Rijfoto's Tequila *Commentaar welkom*

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Saltow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 10:57

Ik vind het er goed uitzien hoor !
Gewoon wat meer je hielen wat meer naar beneden drukken.
En misschien ook wat minder aan de teugels hangen .
Leuk paardje !

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-04 10:58

Kimmie_girl schreef:
idd. dank je mar Lovers

kim weet je wat ik alleen niet snap :
je zegt tegen mij op msn dat je het niet zo bedoelde he
en daar waren we het over eens waarom ga je er dan in mijn topic overdoor dat vroeg ik me eigelijk even af Verward

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 11:14

ik vind je er slecht opzitten, je trekt je onderrug helemaal hol en je pony heeft er DUIDELIJK last van! misschien probeer je 'leuk' te doen voor op bokt, maar op deze manier krijg je alleen maar negatief commentaar terwijl je misschien wel leuk kan rijden. concentreer je op je paard, niet op degene die aan de zijlijn staan. en neem les, je handen zijn verschrikkelijk [zie zweephouding] en verbeter je rug. ik wacht op de volgende rijfoto's

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 11:14

teqil_mikey schreef:
ik had het met steffanie over me dat ik me hakken uit moest drukken vandaar dat ik naar de camera keek

maar toch bedankt voor je bericht Haha!

wat heeft je hakken uitdrukken te maken met naar de camera kijken ? >;)

Bayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 12:24

Ik heb het hele topic niet gelezen maar ik sluit me aan bij de mening van Patsur. Vanaf je je hoofd opzij draait gaat automatisch je houding ook scheef met het gevolg dat je pony niet goed kan gaan bewegen. Als je rijd moet je je op je paard concentreren en niet op iemand anders. Het is niet bedoelt om je af te breken maar als tip, ik heb die commentaar nl. zelf ook al gekregen (ik kijk op de een of andere manier altijd schuin naar beneden Verward).

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 20:11

teqil_mikey schreef:
kim weet je wat ik alleen niet snap :
je zegt tegen mij op msn dat je het niet zo bedoelde he
en daar waren we het over eens waarom ga je er dan in mijn topic overdoor dat vroeg ik me eigelijk even af Verward

ik ga er niet over door vind het alleen lief dat iemand het voor me opneemt.!

En idd. bedoelde het niet zo maar ja.>!!

Ik hou het voorgezien in dit topic..

Babs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 20:20

Hi, leuke pony. Wel vind ik dat iedereen verplicht een cap zou moeten dragen. Hoe braaf je pony ook is, het blijft een dier.

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 12:50

patsur schreef:
ik vind je er slecht opzitten, je trekt je onderrug helemaal hol en je pony heeft er DUIDELIJK last van! misschien probeer je 'leuk' te doen voor op bokt, maar op deze manier krijg je alleen maar negatief commentaar terwijl je misschien wel leuk kan rijden. concentreer je op je paard, niet op degene die aan de zijlijn staan. en neem les, je handen zijn verschrikkelijk [zie zweephouding] en verbeter je rug. ik wacht op de volgende rijfoto's

ik ook. en sluit me er volledig bij aan

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 19:13

teqil_mikey schreef:
tequil loopt zo gewoon ik kan haar niet dieper krijgen daar heb ik altijd in de les toen al aan gewerkt maar dat lukt niet bij haaren me rug ja ik weet het ik heb een erg holle rug gehad vroeger wat nu al aardig goed is gekomen Knipoog
nog iets aan werken en het is weer beter

Ik heb het niet over dieper rijden, maar haar hals met meer lengte rijden, juist omdat die korte houding voor haar veel te lekker is, want dan kan ze lekker haar rug wegdrukken.

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 21:39

Tulandro schreef:
Ik heb het niet over dieper rijden, maar haar hals met meer lengte rijden, juist omdat die korte houding voor haar veel te lekker is, want dan kan ze lekker haar rug wegdrukken.

Heb het topic een beetje doorgelezen,en vind niet dat Kim sarcastisch is hoor!

Ze geeft toch alleen commentaar en haar 'mening'.
En wat Tulandro zegt,vind ik eigelijk beter en dat gaat niet 1 2 3...
En het ziet er idd beter uit als de andere foto's

En ik weet dat het moeilijk is eerst neerwaarts te rijden en daarna pas oprichten. [Ben er zelf al een paar maanden mee aan de slag! Schijnheilig]

Veel succes verder.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 16:52

Dit topic loopt nu al een kleine 4 weken en iedereen heeft zijn zegje kunnen doen.
Bovendien wordt de sfeer er ook niet beter op.
Vandaar een slotje.

PS: Teqil-Mikey, gefeliciteerd met je verjaardag !