Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kilancatje schreef:
ik vind ut leuke foto's en ik vind um goed lopen zeker voor een fjord!
loulou"]
[quote="kilancatje schreef:
ik vind ut leuke foto's en ik vind um goed lopen zeker voor een fjord!

Chiqa schreef:die beugels...okee ze zegt dat ze ze voor het springen zo kort had, maar toch kleine moeite om ze even langer te maken?
Ze vraagt om ktitiek, nou als je je paard goed wil rijden is een eerste vereiste echt beigels op de goede maat, anders kan je hem nooit verzameld laten lopen.
Da's vragen om zo'n hoop kritiek, verder vindt ik het erg moedig dat ze wel steeds het commentaar durft te vragen, de naam Pjotr doet me altijd meteen aan iets denken![]()
Succes verder ik denk echt wel dat je het goed bedoelt!
Zazoutje schreef:euhm ik dacht dat ze ondertussen aan het springen was en dus wel een beetje vervelend om ze steeds op maat te maken. voordat je een hindernis neemt weer korter.. en na de hindernis weer langer
sorrie is dat echt zo? die topic is ook zo lang sorrie wat ben ik toch ook een suff poedersuiker!
Debo"]
[quote="pjotr schreef:sorry hoor debo maar hoe durf jij op mkij commetaar te geven terwijl jezelf ook met stang en zo rijd en altijd alles fout doet in de ogen van een ander en dat je ook foto's maakt van rydar los omdat je commetaar kreeg sorry hoor maar wat dat betreft do je precies hetzelfde als mij lees maar effe je topics na
ga zo door
.Ik weet nu persoonlijk niet veel van aan de teugel lopen maar vind dat de foto's van te ver zijn om te zien of hij in de krul loopt of niet
? 
.Chiqa"]
[quote="Zazoutje schreef:euhm ik dacht dat ze ondertussen aan het springen was en dus wel een beetje vervelend om ze steeds op maat te maken. voordat je een hindernis neemt weer korter.. en na de hindernis weer langer
sorrie is dat echt zo? die topic is ook zo lang sorrie wat ben ik toch ook een suff poedersuiker! 
maakt niet uit pjotr schreef:ik wil jullie het ook in het echt laten zien kijk maar bij bij boktmeetings ik heb daar een oproep geplaast om te vragen of jullie komen kijken groetjes
Cowgirl schreef:het lijkt ook wel of tegenwoordig alleen dat 'krulletje' maar geld, als het paard maar aan de teugel loop(in de krul!!!) dan is het goed dan zijn we alemaal net zo goed als anky van grunsven.
Waar is de rest van het rijden gebleven????
Zoals mijn instructeur altijd zegt: "Eerst echt rijden, en dan gaat het 'mooier' lopen vanzelf". Ofzoiets, hij heeft het al een tijdje niet meer gezegd