Inrijden Cheyenne, eindelijk foto's

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 13:09

Na gisteren zou ik dat niet doen. Clown Ze weet nu waar de noodrem zit.

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 15:30

Jennygirl schreef:
Met inrijden gaat het super. Ze is heel braaf, ondanks dat we best moeilijke oefeningen van haar vragen. Ze mag bijvoorbeeld de bochten niet meer afsnijden Haha!
Haar manen laten we weer groeien... tenminste, dat is als Franca haar schaar niet terug vindt.
Ruilen? Ik weet niet of Franca daar zo blij mee is. (even je profiel gechecked, volgens mij ben ik veeeeeels te groot voor Bobby)
Maar aangezien ik uit Uithoorn kom (:j) zou me moeder dat wel leuk vinden (ziet ze me ook eens). Waar staat Bobby? En waar rij je? Ik heb altijd bij de first funny horse club in Aalsmeer gereden.

hey hey ben ik weer, ik heb ook op funny horse gereden Bloos
daar deed ik de eerste poging op een pony Tong uitsteken
Bobby staat bij een kennis van me in de hoef, en ik rijd even tijdenlijk niet omdat mijn zadel gestolen is. Scheve mond
Je hebt de manen toch niet afgeknipt hè?
ZONDE!! Verdrietig
Wou dat Bobby zulke mooie lange manen had! Vingers aflikken
Groetjes!

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 17:45

ooo wat hoor iknu heeft Franca de manen geknipt...foei Franca dat mag je niet doen hoor dat is zonde probeer die van Mango al een eeuwigheid te laten groeien!!

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 11:57

Jamaarrrr het was bij Yennie gewoon nodig zo lang als ze waren Tong uitsteken Die luxe heb ik gewoon...dat ik KAN knippen Knipoog

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 12:34

oooo dan is het goed Franca hahahahahahahaahha geweldig
ik wil die luxe ook maar bij mango moeten we nog even doorsparen!!

ik dacht dat je stekeltjes had gedaan ofzo hihiihihihhi

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 08:13

hahahaha Lachen Volgende keer het haar bewaren, dan plak ik her (hair exstensions ofzo) bij bobby erin, en maak ik het zwart met een watervaste stift Knipoog
Wel doen hè?

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 22:30

mm die is goed maar mijn paard heeft grijze manen...!!?? nee dat is geen gezicht helaas..jammer

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 01:49

Ik vind het er echt heel netjes uit zien! Heel ontspannen OK dan!

Ik wil MEER foto's *LOL*

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 08:53

Ik zal wat manen bewaren de volgende keer Knipoog Ik kwam gisteren voor het eerst sinds vakantie weer bij Yen en haar manen waren alweer gegroeid in die 2 weken *LOL*....het viel mij vooral op aan haar voorpluk die weer lief voor haar oogjes hangt....groeit snel dus!!

Er zullen zeker meer foto's komen Tinne!! Aangezien Jenny-girl een supergoeie digi heeft Tong uitsteken

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-03 11:26

Volgende keer gaan we voor foto's van Franca op Yen!

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 13:22

wat een leuk mooi beestje is het toch!
ze doet het goed! ze loop ook op sommige foto`s mooi Lovers

joortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 13:56

leuk hor maar je cap zit een beetje schreef

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 14:01

Leuke beestje! Die laatste foto is mooi Lovers
En idd je cap zit een beetje scheefjes Haha!

judith661

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 10:12

Wow de laatste fotos die ik gezien had was je nog veel minder ver! wat gaat het snel jo! Haha! is gewoon leuk om te zien hoe je loopt te glunderen.
Wat me opvalt is dat ze helemaal geen " hoog kontje" heeft wat mijn arab wel heeft:):) ze heeft een mooi rond achterwerk gaaf hoor!
Eindconclusie Haha! je mag wel heel trots zijn hoor Lachen

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 10:17

Dank voor de complimenten, ik zal mijn cap volgende keer voor de spiegel opzetten!
Ze wordt steeds mooier. Elke week lijkt ze er weer anders uit te zien. Dat komt natuurlijk door de spieren die ze aan het ontwikkelen is. Snel weer foto's maken!

