Je hebt wel een mooi paard onder je kont! En ik wou dat ik zo netjes recht op zat veel succes ermee.. en niet meer zo raar vallen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
zosja24 schreef:dat kan je hopen amar blijft mijn beslissing wil je dan alstjeblieft eerst lezen wat ik een dag later heb gedaan
en ik ben M1 startrechtig
eekhoorn33 schreef:TS, heeft gister al de vollelading van andere bokkers over zich heen gehad (waaronder ik) en hebben haar proberen duidelijk te maken dat wat ze deed echt niet kon, van haar niet en al helemaal niet van haar instructrice, haar moeder heeft dit topic gelezen en gelijk haar instructrice gebeld, deze bood haar excusses aan.. (wat ik nogsteeds vreemd vindt dat dit wat wij zeggen nooit eerder bij haar is opgekomen.....)
Maar ts, heeft met haar gebroken en is op ons advies terug naar de basis gegaan, recht toe recht aan rijden, overgangen, voltes, niks wijken, niks M of GP oefeningen, maar gewoon terug naar de basis. Wat dus al een hele vooruitgang is, ben daarom ook erg benieuwd naar haar volgende topic.
eekhoorn33 schreef:Erg fijn dat te horen Zosja.
Je zegt dat je instructrice haar excusses heeft aangeboden, dat is iig al iets, een beetje jammer alleen dat ze dat zelf nooit eerder gezien heeft en daar verder ook niet bij nagedacht heeft, goed dat je opzoek gaat naar een nieuwe instructeur.
Je manier waarop je zegt hoe je nu traint is ook een stuk beter, houdt het voolopig gewoon zoals je al doet bij veel overgangen en aan de hulpen rijden, terug is terug en vooruit is vooruit, begin met wat voltes en gebrokenlijntjes en ga vanuit daar verder werken, volte sluiten, 8tje rijden, vergroten verkleinen doormiddel van wat pasjes wijken exc.
Succes ermee en ben erg benieuwd naar je volgende topic!