Bo (vriendin) @ work met Noortje????

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Amberto

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 13:01

Geschoten? Blond Dit is idd ernstig... Het is fijn dat er al naar haar gemaild is, nu maar hopen dat ze er iets mee doet. En voor de topicstarter: Ook al is het je vriendin, dan nog MOET je er iets van zeggen! Jij ziet dat het niet goed gaat, dan riskeer je maar een meningverschil. Als een van mijn vriendinnen zo zou rijden zou ik dr meteen wat van zeggen en als ze niet luistert echt woest worden. Zo behandel je een dier niet! Niet bang zijn voor ruzie, als ze echt een goede vriendin is komt dat toch altijd weer goed! Ach gut

Laurakeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 13:21

wie dit doet bij een pony heeft er geen verstand van Boos!
ik denk dat je vlakaf tegen je vriendin moet zeggen wat ze verkeerd doet,...MAAR vergeet dan zeker niet te zeggen dat je haar best kan uitleggen wat ze verkeerd doet,en hoe ze het kan verbeteren !!
En als ze dan kwaad op je is, wel dat is dan haar probleem,
je laat haar toch niet zomaar je pony martelen, ookal is het een vriendin!

ikkiekikker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 14:06

Ik zou haar eraf slaan!
Vriendin of niet, zoiets is echt te erg.
Ik zou zeker iets tegen haar zeggen, vraag anders of jij er eens een keer op mag, misschien ziet ze dan dat het op de zachte manier veeel en veel beter gaat!
Ze is zoiezo te groot voor die pony.
Maarja, veel succes met wat je ook besluit er aan te gaan doen! OK dan!

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 15:03

Scheve mond O my god..

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 16:10

Jee toen ik dit topic las ben ik echt geschrokken. ik heb alles gelezen....
Vind het echt niet normaal wat er met deze pony gebeurd. het lijkt me idd verstandig om dit topic naar de eigenaar te sturen. Dit is echt zoooo fout.
Die arme pony Dat meisje is echt veel te groot voor haar en ze heeft har beugels echt zo kort dat ze gewoon achter het zadeltje zit lijkt wel. en dan nog het ergste hoe die pony in de mond gerukt word.

Heel veel succes met haar uit te leggen hoe slecht dit is. ik hoop dat ze van die pony weg gaat want dit kan niet zo

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 16:30

Ik denk helaas niet dat ze zich eraan gaat houden , ja misschien wel bij die pony , maar bij de rest trekt ze denk ik net zo hard in hun monden

Heel erg zielig

Hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 16:47

Ik heb zelf meegemaakt dat een meisje zoveel te groot was voor een pony, die ze wilde bereiden, dat die pony door de pijn ging flippen, net zolang tot ze afgestapt was 'omdat ze het niet leuk meer vond'. Ik ben bang dat er maar 1 ding is dat gaat helpen: Dat elk ponytje dat ze rijd, alles waar ze op gaat zitten, en waar ze te zwaar voor is, of wanneer ze zo aan de teugels hangt, elk beestje moet haar er gewoon vanaf flikkeren...

Maar wat dus al gezegd werd, deze pony is wel heel braaf, dat hij dit allemaal pikt... Ik geef het dus weinig kans, dat Noortje haar eraf gaat gooien. Ook al verdient ze het wel.

Ik heb overigens niet het idee dat ze op die foto's doorheeft, dat ze die pony zoveel pijn doet... (Ik weet alleen niet of dat het er nou wel beter op maakt: het is minder sadistisch, maar wel zo ignorant dat ik er eng van word)

Als ze boos wordt, wanneer jij subtiel zegt dat de gemiddelde hongerige leeuw Noortje nog beter zou behandelen, en ze wordt boos op je, ziet ze jou niet echt als een vriendin, denk ik.
Als ze je wel als zodanig zou zien, zou ze niet zo snel boos op je worden, en zou ze aannemen wat je zei.

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 17:33

wtf!!! Scheve mond:\:\ ros r van r paard af hee !!!!!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 17:45

Jeetje dit is echt heel erg zeg Verdrietig
Ik heb weleens gezien dat mensen hard handig kunnen zijn maar dit slaat echt alles.
Hopelijk houdt ze zich eraan dat ze alleen nog gaat wandelen met de pony!

