Ze weet nu waar de noodrem zit. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jennygirl schreef:Met inrijden gaat het super. Ze is heel braaf, ondanks dat we best moeilijke oefeningen van haar vragen. Ze mag bijvoorbeeld de bochten niet meer afsnijden
Haar manen laten we weer groeien... tenminste, dat is als Franca haar schaar niet terug vindt.
Ruilen? Ik weet niet of Franca daar zo blij mee is. (even je profiel gechecked, volgens mij ben ik veeeeeels te groot voor Bobby)
Maar aangezien ik uit Uithoorn kom (:j) zou me moeder dat wel leuk vinden (ziet ze me ook eens). Waar staat Bobby? En waar rij je? Ik heb altijd bij de first funny horse club in Aalsmeer gereden.

Ik kwam gisteren voor het eerst sinds vakantie weer bij Yen en haar manen waren alweer gegroeid in die 2 weken
....het viel mij vooral op aan haar voorpluk die weer lief voor haar oogjes hangt....groeit snel dus!!
is gewoon leuk om te zien hoe je loopt te glunderen.
je mag wel heel trots zijn hoor

Franca schreef:Jamaarrrr het was bij Yennie gewoon nodig zo lang als ze waren![]()
Die luxe heb ik gewoon...dat ik KAN knippen

Kleintje schreef:Jenny, het gaat me er niet om of jullie ermee bezig zijn, maar of het klopt dat ze daar zo weinig ruimte heeft?
Dan is het nl. iets voor jullie om rekening mee te houden als jullie er straks wel mee bezig gaan.
Trouwens, wat hierboven al gemeld was... ze krijgt lekkere billen!!!!
xcynthiax schreef:ik vind dat je beetje te lang ben, en de pony mag wel wat ronder lopen
Yen wordt echt een hele mooie dame en de combi vind ik er ook erg leuk uitzien.. jullie hebben echt lol samen zo te zien! Wanneer krijgen we foto's van Franca met Yen te zien
Franca al weer terug uit Vietnam

Ik heb gisteren weer voor het eerst op haar gereden en ze deed het super! Eerste keer galop voor mij en Yen samen en het was GAAF!
...ik knip de manen ook niet recht af, maar ik knip ze "in", dus zeg maar de schaar in de lengte van de manen zetten (verticaal ipv horizontaal), dan zie je er niks van