Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

). 
teqil_mikey schreef:kim weet je wat ik alleen niet snap :
je zegt tegen mij op msn dat je het niet zo bedoelde he
en daar waren we het over eens waarom ga je er dan in mijn topic overdoor dat vroeg ik me eigelijk even af
patsur schreef:ik vind je er slecht opzitten, je trekt je onderrug helemaal hol en je pony heeft er DUIDELIJK last van! misschien probeer je 'leuk' te doen voor op bokt, maar op deze manier krijg je alleen maar negatief commentaar terwijl je misschien wel leuk kan rijden. concentreer je op je paard, niet op degene die aan de zijlijn staan. en neem les, je handen zijn verschrikkelijk [zie zweephouding] en verbeter je rug. ik wacht op de volgende rijfoto's
teqil_mikey schreef:tequil loopt zo gewoon ik kan haar niet dieper krijgen daar heb ik altijd in de les toen al aan gewerkt maar dat lukt niet bij haaren me rug ja ik weet het ik heb een erg holle rug gehad vroeger wat nu al aardig goed is gekomen
nog iets aan werken en het is weer beter

Tulandro schreef:Ik heb het niet over dieper rijden, maar haar hals met meer lengte rijden, juist omdat die korte houding voor haar veel te lekker is, want dan kan ze lekker haar rug wegdrukken.

]