Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
laulau85 schreef:
(edit!!! er staan er ook een paar op waar hij gewoon draaft hoor.... dus kwestie van goed kijken haha)
Breitling schreef:Ik heb gezien dat er 1 of 2 tussen zitten ja maar de rest is allemaal foto's van zn kunstjes. Ik denk bij mezelf dat je beter eerst wat aan je rijstijl kunt veranderen zodat je normale bassis gangen netjes neer kunt zetten en dan pas aan al die kunstjes te beginnen
enne ik zou dus ook echt wel gaan uitproberen of hij die " kunstjes" bij mij kon doen ! zeker als het niet je eigen paard is en je er dus niet altijd op kunt rijden, als je dan eens rijd op een paardje die dat allemaal kan dan moet je dat natuurlijk ook even proberen en showen
manzano schreef:Maar ik vind het vriendelijker om te zeggen dat het niet mijn type paard is, dan om te zeggen dat ik het geen mooi paard vind. Tjonge jonge!!!
Misschien is het wel een mooie lipizaner, maar daar weet ik niks van, dus dan kan ik er niks over zeggen en doe ik dat dus ook niet.
jeanie schreef:Lau het is een gave knolIk denk dat jullie hierblij mee zullen zijn en daar gaat het toch om het plezier.
En al het gezever over je benen lekker langs je heen laten gaan.Tenslotte zijn we niet allemaal Anky