Boscrosspony aan het dressuren..!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 21:22

siets schreef:
nou, we zouden met z'n allen misschien iets milder kunnen worden? Ik bedoel, we zijn hier anky niet, iedereen moet het leren! En dat de ene pony zo'n houding heeft, en de andere weer zo'n houding, jah, elk paard is anders!

Heeeeeeeeeeeeeeeelemaal eens Knipoog
ik vind hof best netjes lopen... er zijn mensen die hun paard helemaal niet naar beneden krijgen.... dat ziet er helemaal niet uit...
en ik sluit me helemaal aan bij de tips van sjonnie Knipoog
Heel Goed Gezegd Hoor OK dan! OK dan!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 21:33

*Is blij met mensen die hetzelfde als haar denken*

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 01:02

ik vind hoff ook wel grappig ik wacht op de andere foto's
en die zullen er vast beter uit zien *LOL*

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 09:56

er is een ander topic van Hoffiej, daar staan een aantal foto's van haar wedstrijd

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 11:22

Aangezien ik Hofnar gereden heb voordat ik ging verhuizen en Miranda het van me over heeft genomen, hou ik natuurlijk goed in de gaten wat ze allemaal uitspookt met die gekke Fnarremans! Tong uitsteken

Jammergenoeg kan ik de foto's niet zien, maar ik weet wel dat ze heel erg haar best doet om met Hofnar wat verder te komen in de dressuur. Toen ik op Fnar reed maakten we altijd heerlijke buitenritten met een lekker los teugeltje en een westernzadel op...
Voor Miranda ligt er dus wel een uitdaging om Hof weer dressuurmatig te rijden en voor Hof is het moeilijk om al die spieren in zijn hals weer in conditie te krijgen...
Ik heb hem namelijk nog helemaal noooooit aan de teugel gereden, dat hoefde hij niet van mij, want ik ben niet echt dressuurgericht zeg maar Tong uitsteken
Dat ze wat scheef zit krijgt ze vaak genoeg te horen Knipoog ik kan niet zien hoe ze haar handen houdt, want ik kan de foto's niet zien.
Wel kan ik zeggen dat Miran echt niet Hof expres pijn zou gaan doen, want ze is helemaal gek met hem en dat is maar goed ook, anders krijgt ze met mij aan de stok!!
Dat zadel van Hof ligt echt goed; ik heb de Elfstedentocht met hem gereden Cool en terwijl bijna alle paarden die meewaren dikke drukplekken hadden kreeg hij pas aan het eind van de tocht een miniplekje, terwijl het zadel er zo'n 9 uur per dag op lag!
Maar weer; ik zie deze foto's niet, misschien heeft miran hem dit keer beetje anders opgezadeld, zou kunnen.

Verder vind ik het super dat er hier mensen zijn die haar tips geven waar ze wat mee kan OK dan! en jammer dat er mensen zijn die dezelfde dingen eindeloos blijven herhalen zonder ook wat tips te geven Boos!
Maar ook dat moet iedereen zelf weten...

Succes verder Miran! Ik kom gauw weer eens kijken hoe je die boscrosser aan het werk zet Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 14:53

Agg.. Wat een lieve pony! Zit er inderdaad niet echt uit als een dressuurpony'tje Knipoog.

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 15:02

sandrolover schreef:
Heeeeeeeeeeeeeeeelemaal eens Knipoog
ik vind hof best netjes lopen... er zijn mensen die hun paard helemaal niet naar beneden krijgen.... OK dan! OK dan!

dat is een heel stuk gezonder voor je paard dan in de krul trekken.

Meid, laat tot dat je goed les hebt dat hoofd lekker met rust en richt je op gehoorzaamheid. Als hij lekker actief wordt van achter en netjes naar je benen en zit gaat luisteren komt dat hoofdje van zelf naar beneden.

Op deze manier rijden is bijzonder ongezond voor je paardje.

Succes.

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 19:35

Alet schreef:
Ik kom gauw weer eens kijken hoe je die boscrosser aan het werk zet Haha!

Doe dat Haha!

Idd wenny, er staan al andere foto's.

En ik rijd hem al 'anders' zeg maar. Meer lengte en nog meer been. Heb hem vandaag niet gereden, maar morgen weer. In de vakantie komen er nieuwe foto's (en misschien ook wel foto's het paardje waar ik vandaag op heb gereden!!)