Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

jeetje wat een hoop reacties, ik kreeg geen mailtje dat er nieuwe reacties waren dus dacht dat er niet gereageerd werd

de 2e dag na het rijde kon ik amper normaal lopen
voel nu nog steeds mijn kont spieren
) aangekomen en oog ik nog groter als dat ik al ben, als ik straks weer full time rij val ik ook weer af word mijn paardje groter en word de combi al heel anders
maargoed je weet maar nooit wat een paard dat voor de 13e keer onder het zadel is doet he
eigenlijk hadden ze ook nog een gaatje langer gemoeten maar omdat hij een beetje angstig werd met opstappen (door dat ik te langzaam opstapte omdat ik al zoooo lang niet meer had opgestapt en hij het opstappen heel erg eng vind) heeft femke mijn beugels al 2 gaten langer gedaan (had nog nooit op dit zadel gezeten maar omdat hij het allemaal een beetje eng vond ben ik gelijk weggereden om omhoog kom acties te vermeiden
en had er geen last van dus had ze laten zitten

)iedereen vond ons een goede combi, alleen toen was ik zelf nog wat dunner
en nu niet meer
dus als ik straks weer terug op mijn oude maatje zit zijn we vast en zeker een mooie combi
ShannaY schreef:Mooi paardje, alleen een hele foute combinatie. Sorry
Ik vind jou veels te grof en te groot voor dit paardje, je had beter voor een grotere (nu al) moeten gaan.
Het rijd fijn dus ik ga niet eerst een nieuw groter zadel kopen om vervolgens over een paar maandjes weer een nieuw kleiner zadel te gaan kopen. Heb de euros niet op mijn rug groeien helaas
Ik heb er geen last van en over een tijdje zit dat allemaal wel goed, het zadel, en de combi