Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
timeless schreef:Heb jullie gezien tijdens almelose paardendagen, heb de eerste keer
dat ik hem zag mijn ogen uitgekeken. Wat een spetter!
Heel veel succes met hem!
inderdaad daar was ik ook dit jaar en vorig jaar heb ik daar ook gereden toen in het L2 en dit jaar in het Z1.Wat voor een paard had jij bij je ?Stond je ook in de stallen in de tent ?
?
? Al heeft het misschien niet zoveel zin, omdat de foto's al oud zijn. Sommige dingen doe je nu misschien al weer anders dan eerst. Zo vind ik dat je op de meeste foto's je hakken wat meer omlaag moet houden, en op de 1e foto lijken je handen niet rechtop. maar goed, dat kan aan de foto liggen. Ik vind het er trouwens netjes uitzien hoor!! mijn commentaar is ook wel wat muggenzifterig, maar ik had het idee dat je wel graag wat aanmerkingen wilde hebben
. En dit is zo op de foto te zien even het enige wat ik nu zie wat beter zou kunnen. 

kadans16 schreef::j inderdaad daar was ik ook dit jaar en vorig jaar heb ik daar ook gereden toen in het L2 en dit jaar in het Z1.Wat voor een paard had jij bij je ?Stond je ook in de stallen in de tent ?
ps ,wat een zwembad he aan het uiteinde van de week?
kadans16 schreef:Ik heb dinsdags nog een M2 proef gereden.Toen was ik 2de geworden.
Zat je toen bij mij in de ring?
Wij hadden ook nog net een droog stuk stal
kadans16 schreef:@ Renske 20
Ja ik ben van de winter een keer in eindhoven op wedstrijd geweest en in De Mortel en nog wel een paar plaatsjes in de buurt van eindhoven.
Ik heb tot nu toe één keer een dubbelganger van hem gezien ,maar die
sprong in het Z op de achterhoekse paardendagen in zelhem.
Dus volgens mij was t de mijne die je hebt gezien
toe was ie wel ff aan t klieren, heb hem op 2 benen zien lopen, en ook op 5 benen

vind het iig een supergaaf paard en hij kan echt heel goed bewegen heb ik toen gezien!! Renske20 schreef:dan heb ik je op de wedstrijd bij v. Dongen gezientoe was ie wel ff aan t klieren, heb hem op 2 benen zien lopen, en ook op 5 benen
![]()
toen liep ie in de proef ook niet zo, want bij t losrijden had ik verwacht dat je bovenaan zou staan, maar dat was toen niet zo helaas. ik had die dag meer geluk, haalde toen mn wp voor het Z bij elkaar, maarja inmiddels rij ik hem niet meer en gaat ie naar de DA omdat hij steeds niet goed loopt
maar wie weet als ik weer kan gaan starten, dat ik je weer een keertje tegenkom, dan zal ik wel ff gedag zeggen nu ik weet dat je ook een bokker bentvind het iig een supergaaf paard en hij kan echt heel goed bewegen heb ik toen gezien!!