Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gabixcoen schreef:Oh sorry ik heb ze wel gezien en gelezen hoor, maar ik denk dat ik ben vergeten te reageren haha.
Dan doe ik het nu maar: Nou ik krijg nu zitles in een longeerring binnen en zou ik dan ook daarin ong. 3 passen kunnen doorzitten of moet het in een bocht?
Celiien schreef:En als je niet goed kan blijven zitten ga je vanzelf vastlopen...
Kan je niet een xtje extra lessen? Moet voor 1x toch geen probleem zijn? En anders inderdaad aan die lesgeefster vragen of je de halve les zitoefeningen kan doen ?
En je zegt eerder nog dat je zitles kreeg?
gabixcoen schreef:Oh sorry ik heb ze wel gezien en gelezen hoor, maar ik denk dat ik ben vergeten te reageren haha.
Dan doe ik het nu maar: Nou ik krijg nu zitles in een longeerring binnen en zou ik dan ook daarin ong. 3 passen kunnen doorzitten of moet het in een bocht?
Klokjes schreef:Je hebt toch elke week les met Coen? Dan kun je toch best 1x skippen en ergens anders een zitles nemen? Ik vind overigens 30 euro per uur voor priveles niet belachelijk duur, maar je moet wel vooruit komen natuurlijk. Ik snap dat je graag verder wilt komen met Coen, maar het is ook heel leuk en interessant om op verschillende paarden te rijden! Blijf vooral zoeken naar een verzorgpaardje, ik denk dat dat heel erg leuk voor je zal zijn.
Celiien schreef:En als je niet goed kan blijven zitten ga je vanzelf vastlopen...
Kan je niet een xtje extra lessen? Moet voor 1x toch geen probleem zijn? En anders inderdaad aan die lesgeefster vragen of je de halve les zitoefeningen kan doen ?
En je zegt eerder nog dat je zitles kreeg?
Elinex304 schreef:Je kan trouwens ook een bierviltje op het zadel leggen en dan zorgen dat hij er niet af valt. Of een bekertje met water vasthouden, als je doorzit klotst het er niet uit (niet helemaal tot de rand gevuld). Ander krijg je natte handen, natte broek.
Dat is mooi dat het beter ging!