Wat heb je te verbergen? Of kun je niet tegen kritiek? Heb jij uberhaupt wel paarden? Of rij je gewoon op de manege en doe je hier lekker anoniem, bij de hand en interessant
Ik begin toch aan je te twijfelen na al je ontwijkende antwoorden.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
(jaja, het is gezellig hoor in mijn eigen kleine wereldje
) 
Iedereen is blij met zijn eigen paard en dat is het belangrijkste. en of een paard er van buiten nou super uitziet uiteindelijk gaat het voor het grootste gedeelte om zijn inzet en karakter. Kijk naar Bonfire (dressuurpaardenvoorbeeld), Mumu (springpaardenvoorbeeld) die bonte die eerst voor de vuilniskar liep en ergens een grote prijs later won met een braziliaan) en piet Raaymaker (ruitervoorbeeld) het ziet er niet super uit maar het zijn toppers. Bonfire kan gewoon alles en verandert onder het zadel. Piet ziet er gewoon heel relaxed op en heeft veel ruitergevoel. En Mumu is zo lelijk als de nacht maar kan alles springen. nou ik heb dan liever een paard dat alles springt en niet moeders mooiste is dan een paard die precies in het rijpaardmodel staat en voor geen hout kan lopen en springen. Dus uiterlijk zegt weinig hoor.