Maaik schreef:Ten eerste; wat een prachtpony heb je onder je kont! Mag je trots op zijn.
- Voel je niet aangevallen, afgekraakt oid - Van je benen en handen, dat weet je zelf ook wel. Dus daar voeg ik niks meer aan toe. Máár wat ik niet begrijp, vanwaar die krul? Ik neem aan dat je zelf ook wel weet dat nageefelijkheid voorkomt uit voorwaarts neerwaarts. Hij is niet voorwaarts, dus dan kan 'ie ook niet op de juiste manier neerwaarts zijn. Waarom houd je niet op te pielen en gewoon aan twee benen en twee teugels rechtuit rijden? Je hebt de basis nog niet onder de knie met die pony, waarom dan toch verdergaan? Je wil de topsport zei je zelf, prima doel! Vooral zo voor ogen houden, maar dan moet je toch wel even goed bij jezelf gaan nadenken. Hoe wou je de topsport in als je de basis nog niet voldoende voor elkaar hebt? Vroeg of laat zal je toch tegen een muur aanlopen. Eventueel even tijdelijk geen wedstrijden meer om 'm met alle tijd van de wereld goed voor elkaar te krijgen?
Overhaast 't niet zo. Je hebt nog alle tijd!
Succes in ieder geval.
ik heb niet alle tijd
we hebben een lease contract van 2 jaar. we doen nu qua wedstrijden ook rustig hoor. ik ga pas m starten als hij beter aan het been is