Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xTweetyx schreef:ik vind de fotos die je nu hebt gepost.
dus echt niet nagevelijk,
ik zie op alle fotos dat je je handen ongelijk hebt, en ze naar benede duwd.
je zit ook ver met je bovenlichaam naar benede,
het ziet er niet uit alsof je les hebt, want eigelijk leer je als eerste om recht te gaan zitten

susanne_m schreef:ik heb al eerder gereageerd in je topic,
even een tip na aaneleiding van de laatste foto's: je neusriem zit te laag! 2 vingers onder het bot is beter.
rijtechnisch: je trekt je schouder op/naar voren. onstpan in je schouder. alleen als je recht in balans zit, zal je paard voor je werken.
de draf fotos loopt ze er net voor weg. kan het paard goed halsstrekken? dan zou ik daar mee beginnen, en dan langzaam aan omhoog werken.
wat zijn punten die je instrcutrice aangeeft dan?
xTweetyx schreef:iemand zet fotos neer dan mag je zegge wat je ervan vind.
en nou de houding vind ik niet goed.
de mensen die ik ken die les geven, gaan eerst heel de tijd aan de houding werken,tot dat dat goed is, want als je heel erg naar voren hangt,dan kan die pony niet zo fijn lopen.
als het een beetje naar voren is maakt het niet zo heel erg uit, maar dit is overdreven.
(naar voren zitten)
vaa schreef:Volgens mij gaat het er in de B om dat je zelf goed op je paard zit, en hem goed kan sturen enzovoort, en nog niet om de nageefelijkheid(klopt dat woord wel??)
Je hebt wel hele korte beugels!! die kunnen volgens mij wel 5 gaatjes langer