Gijsenkim op Levi LDR!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 08:44

Ineke2 schreef:
Valt wel mee hoor, minder gevaarlijk dan met gympies...als ze valt en haar voet blijft hangen schiet die vanzelf uit de klomp

en hangt vervolgens je voet ook nog in de beugel........
Ik heb jaren les gegeven op een manege. Daar had ik een groep met allemaal meiden van een jaar of 15. Stoer op gympen in de les. Keer op keer gewaarschuwd dat ik dat echt niet wilde hebben........ttodat ik ze naar huis heb gestuurd om chaps of laarzen te halen......waren niet blij met me Haha!
Oke, on-topic maar weer....... Haha!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 08:51

Jij was daar verantwoordelijk voor (wel goed van je overigens) Kim mag het zelf weten, maar moet niet zeuren als er wat gebeurd...Cap is bij ons op stal verplicht dus die zet ze braaf op Haha!
Maargoed het ging om de foto's...nog een beetje nuttig commetaar?

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 09:07

Ik wil er nog even op terug komen als het mag.........
Tuurlijk is Kim er zelf verantwoordelijk voor.....maar wat dat betreft heb ik een beetje een trauma. Ik zat met schoenen op mijn eigen paard die ik al jaaaaaren had. Paard schrikt, ik hang er half naast, paard schrikt nog meer , ik val en blijf hangen met mijn voet in de beugel. Paard schiet de weg op, die net geasfalteerd was met van dat verse grind erop..
Heeft mij zeker 200 meter achter zich aan gesleept over dat grind (of schrijf je dat met een t?) met als gevolg dat de steentjes 1 voor 1 door de arts uit mijn rug moesten worden gepeuterd en het nu nog zichtbaar is. Hoewel dat echt al minstens 13 jaar geleden is.
Aan opmerkingen als: ja maar Kim rijdt niet op de weg maar in een bak, heb ik nu even niets. Het gaat om het voorbeeld dat het gewoon echt gevaarlijk kan zijn. Maar dat weet ze zelf denk ik ook weer......
Zo, dit was weer een nieuw verhaal cq. wijze les van Levy.....Knipoog

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 09:11

Over de houding van Kim ga ik lekker niets zeggen, ze heeft zelf al aangegeven wat wel en wat niet goed is Tong uitsteken Haha!

Ik wil wel even kwijt dat ik het een onwijs gave pony vind *LOL* Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 09:26

Jeetje zeg, elke keer opnieuw als ik een topic zie van Ineke2 met haar paardje Levi, zie ik dezelfde reacties van Ineke. Alles wat iedereen zegt neem je niet aan, alleen wat of G&K zegt, of als het positief is. Zodra er iets (in jullie ogen) negatiefs gezegd word dan, gaat vooral ineke2 snel in de aanval of plaatst kinderachtige sarcastische opmerkingen die imo zeer onvolwassen zijn. Je moet ook tegen kritiek kunnen. Als rijd iemand Grand-prix, of hoger, iedere ruiter heeft zo zijn foutjes, zowel jij als je instructrice. Misschien eens een idee om ook eens open te staan voor meer ideeen of adviezen, dan alleen maar je eigen manier van denken en doen te benadrukken ?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 09:35

ShannaY dat lees je het toch lekker niet als je het allemaal erg storend vind Verward
Ik prijs G&K niet persee de hemel in, ben erg trots op mijn pony, dat mag toch? Vind zelf ook dat ze er niet mooi opzit, dat vind Kim zelf ook dus zijn we het daar over eens en dat is al meedere keren gezegt ook in dit topic

Dat ze met klompen rijd, ook dat moet Kim zelf weten, ik zeg daar verder niets over, zelf rijd ik enkelt met laarzen of rijschoenen.

Over het 'negatieve' commetaar, tis maar net hoe je dat bekijkt he, er word hier dan weer een discussie gevoerd en daar geven Kim en ik antwoord op. Je ziet toch zelf ook wel dat de pony gewoon ontspannen en actief van achter loopt Verward
Dan moet een ander niet gaan beweren dat dat niet zo is óf met goede tegenargumenten komen, want daar kunnen we dan weer wat mee doen

Valeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 09:37

gijsenkim schreef:
He Valeska nu wordt je flauw.... het paard loopt A niet op de voorhand... En b bedoel ik met niks in mn handen hebben dat ik zonder enige vorm van moeite het paardenhoofd heb kunnen plaatsen waar IK dat wilde.. Ik stel hem zelf in.

