Zorro & ik op wedstrijd afgelopen zondag....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miltonlover

Berichten: 762
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 13:41

Koortje schreef:
Erg leuk paardje, maar geen leuke combinatie...
Ik snap niet wat mensen er leuk aan vinden op zo`n klein beestje rond te sjouwen, een kleine ruiter zou er toch veel leuker op staan? Wat is precies je motivatie om zoiets te doen???


dacht ik op het begin ook, maar is eigelijk een beetje gezichtsbedrog *LOL*

maareh, ik ben kleiner, en lichter, ik mag dan ook nog wel op een shet van ongeveer 1m rijden, he? (wou ik effe weten *LOL* )

savannalover
Berichten: 68
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: weesp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 15:08

heyzz... echt leuke foto's ik heb zelf ook een shettie ook 1.07 zou ook wel wedstr willen rijden... maar heb het druk met me fjordje... maare hoe oud ben je eigenlijk.. en hoe groot want ik vind het nog best kunne ik ben misschien wel iets langer...

echt gewedige foto's..Lachen

(K)(K)(K)

Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 16:57

Ooh ik vind jullie juist wel een leuke combi!
mooi paardje, en loopt ook erg mooi voor zover ik kan zien!!

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 18:22

Een paar maanden later: Zorro de stoerste pony wordt Z!!!!!

Leuke pony~!

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 18:23

zijn er eigenlijk ook shet stang en trens hoofdstellen?

ukkiepuk

Berichten: 4219
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-03 18:23

Passoa schreef:
Een paar maanden later: Zorro de stoerste pony wordt Z!!!!! :j

Leuke pony~!


hahahah een paar jaren later zul je bedoelen.......

ukkiepuk

Berichten: 4219
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-03 18:24

Passoa schreef:
zijn er eigenlijk ook shet stang en trens hoofdstellen?


?????? Geen idee maar mochten we ooit Z worden (dan kan ik lang blijven rijden denk ik Knipoog ) Dan laat ik er één op maat maken.......

ukkiepuk

Berichten: 4219
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-03 18:25

savannalover schreef:
heyzz... echt leuke foto's ik heb zelf ook een shettie ook 1.07 zou ook wel wedstr willen rijden... maar heb het druk met me fjordje... maare hoe oud ben je eigenlijk.. en hoe groot want ik vind het nog best kunne ik ben misschien wel iets langer...

echt gewedige foto's..Lachen

(K)(K)(K)


Ik ben 25 en 1.58m ongeveer en 47 kilo, wil je nog meer weten mijn pincode ofzo Tong uitsteken Nee hoor grapje

anydale

Berichten: 3486
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 19:41

ik vind het knap dat je met een shet tussen de paarden rijd hoor, een hele uitdaging!

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 19:46

ukkiepuk"]
[quote="savannalover schreef:
heyzz... echt leuke foto's ik heb zelf ook een shettie ook 1.07 zou ook wel wedstr willen rijden... maar heb het druk met me fjordje... maare hoe oud ben je eigenlijk.. en hoe groot want ik vind het nog best kunne ik ben misschien wel iets langer...

echt gewedige foto's..Lachen

(K)(K)(K)


Ik ben 25 en 1.58m ongeveer en 47 kilo, wil je nog meer weten mijn pincode ofzo Tong uitsteken Nee hoor grapje
[/quote]

25 jaar en 47 kilo Wow! zit je aan de lijn ofzo? Tong uitsteken
Ik weeg 52 kilo en ik ben 15 Bloos

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 19:52

Passoa schreef:
zijn er eigenlijk ook shet stang en trens hoofdstellen?


Die zijn in Engeland wel te krijgen! M'n zus (hier Dennis) heeft ook wel dekens besteld voor haar shet (sorry cis, oke ik zeg al mini paard Tong uitsteken )

ukkiepuk

Berichten: 4219
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-03 20:00

Marieke_456"]
[quote="ukkiepuk"][quote="savannalover schreef:
heyzz... echt leuke foto's ik heb zelf ook een shettie ook 1.07 zou ook wel wedstr willen rijden... maar heb het druk met me fjordje... maare hoe oud ben je eigenlijk.. en hoe groot want ik vind het nog best kunne ik ben misschien wel iets langer...

echt gewedige foto's..Lachen

(K)(K)(K)


Ik ben 25 en 1.58m ongeveer en 47 kilo, wil je nog meer weten mijn pincode ofzo Tong uitsteken Nee hoor grapje
[/quote]

25 jaar en 47 kilo Wow! zit je aan de lijn ofzo? Tong uitsteken
Ik weeg 52 kilo en ik ben 15 Bloos
[/quote]