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 10:19

Ja, dat viel mij ook al op.....Yennie krijgt een prachtig rond bipsje... *LOL*

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 10:31

Franca schreef:
Jamaarrrr het was bij Yennie gewoon nodig zo lang als ze waren Tong uitsteken Die luxe heb ik gewoon...dat ik KAN knippen Knipoog

He maar franca,

Hoe knip je dat dan, ik bedoel kijk als ik aan de manen ga knippen dan kan je dat echt zien weetje wel,
uhhh hoe leg ik dat uit,
nou zijn de plukken onderaan echt uhh.. jaa spits zeg maar.. maar als ik eraan knip, ook al knip ik niet recht kan je het nog zien...
Dus ik knip maar niet laat ze maar lekker heeel lang worden!!
maar groeien ze dan harder als je de onderste plukjes eraf haalt...
net zoals ons zeg maar de dooie punten..
lijkt me wel.. maarja
vertel het is hoe doe jij het Tong uitsteken

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 10:32

Het ziet er heel erg goed uit. Ze gaat hard vooruit zo te zien.

Toch een vraagje... zie ik het goed of niet? Op die foto waarop jullie staan te poseren lijkt het echt alsof ze heel erg weinig ruimte achter haar kaak heeft. Ik vind haar hals en nek daar heel propperig.
Dit kan het voor haar best moeilijk maken om soepel nagevelijk te zijn.

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 10:49

We zijn nog niet bezig met nagevelijkheid. Maar ze is erg op zoek naar waar ze voor haar het 'lekkerst' loopt. Tijdens het rijden loopt ze soms achter de teugel (been been been, roept mijn instructrice dan) en ze hangt soms ook een beetje op de teugel.
Het was wel grappig dat ze zo ging staan toen de foto gemaakt werd. (dat doet ze anders nooit)

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 10:58

Jenny, het gaat me er niet om of jullie ermee bezig zijn, maar of het klopt dat ze daar zo weinig ruimte heeft?
Dan is het nl. iets voor jullie om rekening mee te houden als jullie er straks wel mee bezig gaan.

Trouwens, wat hierboven al gemeld was... ze krijgt lekkere billen!!!!

SweetTinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 11:23

Gaaf man, ik kan me nog herinnneren dat we Tinka begin dit jaar inreden... de eerste keer dat ik erop zat was ook echt geweldig. En dan de eerste keer draf, de eerste keer galop, de eerste buitenrit enz enz en nu zondag komt al haar eerste wedstrijd. De tijd gata echt snel. Tinka was ook enorm lief met inrijden, daarna kwam een moeilijke periode waarin ze me ff geen uitproberen (bokken, steigeren enz) maar ook daar zijn we nu doorheen en ze is echt een geweldig beestje!

Maar Franca, ff offtopic, wat doe je zo ver weg? :p

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 11:35

Kleintje schreef:
Jenny, het gaat me er niet om of jullie ermee bezig zijn, maar of het klopt dat ze daar zo weinig ruimte heeft?
Dan is het nl. iets voor jullie om rekening mee te houden als jullie er straks wel mee bezig gaan.

Trouwens, wat hierboven al gemeld was... ze krijgt lekkere billen!!!!

Hmmm... ik zal onze instructrice er eens naar vragen. We willen natuurlijk niet dat ze in ademnood komt

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 11:41

xcynthiax schreef:
ik vind dat je beetje te lang ben, en de pony mag wel wat ronder lopen

Ik weet niet of je goed hebt opgelet maar dit paardje wordt ingereden dus van rondrijden, nageven e.d. is nog niet echt sprake hoor

Ik vind het er super uitzien Franca en Jennygirl Yen wordt echt een hele mooie dame en de combi vind ik er ook erg leuk uitzien.. jullie hebben echt lol samen zo te zien! Wanneer krijgen we foto's van Franca met Yen te zien Verward Haha! Franca al weer terug uit Vietnam Verward

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 18:59

Ja ik ben weer terug uit Vietnam! ik baal als een stekker in de kou, maar ben natuurlijk wel heel blij om weer bij Yennie te zijn *LOL* Ik heb gisteren weer voor het eerst op haar gereden en ze deed het super! Eerste keer galop voor mij en Yen samen en het was GAAF!

Kleintje; daar kaart je een interessant punt aan. Ik heb daar eerlijk gezegd nog niet echt op gelet. Wat bedoel je precies met die ruimte achter de kaak? Ik heb daar niet veel kijk op eigenlijk. Ze is wel wat propperig ja, rond haar hoofd en halsje. Ik denk dat dat nog wat zal moeten uitgroeien. Maar misschien blijft het ook wel zo. Wat voor problemen kun je daar evt mee krijgen?

Pasha! Over het knippen... Lachen...ik knip de manen ook niet recht af, maar ik knip ze "in", dus zeg maar de schaar in de lengte van de manen zetten (verticaal ipv horizontaal), dan zie je er niks van Knipoog

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 19:00

SweetTinka, ik was op vakantie in Vietnam, maar ben inmiddels weer terug!!