Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

opisop_shop schreef:ik lees in je berichten terug, dat je haar nageeflijk wilde rijden omdat ze een onderhals kreeg omdat ze met haar koppie in de lucht loopt.
Waarschijnlijk drukt ze haar rug weg door het slechte zadel of door jouw gewicht/lengte waarmee je haar uit balans brengt.
Ga haar eerst longeren om spieren te krijgen en soepel te houden en laat een jongere/kleinere ruiter haar verder doorrijden, dat is mijn advies.
Maar feitelijk gezien zou je deze pony echt beter kunnen verkopen, want zo te lezen is dit te hoog gegrepen voor jou en kun je echt beter een ouder paard (of grote pony) kopen.

kimmie88 schreef:Zou je anders... (om enige discussie uit de wereld te halen)
Een foto willen posten waarop je je beugels wel op de juiste maat hebt?

kimmie88 schreef:Je voeten komen er idd onderuit, terwijl je nu al veel te kort zit.
Ken je nagaan hoe het er uit ziet asje wel op de juiste lengte zit.
Je krijgt genoeg tips om haar beter en netter te rijden.
Het enige wat je doet is bij bijna iedere reactie in de aanval te gaan.
Waarom open je dan een topic, als je bijna niks wilt aannemen van een ander en alleen maar verkondigt dat je al zat paarden in heb gereden en dus wel weet hoe en wat, want sorry.... Je komt op mij te betweterig over en je lijkt niks aan te nemen

kimmie88 schreef:Er wordt al een tijdje door meerdere mensen gevraagt waarom je haar gekocht hebt. Aangezien je van te voren wist dat dit te klein was voor jou.
Maar je blijft er geen antwoord op geven

kimmie88 schreef:Er wordt al een tijdje door meerdere mensen gevraagt waarom je haar gekocht hebt. Aangezien je van te voren wist dat dit te klein was voor jou.
Maar je blijft er geen antwoord op geven
.volbloedfan schreef:mensen we gaan gewoon niet meer in dit topic reageren.
TS wil geen commentaar, tewijl ze voor geen meter kan rijden en daarbij ook nog geen verstand heeft van het technische kantje!