Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tooske schreef:Heb helemaal geen moeite om door te zitten hoor! Vind het juist prettiger.
Wat Pletje123 zegt klopt wel van de kip en het ei.
Zij is gespannen daardoor kan ik niet zitten en worden we verkrampt of juist andersom.
Kamy schreef:Als je al tot het Z gekomen bent zonder sportpsycholoog.....Maar inderdaad een lezing oid bijwonen kan nooit geen kwaad. Het zijn vaak dingen bij jezelf, waar je je bewust van moet worden. En dat je dan weet hoe je daar mee om kunt gaan, of kunt omdraaien tot positieve zaken.
Ik denk niet dat instructeurs echt psychologie moeten kunnen uitleggen. Natuurlijk kunnen ze een beetje beleving en eravringen delen, maar psychologie is toch iet heul anders!
Vala schreef:Wat jammer dat mensen nav mijn bericht moeten denken dat ik in de bres spring voor de TS. Ik probeer alleen iets duidelijk te maken wat ik van dichtbij zie. Maar goed als dat zelfs al niet mag.... Als er iemand ongezouten haar mening t.o.v TS geeft in het dagelijks leven ben ik het wel en daar kan ik met haar tenminste altijd normaal over praten.
En voor Sanne Beijerman moet je een heeeele dikke portemonnee hebben.
maikeltje schreef:Volgens mij werd er met losgooien bedoeld dat ze hem wat meer lucht moest geven als ik mij de post tenminste correct herinner.
Maar wat is de oorzaak dat bijna niemand dit paard kan rijden? Want ik neem aan dat dit paard lichamelijk helemaal is doorgelicht?