Neeeeee begin ik echt niet aan, je moest eens weten wat ik allemaal naar binnen snack, Haha! Net nog 2 broodjes shoarma met heeel veeel knoflooksaus ihihihihi,

Ik ben ook maar 1,58m hè.....vergeet dat niet Knipoog

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 20:04

ukkiepuk"]
[quote="Marieke_456"][quote="ukkiepuk"]
[quote="savannalover schreef:
heyzz... echt leuke foto's ik heb zelf ook een shettie ook 1.07 zou ook wel wedstr willen rijden... maar heb het druk met me fjordje... maare hoe oud ben je eigenlijk.. en hoe groot want ik vind het nog best kunne ik ben misschien wel iets langer...

echt gewedige foto's..Lachen

(K)(K)(K)


Ik ben 25 en 1.58m ongeveer en 47 kilo, wil je nog meer weten mijn pincode ofzo Tong uitsteken Nee hoor grapje
[/quote]

25 jaar en 47 kilo Wow! zit je aan de lijn ofzo? Tong uitsteken
Ik weeg 52 kilo en ik ben 15 Bloos
[/quote]

Neeeeee begin ik echt niet aan, je moest eens weten wat ik allemaal naar binnen snack, Haha! Net nog 2 broodjes shoarma met heeel veeel knoflooksaus ihihihihi,

Ik ben ook maar 1,58m hè.....vergeet dat niet Knipoog
[/quote]

Owja, ik ben dan weer wat langer... Maar dan ben je wel klein zeg voor je leeftijd!! *LOL*

ukkiepuk

Berichten: 4219
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-03 20:09

Marieke_456"]
[quote="ukkiepuk"][quote="Marieke_456"]
[quote="ukkiepuk"][quote="savannalover schreef:
heyzz... echt leuke foto's ik heb zelf ook een shettie ook 1.07 zou ook wel wedstr willen rijden... maar heb het druk met me fjordje... maare hoe oud ben je eigenlijk.. en hoe groot want ik vind het nog best kunne ik ben misschien wel iets langer...

echt gewedige foto's..Lachen

(K)(K)(K)


Ik ben 25 en 1.58m ongeveer en 47 kilo, wil je nog meer weten mijn pincode ofzo Tong uitsteken Nee hoor grapje
[/quote]

25 jaar en 47 kilo Wow! zit je aan de lijn ofzo? Tong uitsteken
Ik weeg 52 kilo en ik ben 15 Bloos
[/quote]

Neeeeee begin ik echt niet aan, je moest eens weten wat ik allemaal naar binnen snack, Haha! Net nog 2 broodjes shoarma met heeel veeel knoflooksaus ihihihihi,

Ik ben ook maar 1,58m hè.....vergeet dat niet Knipoog
[/quote]

Owja, ik ben dan weer wat langer... Maar dan ben je wel klein zeg voor je leeftijd!! *LOL*
[/quote]

ja mijn ouders waren ook niet echt lang Haha!

(Mijn vader is 1.70m en mijn moeder was 1,60m mijn zus is 1.56m en 29 jaar Clown )

Ena daarom kan ik zo goed op Zorro rijden, gelukkig *LOL*

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 20:24

vind t echt een leuke combi! Shets kunnen heel wat hebben, en als ie het niet aankon ging t niet zo goed. En ik denk dat qua dressuurmatig rijden er nog heel wat bokkers (met een gróóóót paard) hier een puntje kunnen zuigen! Zie liever een goed lopende shet dan een in elkaar getrokken wpn-er hoor.
Stoere pony, leuke combi, Go Girl!

Lon
Berichten: 889
Geregistreerd: 29-01-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 12:54

Super! Gaaf om zo'n uk te zien gymnastieken Lachen

Ethelate

Berichten: 21125
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 13:07

Echt super gewoon! Het gaat om wat jullie samen presteren, en dat de een het plaatje wat minder vind, wat boeit dat. Jullie hebben samen lol en ik vind het echt super dat je met hem start!

ukkiepuk"]
[quote="Passoa schreef:
zijn er eigenlijk ook shet stang en trens hoofdstellen?


