.Ik heb ook zo'n tank verzet geen been gaat in alle lijnen hangen eten intreseert haar niet en mensen er naast walst ze gewoon plat(een echte tank}Maar ik heb ze ook ooit geblindoekt bij het rijden .We kwamen terug van onze buitenrit en om terug op de wei te komen moeten we een viaduct onder door andere weg is er niet
.Alleen nu had er in de tijd dat wij weg waren een groep padvinders vuur onder de brug gemaakt en ondanks ons vriendelijk verzoek het uit te maken omdat we echt naar huis wilde, maakte ze het vuur niet uit .Aangezien wij twee schijtluizen van paarden hebben die absuluut niet te bewegen waren de brug onder te gaan(ook niet onbegrijpelijk )stonden we daar .Na zo'n 20 minuten zoete broodjes bakken kwaad worden op de padvinders en paard deed ik eigenlijk uit pure wanhoop mijn blouse uit en knoopte die voor haar ogen en tot mijn eigen groote verbazing liep ze als een hondje achter mij aan waarna nummer t wee met een paar doodssprongen ook kwam.Dus zo gek is dat blindoeken niet.Ik ga het toch eens proberen als ze nog eens geladen moet worden,ik vraag me zowie zo af of als ze naar een paar keer zo geladen te zijn er op den duur toch niet van zelf op gaan.Ik denk dat ieder zijn eigen manier moet vinden.Niet iedereen heeft beschikking over eigen stallen ,trailers en dergelijke.Er zijn inderdaad meerdere wegen naar rome niet ieder paard reageert hetzelfde ,en voor mij liever zo dan er op slaan.Dus van mij een pluim voor julie Shanna

Elke x belonen als de trui eraf ging, helemaal de hemel in prijzen als ze met me meeliep terwijl ze 'blind' was, en na een paar dagen was het probleem over.
.
. Toen hadden we een keer twee stroomdraadjes aan de zijkanten gespannen
beestje maar lukt het inladen ook niet met een longe achter zijn reet? 
zij heeft het alleen maar op bokt geZet dus vind dat je best er op kan wijzen kdat het niet goed is maar je moet niet haar der op wijzen..