Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus geloof best dat karakter zeker mee kan spelen. Alleen..juist bij zo´n pony zou ik proberen er geen gewoontes in te laten slijten zoals op hetzelfde stuk draven-galopperen. ElineCath schreef:Heel vreemd na al je vorige topics.. Hoefsmid mag trouwens ook wel weer is een bezoekje brengen zo te zien.
Splinterz schreef:Ik zie een boze pony die graag wil gaan, geen pijn reactie. Maar wat het dan ook is: ga dr niet meer op rijden. Je bent echt te groot en al die excuses dat je het maar zoveel x pw doet bla bla.. te groot is te groot. Vind je ook behoorlijk eigenwijs dat zo ontzettend veel mensen het nu al tegen je hebben gezegd maar dat je gewoon niet eerlijk bent tegenover de pony en zegt: ik stop.
Anyway: bespaar je pony het leed en jezelf het openen van nog meer topics er stop er gewoon mee (met rijden iig)
Sorry dat het misschien hard gezegd is allemaal maar heb toch het gevoel dat we tegen de muur praten.

romyloverrr schreef:Mag ik dit topic over omhoog gooien?
Ik weet dat ik hier eigenlijk niet hoor.
Maar in het ''kindertopic'' krijg ik steeds een ander antwoord en stoor ik mij eraan dat wanneer mijn pony vorige zomer netjes op gewicht was ik ''niet paste'' en in de winter toen ze veel te dik was paste ik opeens wel weer omdat ik ''bijna niet onder de buik uit kwam''
Nu ben ik wel echt het twijfelen. Wat vinden jullie?
[ Afbeelding ]
NikkiTazz schreef:romyloverrr schreef:Mag ik dit topic over omhoog gooien?
Ik weet dat ik hier eigenlijk niet hoor.
Maar in het ''kindertopic'' krijg ik steeds een ander antwoord en stoor ik mij eraan dat wanneer mijn pony vorige zomer netjes op gewicht was ik ''niet paste'' en in de winter toen ze veel te dik was paste ik opeens wel weer omdat ik ''bijna niet onder de buik uit kwam''
Nu ben ik wel echt het twijfelen. Wat vinden jullie?
[ Afbeelding ]
Hmmm betekend dat je toch al eerder aan t twijfelen was, waarom neem je het nu dan ook niet gewoon aan
mokzalf schreef:Je begint wel enorm lang te worden, maar tot zover kan het nog wel!
elenaMM77 schreef:ik vind je eigenlijk een beetje te lang worden voor deze pony (niet perse te zwaar).
Nu is het eigenlijk gewoon nog je eigen keuze of je nu nog even van deze pony wilt genieten of wilt gaan omschakelen. als je nu echt uitgegroeid bent, dan vind ik het een beetje een twijfelgevalletje, persoonlijk zou ik dan toch naar iets omkijken waar je toch beter op uit komt. Maar het is echt een grijs gebied met deze lengte en deze pony..
elenaMM77 schreef:uhmm, nope niet handig.. hopelijk herstellen je knieën wel weer goed?
ach en voor een beetje schapendrijven waar jullie beiden plezier in hebben, dan kan het nog prima hoor..
En dan kan je er volgens mij ook nog wel op blijven rijden als je om en nabij uitgegroeid bent.. het gaat immers niet om intensief trainen en uitbrengen of iets dergelijks maar recreatief bezig zijn met niet extreem hoge intensiteit.
little_birdy schreef:Ik vind je eigenlijk veel te langplaatje klopt totaal niet en het ziet er niet prettig uit
[/quote="elenaMM77"]little_birdy schreef:Ik vind je eigenlijk veel te langplaatje klopt totaal niet en het ziet er niet prettig uit
ik denk dat je in deze ook het profiel erbij moet bekijken..
op de foto zou mijn eerste reactie ook zijn.. nee, je bent m echt ontgroeid.. Echter, eerder heb ik al eens haar profiel bekeken en de pony loopt in mijn ogen vrij ontspannen onder haar ondanks haar lengte.. ze heeft haar gewicht mee en de wijze waarop ze de pony rijd.. het is in mijn ogen een goede eenheid die hooguit ietsjes minder is doordat ze wat te lang is geworden. Maar in mijn opinie wegen de wijze waarop ze samen bezig zijn en dat de pony niet lijkt te 'lijden onder haar lengte' + leeftijd van de pony (anders is het met pensioen denk ik?) en het feit dat romey niet nog langer wordt wat zwaarder in deze dan dat ze wat ' lang is.. ik vind het een team dat best 1-2 per week recreatief bezig kan zijn met hun hobby.
vind de foto in het hoge gras ook best vertekenen, hierdoor lijkt de pony nog kortere 'pootjes' te hebben