Hij loopt dus NIET achter het bit, ik heb nogmaals een normaal contact, kan hem op elk gewenst moment weer OF nog ronder instellen OF hoger instellen......... maar dat valt niet mee om te zien, kan het me voorstellen.

Je zou gelijk hebben als de achterhand er niet bij was of als ik waslijnen in mn teugels had... maar zoals je aan de teugels kan zien en aan mn handen kan zien had ik een constant contact.

Daarnaast is het netter om dingen over mij niet achter mijn rug om te doen

Achter je rug? Ik krijg de Pb's van jou lesklanten.....wat zegt dat?
En trouwens, geen probleem als ze ze hier neer zet.

En ja hoge bomen vangen veel wind, zeker als je er als een aardappelzak op zit en je je pony achter het bit rijdt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 09:41

Ineke2 schreef:
ShannaY dat lees je het toch lekker niet als je het allemaal erg storend vind Verward
Ik prijs G&K niet persee de hemel in, ben erg trots op mijn pony, dat mag toch? Vind zelf ook dat ze er niet mooi opzit, dat vind Kim zelf ook dus zijn we het daar over eens en dat is al meedere keren gezegt ook in dit topic

Storend ? Absoluut, maar eroverheen lezen doe ik niet, want ik ben niet de enigste die zich er aan stoort. Als je eens volwassen was, dan volgde je eens je eigen onderschrift op...

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 09:42

Blijkbaar is het niet helemaal duidelijk wat LDR betekent? Dus nog maar eens: Laag, Diep en Rond.
Dat is toch even wat anders dan achter het bit gaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 09:43

Ineke2 schreef:
Je ziet toch zelf ook wel dat de pony gewoon ontspannen en actief van achter loopt Verward

Op de tweede foto loopt hij erg tegen de hand, en de rest van de foto's kan ik niet beoordelen, of hij ontspannen en achter actief is van die 3 foto's waar zijn achterhand op te zien is.

Misschien kun je ook iets verder kijken dan je neus lang is ? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 09:47

Ineke2 schreef:
*Sily had nog een vraagje Valeska, ben wel benieuwd naar je antwoord. Kan ik nog van leren misschien
*Zoveel geheims staat er niet in die pb dat de rest het niet mag weten, toch Valeska Verward
*Ja maar niet in het topic en ik ben ook wel erg benieuwd eigenlijk

Lees dit nou eens terug, hou oud ben je nou ?
Word eens volwassen, als je het perse wilt weten vraag je of Valeska het je ook nog eens verstuurd, en verstuur jij het door naar je instructrice.
Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-07-04 09:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 09:50

Tjonge jonge, niveau daalt he?
Er bestaat ook nog zoiets als kriteik verdragen van beide kanten en leren incasseren.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 09:52

Ik weet niet wat de geschiedenis van ineke2 en gijsenkim is, maar het valt me idd op dat als er een topic over is, dat iedereen het altijd voor ze opneemt, terwijl ze af en toe net zo slecht op hun paarden zitten als mensen die hier volop kritiek krijgen. Is daar een reden voor?

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 09:52

Beschermingsfactor 20 Knipoog

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 09:54

ShannaY schreef:
Word eens volwassen, als je het perse wilt weten vraag je of Valeska het je ook nog eens verstuurd, en verstuur jij het door naar je instructrice.
Scheve mond

De vragen die Ineke2 hier stelt vind ik persoonlijk niets kinderachtigs aan Er waren er meerdere die ze vroegen en anders wel dachten. Er is nl. niets kinderachtigers dan commentaar geven via pb en dan in het topic laten weten dat je die pb gestuurd hebt.
De manier waarop jij nu reageert is ook niet echt volwassen

Back on-topic dus maar weer Lachen

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 09:57

Levy schreef:

Haha!

