Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Elisa2 schreef:Zij werd echt wel afgestraft in de landen wedstrijd waar ze problemen had met de piaffe een paar keer. In de kur was hij echt vreselijk gespannen maar alsnog laat hij wel veel kwaliteit zien tussendoor.
Nou inderdaad MisterA, mee eens.. dat heeft Justin ook beter voor elkaar. Fijne muziek die het paard ondersteund. En inderdaad hoeft het niet te hard te staan allemaal.
Elisa2 schreef:Zij werd echt wel afgestraft in de landen wedstrijd waar ze problemen had met de piaffe een paar keer. In de kur was hij echt vreselijk gespannen maar alsnog laat hij wel veel kwaliteit zien tussendoor.
Nou inderdaad MisterA, mee eens.. dat heeft Justin ook beter voor elkaar. Fijne muziek die het paard ondersteund. En inderdaad hoeft het niet te hard te staan allemaal.
denisesilver schreef:Elisa2 schreef:Zij werd echt wel afgestraft in de landen wedstrijd waar ze problemen had met de piaffe een paar keer. In de kur was hij echt vreselijk gespannen maar alsnog laat hij wel veel kwaliteit zien tussendoor.
En wat voor muziek ook bij Justin. Wat een opener zeg. Daar hield je van meet af aan je adem bij in. Ik ben sowieso niet zo van die moderne muziek bij de kür. Misschien ben ik daar wat ouderwets in![]()
Waidida schreef:In dat van die muziek kan ik me wel vinden. Ik vind dat uptempo weleens leuk als alles ook perfect loopt. Maar het ziet er al snel rommeliger en chaotischer uit. Ik ben dan ook weer helemaal niet van de echt klassieke muziek maar ik vind filmmuziek wel fijn, of bv pianocovers van gewone liedjes.
En ik denk altijd: ikzelf wordt al nerveus van zo´n uptempo muziek, zouden die paarden dat ook niet hebben? Dan lijkt me rustige muziek in een drukke baan wel fijn, tenzij je er natuurlijk wat extra pit in wil rijden