Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabier schreef:Ik ben 14 en heel veel meiden zijn al met sporen aan het rijden. Ik zou het zelf denk ik ook kunnen maar heb hier helemaal geen interesse in omdat ik het niet nodig vind eerlijk gezegd. Vooral pizzasnijders..
bigone schreef:Kinderen van 7-10 die zz springen en GP oefeningen doen????
Lillypony123 schreef:Arabier schreef:Ik ben 14 en heel veel meiden zijn al met sporen aan het rijden. Ik zou het zelf denk ik ook kunnen maar heb hier helemaal geen interesse in omdat ik het niet nodig vind eerlijk gezegd. Vooral pizzasnijders..
Die ‘pizzasnijders’ rollen en zijn dus beter dan punten die je paard lek prikken
Chabby schreef:En dan doel ik voornamelijk op de echt jonge ruiters. Bijvoorbeeld een 8-jarige, of een persoon van 12. Ik zie namelijk in mijn omgeving regelmatig jonge kinderen op hun pony's rijden met sporen. Behoorlijk wiebelende benen en niet drijven met de kuit, maar dus met het spoortje. Ik heb niks tegen sporen, absoluut niet, mits ze juist gebruikt worden. En ik begrijp dus niet wat een 8-jarige met sporen moet
Het rijden met sporen is niet erg. Hoe men hier mee rijd wel. In mijn ogen staat de leeftijd hier los van en kan een kind dan ook met sporen rijden.