ik vind het een beetje raar hoe jullie reageren hier op deze site, het moet toch gezellig blijven???

groetjes kylie (mandy) verzorgsters van sammy

Shariff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 21:34

JEEEEEEEETje.. gaan we weer hoor!! elke keer als er op een shet word gereden door iemand die misschien wel te groot is maar zeker niet te zwaar krijg je al super lange topics over dat ze te groot zijn enz....... kunnen jullie dan nooit eens ophouden.. ik word echt helemaal gek hiervan hoor!! dat het er niet uitziet ok, maar dan ook nog super lange topics en dat iedreen het zelfde zegt.. KOM OP Joh.. laat het meisje lekker met haar pony bezig zijn

Milou22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 21:40

Hee,
Ik houd mn mening maar even voor me betreffende het wel/niet meer kunnen rijden op shet.
Vind t een erg leuk shetje Lachen !
Maar ik wil gaag nog even wat zeggen over de manier van het springen.
Dat wil niet zeggen dat ik het er wel/niet mee eens ben dat het springen nog gaat!
De ruiter gaat netjes met haar bovenlichaam mee met de beweging, maar dat zouden haar handen ook iets meer kunnen doen, als het ware een beetje meer richting het bit.

Veel plezier nog met mennen! Lachen
Laat je er nog een x foto's van zien?

Jeannet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 21:42

Heejj! Hlemaal meej eens hoor Sharifa ! Lachen
E je ziet zo aan die ftoows dat ie shet ut leuk vind!..
en ze kunnen het egt wel dragen want het meisje wat erop
zit is zker niet dik!! dus zo zwaarzal ze egt niet wegen!!
duss! XxXdoeiidoeiXxX

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 21:57

Het lijkt mij niet dat het zadel te klein is hoor, Mandy zit alleen een beetje te ver naar achter in het zadel heb ik het idee... En het klopt dat een shet 1x z'n gewicht kan dragen en 3x z'n gewicht kan trekken... Voor een pony maakt het trouwens niet uit of je te groot bent, als je maar niet te zwaar bent en de pony er lol in heeft!
Handen mogen trouwens inderdaad wel wat meer meebewegen met het springen, inderdaad.
Maar leuk dat het zo goed gaat op Sammy, ik hoop dat jullie er nog lang lol in hebben Kylie en Mandy!

Anoniem333

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 22:02

Citaat:
ancy_is_cool Geplaatst: 28-10-04 17:47 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vind dat mens dat erop zit egt te groot!!

goh wat breng je dat aardig!!!! kijk zo maak je jezelf niet geliefd!!! beetje respect hoor voor anderen!

Citaat:
suuzjeflipje schreef:
ik heb samen met amigootje ook twee shetjes gehad, waarvan er 1 echt wel redelijk klein was, en zelfs deze vond het geweldig met iemand op zn rug. het is toch duidelijk? als erbij staat dat het een moeilijk shetje is zou hij haar er allang af hebben gegooid hoor als het hem niet aanstaat.
maar shetlanders werken graag voor je als je ze goed behandeld en dat zie je hier dus ook!!!

lekker blijven rijden hoor meid en je niks aantrekken van dat gezeik hier!!!! dat beestje houd het makkelijk (-->ik ben 59 kilo en dat ging ook goed!!!)

chuck_lover schreef:
thanx!!!!

en chuck_lover: alsjeblieft hoor...maar het is gewoon mijn mening, daar hoef je me niet voor te bedanken! Lachen

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 22:11

Ik snap wel dat ze het fijn vindt dat er in elk geval nog wel een paar mensen zijn die het met haar eens zijn (dat het kan dat die meiden nog op shets kunnen rijden)...
Ik wil wel een keer met hun een buitenritje maken Knipoog dan kan ik eens kijken of 'dat mens' echt zo groot is voor die pony Knipoog zal wel niet...

Dat mens heet trouwens MANDY! Bloos!

Anoniem333

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 22:13

nee idd, meld je het even dan? Tong uitsteken

ilse15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 22:26

hooiii
ik vind het echt een super lieve shet!! en ik vind je ook niet te groot zolang dat shetje jou houd en je er niet af gooit! ik rijd zelf ook op een shet en iedereen zegt ookaltjid zo van wat ben jij lui, en dan zeg ik ja maar kjik ik kan toch mee lopen dus je moet er eigenlijk gewoon een soort grapje van maken of een opmerking, okal ziet het er zielig uit dan hoeft het nog niet zielig te zijn Knipoog
nou verder veel plezier met je pony'tje *LOL* OK dan!

bloetoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 22:42

hey...bedankt voor alle Leuke reacties!!! Lachen

en even voor de duidelijkheid...ik rij er zelf niet op he...dat gaat me te ver!!!
en er wordt niet zo over mijn verzorgsters gesproken (dat mens)
die meisjes doen goed voor mij hun best zodat er kleine kindjes op kunnen rijden.... OK dan!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 22:59

Volgens mij hebben jullie een aardige plaat voor jullie kop of niet?? Zien jullie zelf dan niet dat jullie niet meer in het zadel passen en je bijna mee kan lopen??
Normaal zeg ik echt nooit wat over zulke foto's maar sorry ik kan hier even mijn mening niet voor me houden. Prima dat je met zo'n shet wat doet, maar zet hem dan voor de kar, denk dat ie dat een stuk leuker vind.. Verder veel plezier met em..

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 23:02

Ben het helemaal met je eens Youngster!!!

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 23:11

ik ook..

Mutselfluts

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 23:17

Nou Youngster!!!

Toe maar........... Haha! Haha! Haha!

Verder voeg ik toe......

Ik kan alleen maar zeggen, ik lach *LOL* me hier kapot om, om de leuke reacties over Sammy (vriendelijk bedoeld!!) en de gemene:D (maar wel goede tips hahaha!!!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 23:18

Ik heb fans Haha! Clown