cacharel @ work met Marieke

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 17:26

maar wat jullie over corne vinden laat mij koud, ik heb al mijn oordeel over hem en dat is OK dan!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 17:26

rockey schreef:
ok ik merk dat jullie nog steeds een hekel aan me hebben hier op bokt, en dat ik niks goed kan doen.

Dat is natuurlijk onzin, maar met het plaatsen van foto's vraag je toch om commentaar? En met het geven van een mening, vraag je toch om een weerwoord? Daar is niets mis mee en dat heeft ook niets te maken met "een hekel hebben aan..."

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 17:35

nee maar zo krijg ik het wel het idee, ik wil hier nu echt niet zielig gaan doen ofzo, maar als ik zeg dat ze de laatste paar dagen , sinds dinsdag is het al weer 10 x zo minder, en ik weet gewoon echt dat het door het wisselen komt! dus jullie hoeven me nooit te geloven, maar nu raad ik je het echt aan haha, maar goed dat is nog steeds de keus aan jullie, maar goed.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 18:31

Wat een onzin, natuurlijk hebben we geen hekel aan je...

Maar als je hier foto's neerzet (die volgens mij nog van voor het wisselen zijn, maar dat terzijde), dan kan je verwachten dat je daar commentaar op krijgt. Wil je geen commentaar, omdat je al precies weet hoe het met je paardje gaat, dan kan je ze hier beter niet neerzetten.

Of wil je soms dat we alleen maar neerzetten "Oh wat een leukerd' en "oh wat loopt ze mooi"?
Laatst bijgewerkt door Anoeska op 22-04-04 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 18:39

Hoi,
nee het gaat me nu echt niet om het commentaar wat jullie op haar geven, dat mogen jullie neerzetten hoor, en ik probeer echt wat met jullie advies te doen, maar met sommig advies kan je gewoon erg weinig, omdat dat misschien lijkt op de foto, maar in het echt helemaal niet is, maar mij gaat het hier om dat er meteen wordt gezegt dat dat stijgeren komt doordat ze niet over de rug wordt gereden, maar dat wordt ze wel degelijk, en ik weet ook echt dat het door het wisselen komt, hoop dat ik nu een beetje duidelijk ben Haha!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 18:41

Daarom zei ik al, kom naar de clinic van Judith, dan kun je laten zien dat we het verkeerd hebben. Jammer dat je dan in Parijs zit met school.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 19:04

ja idd, ik zou het erg graag willen, want ik en mijn paard zullen er alleen maar weer meer ervaring mee op doen, maar zodra er een andere clinic is, en die een beetje in de buurt is, hoop ik graag mee te kunnen doen Haha!

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 19:19

Idd, dit lijkt weer uit de hand te lopen.
Ik vind persoonlijk dat er terecht commentaar word gegeven, maar ik denk dat jij (rockey) op het moment dat je niets met het commentaar doet, er ook beter niet op in kunt gaan.
Zodra jij weer reageerd (op een manier waarop het eigen'wijs' overkomt) gaan wij er weer op in. Je kan zelf natuurlijk wel bedenken waarom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 19:20

En wanneer zien we dan rijfoto's met jou erop ?

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 19:21

Een actie vraagt reactie kwestie.

Maar inmiddels wordt het vrij nutteloos.
Elk blijft bij hun standpunt en neemt weinig tot niets van de ander aan.

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 19:24

Anoukie schreef:
*kijkt op vanwege herkenning*

Niet aan de mond mogen komen en omhoog gaan? Ik HOOP voor je dat het aan de tanden ligt,... Anders moet je nl. je rijdsyteem op je paard gaan aanpassen ipv andersom,...

Lees dit nog eens even, Rockey...

Anouk en ik zijn uiteraard bereid om langs te komen bij je en het uit te leggen!
We hebben er allebei namelijk al erg veel van geleerd (op de harde manier!).

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 19:50

Dat is een erg mooi aanbod rockey, dan zie je ook eens het standpunt van een ander in, misschien.

Jullie mogen ook nog wel bij mij langskomen, ik kan ook nog wel het een en ander leren, sta voor (bijna) alles open Knipoog Haha!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:08

jeetje rockey , dat is een leuk aanbod!
ik weet zeker dat je van beide veel kunt leren !
ik zou het gewoon doen !
dan kun je voor eens en altijd met de (voor)oordelen van bokt afrekenen !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:59

he Missouri je zou eerst nog bij mij langskomen dus je hebt helemaal geen tijd!! en neem anoukie maar mee.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 21:48

rockey schreef:
ja idd, ik zou het erg graag willen, want ik en mijn paard zullen er alleen maar weer meer ervaring mee op doen, maar zodra er een andere clinic is, en die een beetje in de buurt is, hoop ik graag mee te kunnen doen Haha!

