Babootje schreef:Bedoel je deze dame?
https://www.youtube.com/watch?v=KfuCeZd6ZQI
Dit valt bij mij onder de noemer trucjes rijden en lol met je knol. De beweging is ook niet correct en tactmatig.
Lijkt ook niet rad. Maar het is een IJsje dus misschien zie je dan iets van ijslanderbeweging in waar hij dan een beetje in valt. Ik vind m ook scheef (niet goed in lengtebuiging) lopen.
Hier word ik niet warm van. Maar lol met je knol is ook oke.
Ik volg een cursus bij deze dame, haar paard is hypermobiel - terwijl ijslanders van zichzelf al veel mobieler zijn dan 'gewone' paarden. Paard kwam compleet in de kreukels ze heeft hem in de afgelopen jaren getransformeerd naar een stabiele ijslander waar ze mee kan lezen en schrijven. Spaanse pas vindt hij geweldig, dus als ie een oefening zat is, gaat ie de spaanse pas doen. Nu met 19 jaar beter dan ooit. Het zijn geen kunstjes - zij communiceert werkelijk met haar paard(en) ondanks haar eigen rotte lijf en een paard met veel issues. En tja - wat is hoog niveau? Wat mij betreft, de enige aan wie jij je moet bewijzen is aan je paard, de rest is ego gedoe voor de buitenwereld.
). Maar ik hoop wel mijn paard hierdoor zo correct en gezond mogelijk te houden in een systeem waar ik ook volledig achter sta...
Heel erg mooi en interessant en soms ook wel weer erg ingewikkeld.