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 09:57

Levy schreef:

ik zou zeggen 60 Tong uitsteken Schijnheilig

Ik vind als ik eerlijk ben Ineke er veel beter opzitten dan kim, heb ik ook gezegt tegen ineke, vind het er veel pretteger uiztien dan hoe kim op deze foto's erop zit...

MickeyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 09:59

Kunnen we dat geruzie tegen elkaar misschien achterwege laten.
Wanneer je je ergert aan een andere bokker en diens mening ga dan of via pb de discussie aan of laat elkaar links liggen.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 10:00

Ik vindt juist dat iedereen echt extreem kritisch reageert op G&K! Beetje overtrokken lijkt mij. Pony loopt echt prima. Mijn idee is dat G&K er even is opgestapt om 'm even extra door te pakken, links rechts inbuigen, even wat dieper. Tja, lijkt mij niks mis mee.

En dat haat houding niet helemaal top is, als ze het zelf belangrijk vindt, zal ze daar wel aan werken, maar ik heb niet de indruk dat ze het paard in de weg zit, dus wat maakt het dan uiteindelijk uit (behalve het plaatje??)

Harvey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 10:04

Valeska schreef:
Achter je rug? Ik krijg de Pb's van jou lesklanten.....wat zegt dat?

Helemaal niets...Sily had die vraag er namelijk later in haar eerder geschreven bericht gezet *zie maar dat het bericht 1x bewerkt is* en jij had ondertussen al geantwoord en de vraag nog niet gezien. Aangezien Sily toch nieuwsgierig was naar het anwoord wat jij zou geven heeft ze een PB gestuurd...
Laatst bijgewerkt door Harvey op 27-07-04 10:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 10:11

ShannaY schreef:
Storend ? Absoluut, maar eroverheen lezen doe ik niet, want ik ben niet de enigste die zich er aan stoort. Als je eens volwassen was, dan volgde je eens je eigen onderschrift op...

Ben heel best bereid van mening te veranderen als er goed onderbouwd kritiek word gegeven waar ik iets mee kan. Lees in het plussies topic maar eens het verslag van mijn samenvatting van mijn temprament daar staat o.a. in: Ineke pikt snel nieuwe signalen en kennis op en heeft een wendbare geest, die zeer snel van het ene onderwerp op het andere springt. Zij is zeer leergierig en nieuwsgierig, zij heeft een grote honger naar nieuwe kennis en inzichten.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 10:12

Harvey was ik ook, ben op mijn moeders computer aan het typen hihi sorry

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 10:15

De ruiter die op zijn klompen even snel tussendoor op een jonge pony stapt en er meteen als Anky op gaat zitten moet nog geboren worden in mijn ogen. Bij die jonge dieren is het lopen van het dier eerst belangrijk. als het wat heet en beweegelijk is dan wil er bij mij ook wel eens een handje te hoog of te wijd of weet ik wat. Het diertje loopt fijn. G&K weet zelf precies wat er aan haar houding mankeert dus ik snap echt de ophef ook niet. Ik kan op een jong kijkerig dier ook niet in de perfecte houding zitten (shoot me!) dan kies je voor een effectieve houding en dat kan wat achterover of met je handen wat hoger etc. zijn. De juisty houding geeft misschien een moiere foto maar is niet perse effectiver.

Ik zie dus echt het probleem niet, maar dat zal dan wel aan mij liggen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 10:16

ShannaY schreef:
Op de tweede foto loopt hij erg tegen de hand, en de rest van de foto's kan ik niet beoordelen, of hij ontspannen en achter actief is van die 3 foto's waar zijn achterhand op te zien is.

Misschien kun je ook iets verder kijken dan je neus lang is ? Verward

Op de 2de foto loopt hij in een valse knik, zelf weet ik niet of dat hetzelfde is als tegen de hand. Dat zal Kim later nog wel zeggen denk ik.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 10:19

ShannaY schreef:
Scheve mond

Waarom moet ik PB's door gaan sturen naar Kim als Valeska het ook gewoon in het topic kan zetten zodat de rest ook mee kan discuseren? Het is immers haar mening dan kun je daar toch makkelijk voor uit komen?

Ik zie daar persoonlijks niks kinderachtigs aan Verward Kinderachtig is het om achter andermans rug om dingen te gaan zeggen waar niemand op kan reageren, ook wel roddelen genoemd...