Tequila op haar best!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Elin_

Re: Tequila op haar best!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:08

Naja de fotos die je als eerst ooit poste (dus eerste post) daar noem ik de punten van op en de bovenstaande fotos (die iedereen gequote heeft) vind ik het veel beter

Nou dat ongeveer is een ander verhaal :') ik wou een foto uploaden maar dit lukt niet XD

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:16

Afbeelding
Dit bedoelde ik
zo zag ik het vanaf de foto (kan vertekend zijn ,maar het moet iig niet helemaal goed zitten :) )

Ook moet je zien natuurlijk dat die schouder geen rechte lijn naar boven heeft maar ong. :')
En ik dacht laat ik de ruiter maar ''markeren'' ivm dat ik het natuurlijk moest uploaden en ik die ruiter niet ken dus denk dan zien andere haar ook niet ;)
mischien prettiger ? (tenminste zou ik wel willen als iemand mij een fout zou aangeven en het plaatje moet uploaden dat ik iig niet zichtbaar sta :') )

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:18

Hele topic doorgespit, vroeg me af, hoe je zoveel blz commentaar kon hebben.
Na de eerste foto's snapte ik dat.

Latere setje foto's inderdaad stuk leuker om naar te kijken!
Goed gedaan hoor.
En heel netjes gedaan van jou in dit topic, ondanks dat het met nogal wat kritiek begon.

annlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:35

De tweede set foto's is vele malen beter dan de eerste. Bij de eerste zit jij gespanne en je pony is gespannen in d'r nek en rug en loopt slecht van voor naar achter
Bij de tweede set zijn jullie allebei ontspannen, ziet het er erg vriendelijk uit en is het een veel mooier plaatje :)

Dus goed gedaan en ga zo door :)