idd onaardig was.
Kan mn post helaas niet verwijderen dus julliezullen er toch opgescheept mee blijven zitten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Evelinee schreef:Kyk mensen, ik ben al eens by die pony geweest, en die pony heeft er plezier in om met amber te ryden echt waar, en als ze er op rydt dan zie je aan beauty dat ze er plezier aan heeft. En jah, ze is er mss te groot voor, maar jullie ryden ook allemaal, dus als je helemaal gek bent van een pony, dan wil je er toch ook niet mee stoppen er mee te ryden!
Jullie overdryven gewoon,
jullie kennen die pony niet eens,
en sommige antwoorden van jullie zyn echt grof!
leentje13 schreef:Evelinee schreef:Kyk mensen, ik ben al eens by die pony geweest, en die pony heeft er plezier in om met amber te ryden echt waar, en als ze er op rydt dan zie je aan beauty dat ze er plezier aan heeft. En jah, ze is er mss te groot voor, maar jullie ryden ook allemaal, dus als je helemaal gek bent van een pony, dan wil je er toch ook niet mee stoppen er mee te ryden!
Jullie overdryven gewoon,
jullie kennen die pony niet eens,
en sommige antwoorden van jullie zyn echt grof!
De mensen in dit topic proberen de TS gewoon te helpen!
Zie jij dan niet dat ze te groot is?
Je kan heel veel meer doen met deze pony dan rijden?
Snap dat je graag wilt blijven rijden, omdat dat gwn heel leuk is,
maar je moet nu snappen dat dat niet meer gaat!
Probeer eens wat andere dingen, VD en lange lijnen?
Veel plezier!
44Myrthe44 schreef:Ik ben het helemaal eens met svdijk86, en waarom zou ze die dingen niet mogen zeggen? Omdat het de waarheid is? Als je de waarheid niet wil horen moet je ook geen topic op HAW openen.
Dit meisje op die pony kan NIET, de pony gaat eraan onderdoor en zij geeft er niks om.. Haar eigen plezier (ze is zo gek op die pony toch) is belangrijker dan het welzijn van de pony waar ze zo gek op is.
Snap niet dat er zulke mensen bestaan.
44Myrthe44 schreef:Ik ben het helemaal eens met svdijk86, en waarom zou ze die dingen niet mogen zeggen? Omdat het de waarheid is? Als je de waarheid niet wil horen moet je ook geen topic op HAW openen.
Dit meisje op die pony kan NIET, de pony gaat eraan onderdoor en zij geeft er niks om..
abeltje_xx schreef:44Myrthe44 schreef:Ik ben het helemaal eens met svdijk86, en waarom zou ze die dingen niet mogen zeggen? Omdat het de waarheid is? Als je de waarheid niet wil horen moet je ook geen topic op HAW openen.
Dit meisje op die pony kan NIET, de pony gaat eraan onderdoor en zij geeft er niks om..
je kan een waarheid vertellen die misschien hard aankomt en je kan met gemene taal een vernederende post neerzetten.
ook anderen lijken erop gebrand dit meisje zoveel mogelijk pijn te doen.
onbegrijpelijk.
heel veilig, vanachter een pc, dat wel.