15 mei is er een clinic heel dicht bij je in de buurt van die gegeven wordt door Tyrza Knipoog Misschien is dat iets voor je?

Verder wil ik even zeggen dat ik het goed van je vind dat je in het eerste topic je excuses hebt gemaakt en meldde dat je een nieuwe start wilde maken op Bokt.

Je weet dat je op Bokt kritiek krijgt op dingen die je zegt. Die kritiek is zowel negatief als positief. Je kunt veel dingen verschillende dingen met die kritiek doen. Je kunt alles proberen in je training te gebruiken, je kunt alles naast je neerleggen en alle tips als nutteloos betitelen.
Maar je kunt ook uit alle tips en opbouwende kritiek die gegeven wordt, die punten voor jezelf eruit halen, waar jij denkt iets aan te hebben en dat gebruiken in je rijden.

Verder vind ik het jammer dat dit topic weer de verkeerde kant uit dreigt te gaan, terwijl het zo goed begon.
Kom op dames (en eventueel ook heren Knipoog ) laat dit topic niet eindigen zoals het vorige op VMR dat hier ergens in het topic ook al genoemd is Knipoog

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 22:10

Ehm ff ander vraagje... Dongen? Is dat in de buurt bij mij? Ik woon namelijk in Bladel en zou wel eens een clinic willen zien namelijk, alleen ik heb geen auto oid. Alleen openbaar vervoer. Is het makkelijk bereikbaar?

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 22:23

Dongen ligt bij Tilburg, Oosterhout en Rijen

Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 23:03

Helaas kan je geen foto meer plaatsen zonder een berg ongevraagd commentaar te krijgen. Ik vind het een leuk paard en een mooie combi. Heel veel succes!!

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 23:08

Lisette, als je het hele topic had gelezen had je gezien dat dit rockey niet zelf is. Of bedoel je dat ze met marieke zo'n mooie combi is?

Anouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 00:12

Het spijt me te moeten zeggen, maar ik heb nu een aantal topics van je gelezen rockey, en jij neemt van niemand iets aan. Jij vind jezelf blijkbaar erg geweldig en ik vind je soms erg denigrerend overkomen naar anderen toe. Ik denk (aan een hoop reacties van jouzelf te zien) dat jij nog een hoop van anderen kunt leren. Als je geen commentaar kunt verdragen en jezelf altijd boven anderen vind staan, vraag ik me af wat je op dit forum doet. Het lijkt wel of je het uitlokt.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 07:52

Oke, Rockey weet het denk ik wel nu. Ik denk ook wel dat ze wat met het commentaar gaat doen. Misschien is wisseling van instrukteur helemaal zo gek nog niet Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 09:22

Maar nu brang nog steeds de vraag, wanneer zien we dan foto's met jou erop ?

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 09:32

corne zou voortzo nog bij mij langs komen, om ook mij te filmen en mooie foto's te maken, dus zodra hij is geweest zet ik ze op bokt

en nu wordt er weer gezegd dat ik me geweldig vind in dit topic, maar ik doe wel wat met de tips die jullie geven, maar mij ging het er alleen om dat ze de afgelope week een paar keer omhoog is gegaan, en dat dat echt door haar tanden komt, ik heb marieke gisteren nog gebeld, en zei dat ze het al niet meer doet, dus hopen dat ze er geen last meer van heeft, jullie mogen zoveel mogelijk tips geven, en met sommige probeer ik echt wat te doen, maar sommige tips leg ik naast me neer, want dan weet ik gewoon dat dat niet nodig is bij mijn paard.

en voorlopig ga ik nog niet wisselen van instructrice, want deze kan mij nog erg ver helpen,en weet nu ook hoe mijn paard aan voelt, omdat ze haar elke donderdag rijd. maar goed dat is mijn keus natuurlijk

en zoals ik al eerder had gezegd ik wil echt niet weer stom uit de hoek komen, maar over sommige dingen kunnen jullie wel tips geven, maar daar kan ik toch niks mee Knipoog maar nog bedankt voor de reacties

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 10:15

Nou, ik vind dat je je al een stuk positiever opstelt. Als je nou iedere keer dat je ergens op reageert heeel even nadenkt of het echt zo over komt als je bedoelt, dan wordt het hier vast een stuk gezelliger!!! *LOL*

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 11:32

OK dan! Maudje OK dan!