Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Phonix schreef:Ik heb twee meter van de ruiters gezeten gisteren. Was een leuke wedstrijd met een fijne atmosphere.
Kur op muziek is moeilijk te beoordelen voor de meesten als je niet weet wat voor moeilijkheidsgraad iemand rijdt. Technisch gezien reed Isabel een paar heel moeilijke oefeningen dat de rest niet kan.
Sommige reden in het echt rommelig. Thamar was niet aan te zien. Constant hard in de mond, onrustige handen en start zwiepen. Dinja reed ook vrij hard in het echt. Ik ben niet een Hans fan, maar vond hem deze beter rijden. Maar voor het meeste heb ik mooi dressuur gezien. Van Baalen vond ik ook onderwaardeerde. Kittel was heerlijk.
Maar sommige van jullie moeten ook herinneren dat dit een enorm imposante hal is. Heel veel geluid, mensen gingen vaak staan voor de laatste ruiter terwijl de neuiwe inkwam, bordjes en noem maar op. Weinig van ons zou daar binnen overleven.
En schep daar boven op dat ze om moet gaan met sociale media…
Elisa2 schreef:Bij stang en trens en hoge neusriem kan de mond altijd open..afbinden heeft helemaal geen nut (als het al zou kunnen) want dan kan de stang niet meer bewegen.
Als jouw theorie zou kloppen dan hadden we de afgelopen tien jaar nooit open monden gezien en dat klopt dus niet.
Bellatrix schreef:Oh, daar heb ik dan weer niet op gelet.Ik vond wel de muziek niet altijd passen bij de combinatie maar dat zal ene kwestie van smaak zijn. Sommige muziek vond ik ouderwets en niet passend.
moonsparkle schreef:Kookaburra schreef:Zit iemand springen te kijken?
Ik lette even niet op en zag iemand zonder cap nog een hindernis nemen. Iemand een idee wat daar aan de hand was?
Die was letterlijk losgeraakt en afgevallen een hindernis voor de laatste en daardoor is hij gediskwalificeerd