Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
o0eefje0o schreef:het dier heeft er veel slechter uit gezien en het is ook niet mijn verzogpaard!
Wish loopt nu door de goede begeleiding van een instructrische en voornamelijk longeren al veel ruimer! haar vacht glanst ze komt na de draad draven als je haar roept!
ze krijgt onbeperkt hooi staat buiten op de weide met soort genootjes heeft een mooie grote stal
krijg 2 kilo op een dag halve kilo mais mail, 2 scheppen omega 369 mix en een handje lijnzaad brok
en dan die maagcompositum van groene os voor haar maag
ik vind dat mel en al haar begeleiding instructrische en DA het super goed doen. en dat verschil is met een half jaar geleden met wish super groot!
en overstappen van DA is een half jaar geleden ook gedaan!

o0eefje0o schreef:het dier heeft er veel slechter uit gezien en het is ook niet mijn verzogpaard!
Wish loopt nu door de goede begeleiding van een instructrische en voornamelijk longeren al veel ruimer! haar vacht glanst ze komt na de draad draven als je haar roept!
ze krijgt onbeperkt hooi staat buiten op de weide met soort genootjes heeft een mooie grote stal
krijg 2 kilo op een dag halve kilo mais mail, 2 scheppen omega 369 mix en een handje lijnzaad brok
ik vind dat mel en al haar begeleiding instructrische en DA het super goed doen. en dat verschil is met een half jaar geleden met wish super groot!
o0eefje0o schreef:wil best reageren hoor maar kan typen wat ik wil alles is zielig!
en mijn veulen stapt met een dekentje op door de bak! ook erg zielig jha!
ook topic van mijn eigen merrie gelezen dan? die zal dan zeker wel te dik zijn
cennamitch schreef:GEEF HET PAARD DE KANS EN DE RUST OM DIKKER TE WORDEN EN MEER SPIEREN TE KWEKEN !!!
zeg dat maar tegen die eigenaar
godsamme zeg... je ziet 't niet hea.. je bent volwassen en dan zou je 't toch wel moeten zien...
o0eefje0o schreef:cennamitch schreef:GEEF HET PAARD DE KANS EN DE RUST OM DIKKER TE WORDEN EN MEER SPIEREN TE KWEKEN !!!
zeg dat maar tegen die eigenaar
godsamme zeg... je ziet 't niet hea.. je bent volwassen en dan zou je 't toch wel moeten zien...
het paard heeft een jaar op de wei gestaan om dikker te worden als het paard niet dikker word van wat dan ook moet je wat anders he
DDW1190 schreef:o0eefje0o schreef:het dier heeft er veel slechter uit gezien en het is ook niet mijn verzogpaard!
Super dat jullie haar zo goed bijvoeren! maar zoals de rest zegt: vind je het verstandig/eerlijk voor haar om op haar te rijden?

o0eefje0o schreef:omdat ik op de pc de foto;s zag en wij trot zijn op wat het paardje al bereikt heeft en al veel aangekomen is! omdat het voor wish heel netjes was dat ze netjes met koppie omlaag liep!
enomdat het idee er was dat het ook optische is dat wish zo mager is

o0eefje0o schreef:omdat ik op de pc de foto;s zag en wij trot zijn op wat het paardje al bereikt heeft en al veel aangekomen is! omdat het voor wish heel netjes was dat ze netjes met koppie omlaag liep!
enomdat het idee er was dat het ook optische is dat wish zo mager is
o0eefje0o schreef:verder zoeken na tand ars mest onder zoek urine onderzoek en meerder DA bezoeken door 2 verschillende DA praktijken! een osteopaat uit antwerpen sorry wat kan de eigenaarresse nog meer doen?
eridinges schreef:Zoals je zelf al zegt als ze niet dikker wordt moet je het ergens anders gaan zoeken he!
Ik zou me rot schamen als dit mijn dier was. Ik had haar of naar de kliniek gebracht of naar een homeopaat..