cacharel @ work made by iefke

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 12:15

Toon ons gewoon foto's en als ze daar wel goed loopt gaan we je ook gelijk geven,
maar je kan niet verwachten dat we jouw compleet geloven als we wat anders op de foto's zien.

kirstin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 12:19

Waarom (te) voorzichtig met je paard zijn mbt beenbescherming (hierbij denk ik aan de bandages + peesbeschermers en wel van een 3 jarige al moeilijkere en vooral zwaardere oefeningen vragen?
Het gaat spelenderwijs, maar spelenderwijs verlang je toch dat het ook goed gaat neem ik aan? Het is verstandiger een jong paard toppie aan de basis te hebben (zoals hier al is genoemd) en van daaruit de oefeningen te gaan doen. Vooral als je zegt dat ze mbt haar spieren nog niet volledig is ontwikkeld!

Veel plezier met je paardje, met de goede begeleiding zal het vast wel goedkomen. Maar probeer iets te doen met de adviezen van andere bokkers en ze niet te negeren.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 12:46

Rockey ik gun je alles wat je in je schoot geworpen krijgt van harte, maar ik denk dat je veel mensen op de kast hebt doordat je er iets te openhartig over bent. Natuurlijk ben jij trots dat je rijke ouders hebt die je een goed paard geven en de kans om echt goed les te krijgen.
Het grootste deel van de mensen hier zal nooit hebben wat jij hebt en dat zorgt toch voor een "beetje" jaloezie.

Ik als ik jou was toch even voorzichtiger zijn met je uitspraken over jouw rijkunsten en wat je allemaal wel niet hebt. Het komt namelijk heel opschepperig over en daarmee stoot je mensen tegen het hoofd.

Maak lekker plezier met je paard, wees trots op wat je hebt maar probeer wat minder loslippig te zijn over wat je allemaal hebt.

Succes met je paard!

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 12:50

Ik denk dat flair daar een heel sterk en goed punt heeft.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 12:55

Ben niet jalours, heb hele beste paarden onder mn kont en die kosten me geen fluit....... Haha! Haha!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 13:00

Er zijn ondertussen genoeg (goede) tips gegeven, evenals flink wat offtopic reacties Knipoog
De TS heeft aangegeven dat ze niet meer op Bokt komt, dus imo. heeft het weinig nut om hier nog verder op door te gaan.
Vandaar een slotje op dit topic.