Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zertab schreef:LvdO schreef:Ze gaat samen met mij aan haar houding en zit werken! Ik heb alle tips gelezen en weet wat ons te doen staat!! Ik ben benieuwd hoe deze combi er over een paar maandjes bij loopt!!
Ik sta echt versteld van jou optimisme
LvdO schreef:Ze gaat samen met mij aan haar houding en zit werken! Ik heb alle tips gelezen en weet wat ons te doen staat!! Ik ben benieuwd hoe deze combi er over een paar maandjes bij loopt!!
Rocamor schreef:LvdO schreef:Ze gaat samen met mij aan haar houding en zit werken! Ik heb alle tips gelezen en weet wat ons te doen staat!! Ik ben benieuwd hoe deze combi er over een paar maandjes bij loopt!!
Kun je dan ook eerst naar het zadel (laten) kijken? Ik heb het idee dat dat zadel niet heel denderend ligt. Op aantal foto's lijkt het flink te ver naar voren of flink achterover te liggen. Kun je nog zo leuk aan houding werken, maar met een niet goed liggend zadel kom je ook nergens. Of in ieder geval niet waar je wezen wilt.
dus een wat positievere kijk en eens schup onder je kont en knallen!
Jotoma schreef:Waarom ga je niet lekker buiten rijden? Je hebt het geld en tijd niet om goed te gaan trainen en je word chagrijnig omdat het niet lukt. Logisch, maar wees dan realistisch. Een hobby moet toch leuk zijn? Ga dan lekker leuke dingen samen doen!
Dat is voor mij ook al dansen!