Vandaag op een renpaard gereden :D

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 18:04

plagom"]
sheikan star is bijna of is 12, dus dit is zijn laatste jaartje op de renbaan..
[/quote]

In nederland niet nee, klopt als een bus

[quote="griebels"]
Sheikan zou in Zweden gaan koersen. Hij mag volgend jaar geloof ik niet meer in Nederland koersen ivm zijn leeftijd.
[/quote]

[quote="griebels schreef:
Hij loopt graag schijnbaar en daarom laten ze hem nog lopen geloof ik.

plagom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 18:09

volgens mij is 12 jaar echt pensioen voor zo'n paardje hoor, wat renbaan betreft..Dus niet alleen in Nederland. Bedenk dat ze dan alweer 8 tot 8,5 jaar op de renbaan lopen.. Maargoed dat weet ik niet zeker..

kibbeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 18:26

ze willen hem in zweden laten lopen omdat daar gewoon een ideale koers voor hem komt. daar komt hij gunstig in te staan en het is 1000 meter en aangezien sheikan een super sprinter is OK dan! dan is duitsland wel dichterbij maar de koersen moeten het paard wel passen.

Celeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 18:29

Wow, ziet er echt gaaf uit! Vooral die laatste foto
Ook eeen erg mooi paardje Lachen

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 18:38

Ik voel een lichte kriebel in me buik! Ohw hij wordt steeds GROTER! Whaha, verdomme ziet er super gaaf uit man! Ik wil ook een keer Haha!

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:26

wow.. stoer man.. (kon ik ook maar eens met sheronit.. op zo'n renbaan rijden.. dat zou hard gaan )

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 21:35

plagom"]
volgens mij is 12 jaar echt pensioen voor zo'n paardje hoor, wat renbaan betreft..Dus niet alleen in Nederland. Bedenk dat ze dan alweer 8 tot 8,5 jaar op de renbaan lopen.. Maargoed dat weet ik niet zeker..
[/quote]

Ik weet niet of het mag, maar ik heb even wat gekopieerd van Dadji die werkt op die renstal.

[quote="Dadji"]
Zoals jullie al gelezen hebben in de topic van Moniek kwam Sheikan gisteren niet lekker uit zijn koers.

Hij heeft nu een enorme bloeduitstorting op zijn bil, dus we vermoeden dat tijdens of net na de start een spier in zijn bil gescheurd is.

Dikke ellende dus, want eigenlijk zou hij over 2 weken in Zweden starten, maar of hij dat gaat halen... we zijn er erg bang voor. En dat alles in zijn laatste koersjaar. Zijn enige kans om nog een grote koers in het buitenland te winnen.....
[/quote]

Ik denk dat ik wat verkeerd gelezen heb, maar hij mag iig nog wel koersen (zie hieronder).

[quote="Dadji"]
In Nederland mag hij inderdaad niet meer koersen volgend jaar, maar in Belgie kan hij nog wel even vooruit. In principe zou Marg nog graag even door met hem koersen, omdat hij het nog steeds heel erg leuk vindt.

Verder (als Marg het zelf fysiek nog aankan) zal ze wel weer de nodige crossjes met hem gaan rijden en misschien nog wel verder in de endurance (klasse 3)
[/quote]

En de koers in Zweden zal dan wrs wel om deze reden zijn

[quote="kibbeling schreef:
ze willen hem in zweden laten lopen omdat daar gewoon een ideale koers voor hem komt. daar komt hij gunstig in te staan en het is 1000 meter en aangezien sheikan een super sprinter is OK dan! dan is duitsland wel dichterbij maar de koersen moeten het paard wel passen.

D1d1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 22:04

egt vet STOER!!!! wil ik ook een keeer doen *LOL*
ma dan mag ik oowk wel wat aan me conitie doen Scheve mond

plagom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 23:13

aha, ok dan, dat wist ik helemaal niet..
Dat van die scheur in zijn bil wist ik wel al.. Net als dat daniel klomp van zn paardje af gevallen was tijdens de koers.. Arme Daniel..