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 17:53

Tja ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Idd jammer dat de pony niks laat merken dat dit pijnlijk voor haar is. Als ik die pony was had ik haar er zo af gegooid.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 17:55

Nou dat zou ik ook cker doen

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 19:06

WenckeLover schreef:
Ik kan dit toch niet goedkeuren ? Hoe moet ik zoiets tegen haar zeggen ??

Laat haar dit topic lezen!!!!!

paardeloverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 20:12

Topicstar.. Jij bent haar vriendin.. Dus zou ze het van JOU moeten horen.. Jullie zijn vriendinnen, en als ze niet luisterd heeft ze je duidelijk in haar macht! En als ze er niet eens over denkt nou.. dan zijn jullie goede friendinnen zeg !!! Je luisterd nog niet eens naar je beste vriendin!

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 22:26

Ik vind het echt heel erg wat ze met die pony doet Boos!
Ze houd geen rekening met de gevoelens van de pony, dus ik ook niet met die van haar! Stoom uit je oren
Het is echt genoeg geweest, dit noem ik gewoon mishandeling!
En als ze nog steeds vind dat het de pony zijn schuld is, dan moet ze er dringend wat aan doen!

Loeser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 22:36

schop dat kind van die pony af! dit is gewoon haar rijstyl en die is gewoon goed fout! typisch een kind dat denkt dat moeilijke ponys rijden helemaal cool is! Wat een idioot kind!
*gromgromgrom*

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 22:40

Loeser schreef:
schop dat kind van die pony af! dit is gewoon haar rijstyl en die is gewoon goed fout! typisch een kind dat denkt dat moeilijke ponys rijden helemaal cool is! Wat een idioot kind!
*gromgromgrom*

Zo is ze helemaal!
Als ik haar dat nog een keer zie doen, dan trek ik haar eraf!

Yvette90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 22:42

hier werd ik even stil van maar dan ook echt stil.........En wat al heel veel bokkers zeggen..... Schop dr van die pony af of zorg dat ze eens les krijgt dan hoort ze het eens van een ander of laat ze dit lezen...... Ze kan niet eens de teugels normaal beet houden........

Amberto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:51

Euh.. even vraagje... wat heeft ze in dr mond?! dat is geen bit toch?! lijkt wel een touwtje... ik kan het niet zo goed zien.. Verward maar ben wel benieuwd!

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 14:08

is er ook al eens actie ondernomen of gaat t nog steeds door?!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 15:54

Ik kon het niet laten om haar toe te voegen op msn , en heb haar gister ff flink de waarheid verteld , ze heeft toegegeven dat ze vind dat ze zelf niet zo goed kan rijden , en ze hangt zo in die mond omdat ze ze niet kan houden.... ze zegt dat ze lessen gaat nemen...

Ik geloof het alleen nog niet zo

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 16:57

Amberto schreef:
Euh.. even vraagje... wat heeft ze in dr mond?! dat is geen bit toch?! lijkt wel een touwtje... ik kan het niet zo goed zien.. Verward maar ben wel benieuwd!

Tegen mij zei ze dat het een stang was, maar dat is veel erger, als je daarmee in de mond gaat hangen Verward

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 16:58

SpLaSh_ schreef:
Ik kon het niet laten om haar toe te voegen op msn , en heb haar gister ff flink de waarheid verteld , ze heeft toegegeven dat ze vind dat ze zelf niet zo goed kan rijden , en ze hangt zo in die mond omdat ze ze niet kan houden.... ze zegt dat ze lessen gaat nemen...

Ik geloof het alleen nog niet zo

Ik geloof haar ook niet meer, ze heeft al heel wat leugens tegen me verteld, ik kwam er achter toen ik haar ex-vriendje toevoegde, hij heeft me de waarheid gezegt, over wie ze werkelijk was!

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:14

Bah wat een achterbaks kind hee!
Ik hoop dat ze gaat inzien dat ze fout zit en nooit meer op een paard gaat of hele goede les gaat nemen.

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 18:04

Nu is het echt genoeg geweest wat ze die pony aandoet!
Ik heb het tegen haar gezegt maar geeft nog steeds de pony de schuld Boos!
En die sadistische lach van haar , ze heeft er precies plezier in Stoom uit je oren
Dit is de email van Bo tosca_lovertje@hotmail.com, als je wilt kan je haar zelf zeggen wat ze die pony aandoet!
Ze houd geen respect met de gevoelens vand e pony, waarom zou zij dan respect krijgen?? die meid verdient zo'n pony niet!

Amberto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 18:10

Neeeeh! je gaat ons toch niet vertellen dat het haar eigen pony is toch?!