?????? Geen idee maar mochten we ooit Z worden (dan kan ik lang blijven rijden denk ik Knipoog ) Dan laat ik er één op maat maken.......
[/quote]
In nederland niet aangezien je bij de pony's niet met stang en trens rijdt Knipoog

ukkiepuk

Berichten: 4219
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-03 17:56

Ethelate schreef:
In nederland niet aangezien je bij de pony's niet met stang en trens rijdt Knipoog


Jawel, ze zijn er zeker weten in cobmaat (vraag maar aan Prakkie, haar paardje heet een heeeel klein koppie Haha! Ze gebruikt zelfs ponybakstukken)

Laten we nu maar eerst L1 worden en dan zien we wel verder, het zou echt waanzinnig zijn om met Zorro Z te rijden maar de realiteit is anders Lachen

paardeloverr

Berichten: 467
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 18:45

Kun je wedstrijden op je shet rijden?
Vertel eens.. Zijn dat gewone wedstrijden of speciaal voor shetten??

ukkiepuk

Berichten: 4219
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-03 18:54

[quote="paardeloverr"]Kun je wedstrijden op je shet rijden?
Vertel eens.. Zijn dat gewone wedstrijden of speciaal voor shetten??[/quote]

Uhm Verward JA

Ik start op gewone wedstrijden tussen de paarden ivm mijn leeftijd (=25 jaar Haha! )

Ethelate

Berichten: 21125
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 19:23

ukkiepuk"]
[quote="Ethelate schreef:
In nederland niet aangezien je bij de pony's niet met stang en trens rijdt Knipoog


Jawel, ze zijn er zeker weten in cobmaat (vraag maar aan Prakkie, haar paardje heet een heeeel klein koppie Haha! Ze gebruikt zelfs ponybakstukken)

Laten we nu maar eerst L1 worden en dan zien we wel verder, het zou echt waanzinnig zijn om met Zorro Z te rijden maar de realiteit is anders Lachen
[/quote]
Ow, een stalgenoot van mij heeft voor haar paard die alles in cob nodig heeft heel veel moeite moeten doen om er een passend s&t hoofdstel voor te vinden.

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:37

Ik vind het toppie wat je weet te presteren! Ik heb zelf een grote KWPN'er EN een shet. Ik zit zelf ook nog wel eens op de shetlander maar ik ben er ECHT te groot voor! Ik ben er al een keer afgevallen omdat ik mijn evenwicht er niet op kan houden omdat ik zo weinig onder me heb *LOL* Sonja zit er echt niet mee als ik op dr ga zitten. Kan ze makkelijk hebben. Alleen als ik zo door het dorp ga gaat iedereen massaal de dierenbescherming bellen want het is zooooooo zielig! Boos!

Afbeelding

Tja.... dit is dus echt geen porem.. haha

Dennis

Berichten: 31492
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:57

Zo als jou, Irre, ziet het er ook uit als ik zonder zadel op Dennis stap. Ook geen gezicht dus. Maar dat houd ons niet tegen.

ukkiepuk"]
[quote="Passoa schreef:
zijn er eigenlijk ook shet stang en trens hoofdstellen?


?????? Geen idee maar mochten we ooit Z worden (dan kan ik lang blijven rijden denk ik Knipoog ) Dan laat ik er één op maat maken.......
[/quote]
Ja, zo als mijn zusje al zei. Ze bestaan in engeland. Ik neem aan dat Zorro een pony maatje nodig heeft, en stang en trens bitjes hebben ze van af 8,5 of 9 cm tot maatje giga groot. Ik wil er eigenlijk ook eentje voor Dennis bestellen maar zal het toch nooit gebruiken ben ik bang. Tis wel erg leuk.

Dus op naar het Z!!!!!

ukkiepuk

Berichten: 4219
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 21:40

Dennis"]
[quote="ukkiepuk"][quote="Passoa schreef:
zijn er eigenlijk ook shet stang en trens hoofdstellen?


?????? Geen idee maar mochten we ooit Z worden (dan kan ik lang blijven rijden denk ik Knipoog ) Dan laat ik er één op maat maken.......
[/quote]
Ja, zo als mijn zusje al zei. Ze bestaan in engeland. Ik neem aan dat Zorro een pony maatje nodig heeft, en stang en trens bitjes hebben ze van af 8,5 of 9 cm tot maatje giga groot. Ik wil er eigenlijk ook eentje voor Dennis bestellen maar zal het toch nooit gebruiken ben ik bang. Tis wel erg leuk.

Dus op naar het Z!!!!!
[/quote]

Zorro heeft bitmaat 11 en dus wrs ook stang 11, hij heeft een grote mond Haha!

Laten we nu eerst maar eens L1 gaan starten Knipoog Met een beetje geluk is dat in maart 2004 OK dan!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 22:38

Op de ponyclub waar ik vroeger stond stond een shet die Z gelopen had. Heel kort maar, want het was niet zo een charmant gezicht, zo'n reus op zo'n ukkie. Maar wat een prestatie.

Dus op naar de Z!