MarJoo_ schreef:Morgen balkjes draven?? Idd ik zou eerst die pony van je effe een beetje rust gunnen!! Sommige reacties waren overdreven maar nog al logisch dat mensen hier kwaad om worden en als ze dan ook nog een reactie krijgen van dat ze niet te groot ed ben. en dat er in je profiel staat dat je alleen maar buitenritjes maakt en hier springt (uhuh..dwing je je pony om..) je pony (hoe hoog? 95 cm?)..
En dan rijden er weer alleen kleine kinderen op. Hopelijk heb je hier idd wat van geleerd. En je heb 5 pony's!(weet niet hoe oud) maar spring daar dan mee en gun dat beestje nog lekker een leventje! (spring iig NIET met die haflinger!!)zeg het toch maar even..
Ik wens je succes en ik hoop dat je leert nou eerst na te denken vorodat je wat neer zet hier op Bokt. En vertel voortaan gewoon gelijk hoe het zit en ga niet elke keer het verdraaien. Dan kan je hier pas een paar maanden zitten, maar dan doe je het al goed hoor voor een *nieuweling....... not..
ik heb idd 5 paardjes/ pony´s
een is een fokmerrie van mij die word niet bereden
die heeft uiteraard een veulen
dan heb ik mijn haf. k was zelf ook al zo slim om niet te gaan springen enik rij die maar ik keer per maand 10 min(stappen)
dan heb ik sjantal
en nog een 4 jarige die op het moment zadel mak gemaakt word.
dan blijft er nie veel over...
ik heb er tot nu toe kleine kinderen aan de longe op gelaten...als ik die eraf haal weet ik nu al dat die er zo afliggen..ik ken me pony!!