Welsh A-tjes @ work(leuke foto's)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

I_love_noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 21:34

Volgens mij heeft de TS het nou wel door wat de meeste van bokt vinden ..... En ik sluit me dan ook volledig aan bij die mening Scheve mond Maar ik dnek dat nog 4 pagina's met dezelfde reactie overbodig zijn, en als de TS er echt van overtuigt is dat het kan zal ze waarschijnlijk (en helaas Lips are sealed ) niet te overtuigen zijn dat het nog niet kan. Maar ik zou echt die pony nog een half jaar/jaar zonder iemand op z'n rug gunnen
ookal zegt de eigenaar dat het al kan...

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 11:54

Aangezien de foto's het niet doen, de reacties duidelijk zijn, en de reacties op de reacties ook, lijkt het mij tijd voor een slotje.

Dnies90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 13:03

Ellende schreef:
Aangezien de foto's het niet doen, de reacties duidelijk zijn, en de reacties op de reacties ook, lijkt het mij tijd voor een slotje.

hij mag gesloten worden

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-04 14:32

Kieffertje schreef:
\. Vind het wel goed dat je zo rustig blijft, moowsy, zoveel negatief commentaar zal echt niet leuk zijn!

Dankje..Nee das waar. Maarja we hadden eht kunnen verwachten. Alleen ging het topic eigenlijk over de bruine. Lachen

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-04 14:33

Hij mag idd gesloten worden.