weliswaar meer in elkaar lopen maar tenkoste van dat ontspannen plaatje vrees ik. Zoiets moet je opbouwen, succes!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en ik vindt ze super mooi met dat voortuig en bandages enzo
trouwens goede beenbescherming! een jong paard strijkt nog al vaak met haar benen tegen elkaar en ik kan het weten met mijn jonge
nog veel succes elke!!!en misschien komen we elkaar nog is tegen in nethen
). Er zijn natuurlijk altijd punten waar gewerkt aan moet worden, en als die goed zijn, zijn er weer andere, en dat blijft altijd zo, op elk niveau en bij iedereen. Maar als je eraan blijft werken, komt bij jou alles wel goed op zijn pootjes terrecht, dat je de goede richting op evalueert, is wel heel duidelijk! vossebier schreef:Gadverdamme, het niveau is weer gedaald naar penny niveau door twee mensen. Altijd banketstaaflig, dat sommige mensen commentaar gaan leveren, en dan kijk je in het profiel, en dan zie je dat die mensen zelf heel hard en heel dringent les nodig hebben (en daarbij doel ik op olevalover of hoe je ook mag heten).
Als je niet normaal, opbouwend commentaar kan geven, houd dan gewoon je mond. Waarom zeggen sommige mensen dingen altijd zo bot, altijd zo banketstaaflig? Misschien een tikje jaloers? Of is het afgunstigheid? Of wat is het? Gewoon een ziekelijke neiging tot het afzeiken van anderen? Jezus! Grow up! Ga je eigen topic lopen verzieken, als je niet normaal opbouwend commentaar mag geven....
Free, ik vind het er goed uit zien. Ik vind het knap dat je met weinig teugelcontact zoveel kan bereikenLeuk paard ook trouwens
manonnetjoe schreef:Zet me vanavond op een ander paard en ik bak er niks van!Je moet naar elkaar toegroeien, zowel onder het zadel als in de omgang. Dat gevoel is er niet opeens.Maar goed dat is mijn mening
!!!!! Erg leuk paardje Suzanne vd schreef:Inderdaad manonnetjoe!! Als je Anky van Grunsven op een ander paard zet dat ze niet ken, rijd ze er ook niet meteen grandprix mee![]()
Zolang paard en ruiter het leuk vinden en gezellig hebben.... en waarom ben je verplicht om (als je paard verdere mogelijkhedenheeft) om deze er perse uit tehalen, als je een goed paardje hebt dat makkelijk Z kan lopen ben je toch niet verplicht om dit te gaan doen???
Ik vind het er goed uit zien hoor free!!!!! Erg leuk paardje
Als dit pas binnen een paar jaar is tja wel dan is dat dan pas. petraaken schreef:toch even een reactie van mij niet dat ik zo'n goede ruiter ben maar je benen zouden toch beter wat meer naar achteren liggen. Dat is een tic van mij hoor omdat ik vroeger zelf in stoelzit zat en het is er bij mij ingestampt om mijn benen goed te leggen. Verder mag ik vragen waar deze foto's genomen zijn? Komt me min of meer bekent voor deze omgeving.
Rowie_lover schreef:ik ga absoluut mee met vossebier!
want ben jij een kleinzierig mens olevalover!
Tot ziens..
Olevalover schreef:Ben het trouwens wel met Moes eens.. dit paard neemt gewoon een goede houding en ruggebruik aan ondanks de wat mindere kwaliteiten van de ruiter op dat gebied..

Olevalover schreef:I'm sorry what did you say >;) Wie beoordeelt wie nou op 1 uitspraak?? Jij hoor!! Niet ik , ik ga hier nu niet op in door je bijvoorbeeld een stomme **** ofzo te noemen, nee ik hou het hier netjes en haal geen oude koeien uit de sloot, wat jij dus wel hebt terwijl je niet eens rijfoto's hebt .. dus zeg jij nou maar niets, want volgens mij ben jij juist degene die hier op alle slakken zout legt en niet andersom ..![]()
Tot ziens..
LuvdaTossa schreef:Om deze zin moet ik toch wat lachen.....
Volgens mij kunnen wij alle paarden dan wel linea recta verkopen
Mijn kwaliteiten zijn ook bagger, maar dat is juist het leuke; je kunt er aan werken!
Ik zie hier een heel motiverend stel! Leuk en ontspannen bezig! Succes ermee! Met mij is het (redelijk) goed gekomen, moet het jullie helemaal wel lukken
als ik dit paard zie zoekt ie zelf de ontspanning op en gebruikt zijn rug goed, ondanks de loshangende teugels ed. Ik geloof best dat jij veel paarden in het sportwereldje ziet die meteen goed lopen, maar ik kan je vertellen dat niet alle paarden dus meteen goed lopen als ze dus niet goed ingereden zijn... en geloof me maar dat ik uit ervaring spreek (mijn vorige fjorden waren idem dito ook verkeerd ingereden toen ik ze kreeg, mar gelukkig wel "ontspannen"weggegaan
) Rowie_lover schreef:ik heb er geen rijfotos opstaan, misschien omdak geen digi heb???!
en dan al over mij oordelen, doe je goed! zeker helderziend!
en ook ik heb zeker te weten geen perfecte houding! maar jij bent wel t toppunt over doordrammen terwijl jou rijfotos er belabbert uit zien!
sorry, maar ik moet even lachen!
Ik had eerst ook geen digi, maar dan zijn er ook nog zoiets als vrienden met een digi of vrienden met een scanner (ook zoiets) maar daar gaat het allemaal niet om.. Het gaat om jou botte afkraking van mij terwijl jezelf vind dat ik dat niet moet doen.. Denk je nou echt dat het wat op lost als je zel "net zo erg"bent ?? Ik denk het niet...
Olevalover schreef:Ja misschien lijkt dat zo omdat al jou paarden die je gehad hebt goed zijn ingereden
En weet zeker wat het is om zonder stuur en rem op een driejarige rond te rijden. Plus daarbij dat is zelf ook geen talentvol amazone ben, maar ik doe mijn best net als de TS en dan kom je er wel! Al is het misschien/meestal via een omweg! En doordat ik paarden heb ingereden met verschillende karakters en verschillende body's, begin ik er kijk op te krijgen! Ook omdat ik alles vast gelegd heb op video en heel kritisch heb bekeken.