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 08:24

Hum,had iemand op duindigt nog de kwalificatie gezien.Dat Jady erop bleef zitten!Ik heb groot respect voor die meid.Dat paard was me toch aan het etteren Boos! !Bij dravers maakt het gewicht niks uit trouwens,als het karretje rijd,dan rijd het Knipoog !

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 08:39

Ik weet niet welk paard je zo bedoeld, en of ik die race heb gezien weet ik eigenlijk ook niet zo uit mijn hoofd... Bloos

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 09:17

HEE!
Jij rijdt dus bij MArgje en MArjo??!!!!
Ik heb daar toen ze nog in Laag-Soeren woonde ook de paarden gereden.
Van Marjo heb ik mijn renpaard Onassa gekocht, een Engels Volbloed.
Als je er weer bent, doe ze dan de groetjes van mij (Diane).

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 09:23

ruitje: je bedoelt toch niet die jady die ook bij de mensen van de paardenrenbaan was

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 09:24

Nou ja rijden Verward hihi
Ik ga daar (zodra ik het aankan Haha!) meehelpen met de paarden te trainen... Ik zal ze de groeten doen...

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 09:48

griebels schreef:
Ik zal ze de groeten doen...

Leuk!
Jee, wat is de wereld dan klein eigenlijk he???

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 13:59

Uhm,ja die Jady bedoel ik.Ik heb alleen respecht voor de manier waarop ze op het paard bleef zitten,verder ken ik haar niet.Bij die serie leek ze me een beetje 'niet mijn type' (netjes uitgedrukt he? ),dus ik weet niet of ik meer respect voor haar moet hebben Lachen!Maar dat ze op dit paard bleef zitten was echt top!

schaapje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 14:03

ik heb 1x op een renpaard gezeten en echt nu nooit meer wat vond ik dat eng zeg. was bij mij in de buurt bij karin .... weet ik niet meer maar het was echt eng en ik had een week lang spierpijn!!!

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 17:48

dat is natuurlijk wel goed vander.
maar ik zat eens te zoeken op google en wat voor site ik van haar tegen kwam Bloos

ikkies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 18:09

vertel Haha! !!!

ikkies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 18:19

Jockeygirl je heb het toch over Jadey Pietrasiewich ?
Ik kan niets vreemds van haar op internet vinden, alleen d'r uitslagen van de rennen. Dat lijkt me toch niets om je voor te schamen??

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 18:47

nee dat snap ik

een half jaar geleden zocht ik op "rensport"bij google kreeg ik een site van amateur fotomodels. en het was haar zeker weten. en toen stond ze op de foto met allerlei soorten standjes en lingerie aan Bloos dat vond ik weer even andere verhalen

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:00

WIJ WILLEN SITE ZIEN Knipoog !wahahah,zal er nu zo onderhand wel vanaf zijn?..we gaan zelf eens even op onderzoek uit!

Achja,zolang het foto's van haar zijn overleven we het misschien wel.Ik ken genoeg mensen op Duindigt waar ik toch echt van ga kotsen bij de gedachte Tong uitsteken !(niet dat ik Jadey geweldig knap vind maar toch Haha! )

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:04

SUPER grappig!Ik tik rensport in,kom ik op pagina 5 mijn bokttopic tegen Haha! !Dat is dan wel weer grappig,maar ja,ik ben nu op pagina 5 en nog niks gevonden.Weet je het zeker jockeygirl?

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:05

griebels schreef:
Zidane heeft zondag indd gelopen, in de 3e race, de arabierenren... Waar Arc Kossack (ofzo iets) 1e werd. En ook Sheikan Star en Massoud al Faras van dezelfde stal kwamen. Ze liepen allemaal in dezelfde ren mee...
Sheikan liep overigens slecht omdat hij een zich bezeerd heeft, tijdens of voor de race. Het is nu niet zeker of hij ook naar Zweden gaat...

Citaat:
Jup,die Arc Kossack is van Bianca geloof ik !Zou sheikan naar Zweden gaan dan?Word hij verkocht of om te koersen?

Dat is dus die stal waar ik ben wezen solliciteren.
Kan iemand me daar wat meer over vertellen?

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:14

hmm,ik ben nu op pagina 20,de mazzel.Volgens mij is het gewoon een ander blond meisje ofzo Verward