koenlover schreef:Ik rij ondertussen ook al 4 jaar bij AdB zelf, maar ik rij daarnaast ook met mijn gezonde verstand. Antoine zijn manier van rijden ben ik het voor het over grote deel mee eens, en ja mijn kreupelen paarden zijn veeel en veeel beter gaan lopen sinds ik bij hem rijd en hebben duidelijk geen last meer, maar hij heeft ook standpunten waar ik het absoluut niet mee eens ben (vooral over het houden van paarden).
En als jij TS niet snapt waarom je iets doet dan kan ik me voorstellen dat het lijkt alsof je eigenlijk maar wat aanmoddert, maar ik denk als je de theorie erachter snapt dat het dan zowel voor jou als voor je paardje allemaal een stuk duidelijker word. Heeft jou lesgever wel echt verstand van de methode, want zo ingewikkeld is het allemaal niet, dus misschien kan zij het gewoon niet zo duidelijk maken en dan is dus maar weer de vraag hoeveel verstand ze echt van de methode heeft en of alles wat jij doet wel bij de methode hoort.
Het met handen hoog rijden dat heb ik inderdaad ook gedaan, de eerste 2/3 lessen, maar alle hulpen worden na verloop van tijd veel subtieler!
Jaa, ze heeft er zeker wel verstand van! Ze lest zelf ook bij AdB
. En dat doet ze dan weer bij mij. Ik moet zeggen, de laatste tijd gaat het weer wat beter!
Ik, of cardy?